• Hou jij van spionnen? Wil jij eens het spannende leven beleven?
    Nou, hier kan je schieten, sluipen, spioneren, trainen en al de andere dingen doen die spionnen doen.
    Doe mee!
    Maak je eigen personages en laat je helemaal gaan.

    Naam Personage
    Hierin kunnen jullie met je personage doen wat jullie willen!


    Hierbuiten kunnen jullie vragen stellen.


    personages:
    3 jaar
    -Zoey Thompson (Pinkdream)
    -Alexia Thompson (Pinkdream)
    11 jaar:
    - Sarah Sanz (proprius)
    14 jaar:
    -Saleah Tovah (AgentDavid)
    15 jaar:
    -Dana Nieon (LordSarita)
    -Matthew Livingstone (BelleVue)
    -Amber Somers (LordSarita)
    -Amy Somers (Pinkdream)
    -Jake Smith(BelleVue)
    16 jaar:
    -Alex Thompson (Pinkdream)
    -Katherine Bright (BelleVue)
    -Raven Black (Petal)
    -Jitse bright (Pinkdream)
    17 jaar:
    -Grace Grey (Cornflakeluv)
    -Taylor Romant (LordSarita)
    18 jaar:
    -Nathan Bradley (Pinkdream)
    19 jaar:
    -Katie White (shewerewolf)
    21 jaar:
    -Sarina Calle (HurtedHeart)
    -Yelena Zaitseva(C18)



    De schoolvakken:
    Vaste vakken (buiten de gewone schoolvakken als wiskunde etc.

    - zelfverdediging
    - scherpschieten
    - wapens en uitrustingen (hoe wapens en uitrustingen in orde houden)
    - dril
    - overlevingstechnieken


    Extra vakken naar keuze (twee vakken kiezen)
    - techniek (voor wie niet alleen technische snufjes wil gebruiken, maar ook wil maken)
    - scherpschieten (extra)
    - gevechtsport

    vrije tijd:(minstens 1 verplicht, meer mag, maar dan heb je niet veel weekend meer)
    -paardrijden
    -schermen
    -muurklimmen
    -duiken


    Om 6u 30 moeten ze opstaan en om 7u moeten ze in de eetzaal zijn. Om 7u 30 beginnen de lessen. Er zijn 8 lesuren. Om de twee lesuren is er een speeltijd van 10 minuten behalve 's middags, dan krijgen ze drie kwartier.

    uurrooster voor de klas van o.a. Jitse, Alex, Dana, Katherine,...



    Uurrooster:



    Maandag


    dril
    wiskunde

    scherpschieten
    Nederlands
    biologie
    overlevingstechnieken

    talen
    dril

    dinsdag


    natuurwetenschappen
    wapens en uitrustingen

    zelfverdediging
    wiskunde
    overlevingstechnieken
    scherpschieten

    gevechtssport (extra)
    talen

    Woensdag


    zelfverdediging
    natuurwetenschappen

    talen
    scherpschieten
    wapens en uitrustingen
    biologie

    scherpschieten (extra)
    dril

    donderdag


    gevechtssport (extra)
    wiskunde

    scherpschieten
    wapens en uitrustingen
    talen
    natuurwetenschappen

    Nederlands
    overlevingstechnieken

    vrijdag


    Nederlands
    dril

    natuurwetenschappen
    natuurwetenschappen
    wiskunde
    zelfverdediging

    scherpschieten (extra)
    talen

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 18:56 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Taylor Romant
    Ik knikte nog even naar Chantal en glimlachte nog even naar Nathan en liep toen weer weg. Ik had nu een tussen uur dus veel te doen had ik niet. Zuchtend haalde ik mijn hand door mijn haar terwijl ik tegen een muur aanleunde na denkend over wat ik ging doen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nathan Bradley
    Ik bleef nog even aan de balie staan, maar liep toen achter Taylor aan. Ik zag haar tegen een muur aanleunen. Muisstil ging ik bij haar staan. Dat was mijn specialiteit: Ik kon sluipen als de beste!
    "Moet jij niet naar de les, mevrouw?" vroeg ik met een zware stem.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Taylor Romant
    'Moet jij niet naar de les, mevrouw?' Ik gaf een gilletje van schrik en draaide me om. Toen ik Nathan zag staan schoot ik in de lach. 'Klootzak,' lachte ik. 'Je liet me schrikken.' Ik haalde weer mijn hand door mijn haar terwijl ik bleef lachen. 'Was dat echt nodig?'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nathan Bradley
    Ik lachte met haar mee.
    "Jup. Ik moet toch testen of je zenuwen wel resistent zijn tegen iemand als ik."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Taylor Romant
    Ik lachte. 'Oké,' zei ik. Ik glimlachte even. 'Zo maak je me eerder bang dan dat je mijn zenuwen test. Je klonk net als meneer Mokkers.' Ik lachte nog even totdat ik een zware stem achter me hoorde. 'Probeer mijn vriendin niet te versieren!' Ik draaide me om en zag Micheal, mijn vriendje, staan. Hij keek boos naar Nathan. 'Ze is mijn vriendin.' Hij gaf Nathan een harde duw. 'Mike,' siste ik maar hij negeerde me. Hij keek kwaad naar Nathan.


