• Hou jij van spionnen? Wil jij eens het spannende leven beleven?
    Nou, hier kan je schieten, sluipen, spioneren, trainen en al de andere dingen doen die spionnen doen.
    Doe mee!
    Maak je eigen personages en laat je helemaal gaan.

    Naam Personage
    Hierin kunnen jullie met je personage doen wat jullie willen!


    Hierbuiten kunnen jullie vragen stellen.


    personages:
    3 jaar
    -Zoey Thompson (Pinkdream)
    -Alexia Thompson (Pinkdream)
    11 jaar:
    - Sarah Sanz (proprius)
    14 jaar:
    -Saleah Tovah (AgentDavid)
    15 jaar:
    -Dana Nieon (LordSarita)
    -Matthew Livingstone (BelleVue)
    -Amber Somers (LordSarita)
    -Amy Somers (Pinkdream)
    -Jake Smith(BelleVue)
    16 jaar:
    -Alex Thompson (Pinkdream)
    -Katherine Bright (BelleVue)
    -Raven Black (Petal)
    -Jitse bright (Pinkdream)
    17 jaar:
    -Grace Grey (Cornflakeluv)
    -Taylor Romant (LordSarita)
    18 jaar:
    -Nathan Bradley (Pinkdream)
    19 jaar:
    -Katie White (shewerewolf)
    21 jaar:
    -Sarina Calle (HurtedHeart)
    -Yelena Zaitseva(C18)



    De schoolvakken:
    Vaste vakken (buiten de gewone schoolvakken als wiskunde etc.

    - zelfverdediging
    - scherpschieten
    - wapens en uitrustingen (hoe wapens en uitrustingen in orde houden)
    - dril
    - overlevingstechnieken


    Extra vakken naar keuze (twee vakken kiezen)
    - techniek (voor wie niet alleen technische snufjes wil gebruiken, maar ook wil maken)
    - scherpschieten (extra)
    - gevechtsport

    vrije tijd:(minstens 1 verplicht, meer mag, maar dan heb je niet veel weekend meer)
    -paardrijden
    -schermen
    -muurklimmen
    -duiken


    Om 6u 30 moeten ze opstaan en om 7u moeten ze in de eetzaal zijn. Om 7u 30 beginnen de lessen. Er zijn 8 lesuren. Om de twee lesuren is er een speeltijd van 10 minuten behalve 's middags, dan krijgen ze drie kwartier.

    uurrooster voor de klas van o.a. Jitse, Alex, Dana, Katherine,...



    Uurrooster:



    Maandag


    dril
    wiskunde

    scherpschieten
    Nederlands
    biologie
    overlevingstechnieken

    talen
    dril

    dinsdag


    natuurwetenschappen
    wapens en uitrustingen

    zelfverdediging
    wiskunde
    overlevingstechnieken
    scherpschieten

    gevechtssport (extra)
    talen

    Woensdag


    zelfverdediging
    natuurwetenschappen

    talen
    scherpschieten
    wapens en uitrustingen
    biologie

    scherpschieten (extra)
    dril

    donderdag


    gevechtssport (extra)
    wiskunde

    scherpschieten
    wapens en uitrustingen
    talen
    natuurwetenschappen

    Nederlands
    overlevingstechnieken

    vrijdag


    Nederlands
    dril

    natuurwetenschappen
    natuurwetenschappen
    wiskunde
    zelfverdediging

    scherpschieten (extra)
    talen

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 18:56 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Taylor Romant
    Ik werd opgevangen door twee armen. Verdwaasd bleef ik twee seconde hangen en ging toen weer goed staan. Ik keek recht in de ogen van een jongen. 'Dankje,' zei ik met een glimlach.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Alex Thompson
    Ik grijnsde. "Doe maar wat je wilt, maar ik ga slapen." ik nam het pilletje uit de doos. "Nooit gedacht dat traplopen zo vermoeiend kon zijn." mompelde ik meer tegen mezelf. Ik slikte het pilletje door.
    "Nou, slaapwel." zei ik en draaide me op mijn zij. Ik lag nog even wakker, maar na een tijd voelde ik de vermoeidheid over me heen spoelen. Ik geraakte in paniek. Dit leek te veel op hoe de verdovingsmiddelen van die boeven hadden gewerkt. Ik ging doodsbang weer recht zitten, vechtend tegen de vermoeidheid. Bang om niet meer wakker te worden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nathan Bradley
    Ik was even sprakeloos. Die ogen! Ze hypnotiseerden me en benamen me de adem.
    Ik schudde zachtjes mijn hoofd om me weer te de orde te roepen. Ik schraapte mijn keel. "Graag gedaan." mompelde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana Nieon
    We kwamen bij drill aan. 'Het moment van de waarheid,' mompelde ik en ik liep naar Joe. 'Zou ik, eh, weer mee mogen doen met de les?' Ik keek hem vragend aan. Joe keek me aan en knikte alleen maar.
    'We gaan beginnen!' schreeuwde hij over het parcours.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Taylor Romant
    'Nee, echt bedankt. Als jij er niet was geweest was ik heel hard gevallen en was, denk ik, mijn camera overleden.' Ik glimlachte. 'Ik ben trouwens Taylor.' Ik stak glimlachend mijn hand uit.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 20:38 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Katherine Bright
    'Waah!' ik schrok van Joe zijn geschreeuw. Ik wist zeker dat het niet lang ging duren voordat Jitse strijk lag.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Jitse Bright
    Ik grinnikte om Kath's gekrijs.
    "Wat ben jij toch schrikkerig." lachte ik, maar het lachen ging me snel af toen Joe begon te schreeuwen.
    "Bright! Naar het terrein!" Ik keek geschrokken op en deed wat hij had gezegd. "Nou, veel is hij niet veranderd." mompelde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nathan Bradley
    Ik grijnsde. "Ik ben Nathan." Ik schudde haar hand. Ik keek even naar haar camera waar ze het over had gehad.
    "Mooie camera." ik moest denken aan mijn videorecorder. Ik hield van filmen, als ik geen spion kon worden, dan werd ik wel regisseur.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 20:44 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana Nieon
    Ik liep naar Jitse en Katherine toe. 'Ja Bright. Je moet beginnen.' Ik glimlachte en gaf Jitse een klein kusje. 'Laten we maar beginnen voordat hij gaat verbieden met Alex om te gaan.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    "Iedereen klaar?"
    "N-" klonk er ergens, maar Joe lette er niet op en brulde: "Start." Ik schoot als een pijl uit een boog weg. Onder de netten door.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Katherine Bright
    Ik volgde zo snel als ik kon.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 20:50 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Taylor Romant
    'Mooie camera.' Ik keek naar de camera die om mijn nek hing. 'Dankje.' Ik haalde even mijn hand door mijn bruine haar. 'Owh kut. Ik moet gaan. Als ik nog een keer te laat kom bij wiskunde vermoord meneer van de Lek mij.' Ik haalde mijn schouders. 'Spreek je later, misschien.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dana Nieon
    Ik rende naast Katherin. 'Serieus, ik heb nu al spijt dat ik weer in de les ben toegelaten,' zei ik lachend. 'Dit parcours blijf ik echt kut vinden.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nathan Bradley
    "Ok, laterz." ik zwaaide en liep dromerig weg. Zonder op veel te letten ging ik de klas binnen en ging ik achter mijn tafeltje zitten.
    "Nathan, waar zijn je boeken?"
    Oh, shit. De stem van mevrouw Prims had vriendelijk geklonken. En iedereen wist dat wanneer ze vriendelijk was, je in levensgevaar was.
    "Vergeten." zei ik stilletjes.
    "Dat wordt nog een keertje staf vrees ik, maar dat ben je toch al gewend." glimlachte ze gemeen.
    Ik kreunde. Niet opnieuw.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jitse Bright
    Ik liep op kop door de banden en klom de muur op, maar toen ik me wou laten zakken struikelde ik. Mijn hart stond stil, terwijl ik de wereld voelde kantelen. Met mijn hoofd naar voren viel ik van het verhoog en ik had nog net de tijd om te schreeuwen voor mijn hoofd de grond raakten en alles zwart werd.


    “To live will be an awfully big adventure.”