    I like drama. ^^


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nathan Sadler
    "Auwtch." grinnikte ik.
    "Rustig gast. Ik doe niks." ik lachte. Ik wist dat je dat soort gasten alleen maar boos kreeg door te lachen. En dat is dus ook de reden waarom ik steeds moest nablijven. Maar ik werd nooit weg gestuurd, want ik begon nooit met slaan. Ja, ik ben sluw. Dat moet ik toegeven. Dus bleef ik mooi lachen, terwijl ik die gast recht aankeek.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    oeh!
    Drama!
    xD


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Taylor Romant
    Ik keek van Nathan naar Micheal. 'Mike, we praatte alleen maar,' zei ik voorzichtig.
    'Hij probeerde godverdomme je te versieren,' zei hij nog steeds woedend. Hij haalde uit met zijn vuist en raakte Nathan recht in zijn gezicht, tegen zijn kaak. 'Mike!' gilde ik. Er was geen leraar te zien. Mike negeerde me en verloor Nathan geen moment uit het oog. Hij tilde weer zijn vuist op, dit keer om Nathan in zijn maag te stompen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nathan Sadler
    Ik spuugde wat bloed uit, dat zich in mijn mond had genesteld door de slag.
    "Goeie rechtse." bromde ik. Maar toen hij naar mijn maag uithaalde ontweek ik de slag. Ik liet zijn vuist langs me passeren en ondertussen ging ik dichter bij hem staan. Ik greep hem bij zijn schouders en stootte mijn knie in zijn maag. Niet te hard, maar zeker niet te zacht.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 20:44 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Taylor Romant
    Ik keek van Nathan naar Mike en weer terug. Ik wist niet wat ik moest doen. Een sterk meisje was ik niet, in tegen deel zelfs. Mike klapte even dubbel maar zijn woede kwam terug en gaf Nathan een kei hard stomp tegen zijn neus waardoor het bloed er uit spoot. Hij tilde zijn hand op om nog een klap te geven maar ik sprong voor Nathan. Gelijk hield Mike's hand stil. 'Wat?' vroeg hij verbaasd. 'Doe hem geen pijn meer,' zei ik met tranen in mijn ogen. Mike keek mij verward aan. 'Hij heeft niks misdaan.' Mike ogen vernauwde zich. 'Hier praten we nog wel over. Ik moet naar mijn les.' Met die woorden liep hij weg en ik draaide me om naar Nathan.
    'Gaat het?' vroeg ik bezorgd.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nathan Sadler
    "Volgens mij is hij gebroken." zei ik gesmoord door het bloed dat over mijn lippen liep. Ik duwde tegen mijn neus.
    "Hij staat in ieder geval scheef." Ik zette er mijn twee handen tegen, maar keek haar toen aan.
    "Dit wil je niet zien." mompelde ik. Ik draaide me om en duwde mijn neus met een krak terug op zijn plek. Ik kreunde van de pijn en mijn tranen vermengden zicht met het bloed dat al bijna mijn hele gezicht bedekte.
    "Das beter." mompelde ik pijnlijk.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    nu moeten we zo langs de balie paseren
    zo van
    dag Chantal xD

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 20:56 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Taylor Romant
    Ik pakte mijn tas en zocht naar iets wat ik kon gebruiken om tegen zijn neus aan te houden. Het enigste wat ik had was mijn blouse die ik uit had gedaan omdat de zon scheen en ik in mijn t-shirt wilde rond lopen. Ik scheurde er een zakdoek formaat stof uit en liep naar Nathan.
    'Kom,' zei ik en ik haalde zijn handen weg en kneep zijn neus dicht zodat het bloedde kon stoppen. 'Naar voren hangen.' Ik keek hem even bezorgd aan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nathan Sadler
    "Auw." kreunde ik gesmoord toen ze haar zakdoek er tegen drukte.
    "Volgens mij gaan we best naar de dokter." Ik nam de stof van haar over en ging op weg. Ik passeerde langs de balie en zag Chantal kijken.
    "Is het erg?" riep ze.
    "Valt mee. Zoals gewoonlijk."
    Gerustgesteld ging ze verder op haar computer. Ze was dit soort dingen van mij gewend.

    Mijn geit is bevallen.
    Een mannetje en een meisje
    de jongen noemt al Harry
    Ideeën voor het meisje?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    nu ben ik hyper (hoera)


    “To live will be an awfully big adventure.”