• In het negeren van mijn irritante klasgenoten die mij niet mogen
    Ze zeggen heel vaak mijn naam om een of andere reden.
    Als ik een onvoldoende haal gaan ze gelijk dingen zeggen als
    "Jij haalt echt nooit een voldoende, jij bent echt dom"
    En dat terwijl ik dan voor een andere vak een goede voldoende haal
    En ik ben een Belieber en Directioner en dat vinden mijn klasgenoten blijkbaar vreemd.
    En ze roddelen echt heel veel over mij.
    Ze hebben zoiezo een hekel aan mijn vriendinnen en mij, maar ik ben vooral het mikpunt.
    Maar ik merk dat ik mij er steeds minder van aan begin te trekken, soms merk ik het niet eens meer op.
    Ik vraag me af of dat goed of slecht is

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 18:51 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dat is heel goed ^^ ik hoop voor je dat ze ophouden. Echt heel erg triest dit van ze.


    Life is hard and then we die

    Ah, ook iemand die van JB & 1D houdt! En die mensen zijn niet goed bij hun hoofd. Die kennen je niet en zijn gewoon dom bezig

    Maar het is goed dat je er steeds minder van aan trekt, krijgen ze vanzelf door dat het je bijna niks meer doet


    Physics is awesome

    Tja, in iedere klas heb je wel van die mensen zitten die zo graag iemand willen pesten.
    Ik ben ook het mikpunt omdat ik toevallig uitbundiger en gekker ben dan anderen. Iedereen is zo serieus en ik ben heel anders daarin. :W
    Niets van aantrekken, gewoon je eigen pad blijven volgen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Join the club! ^^


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Dat is wel een goed iets, hoor! Je keert tegen ze, en hoe langer je dat doet, hoe minder leuk ze het gaan vinden.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    PUKKELxDING schreef:
    Dat is heel goed ^^ ik hoop voor je dat ze ophouden. Echt heel erg triest dit van ze.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Just puch 'em in the face.
    Trouwens op je vraag: Ja, dat is goed! (;


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Dat doe je goed.
    Ja, uiteindelijk, als je ze verder negeert, heeft het geen nut meer dat ze jou 'pesten en zullen ze stoppen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    PUKKELxDING schreef:
    Dat is heel goed ^^ ik hoop voor je dat ze ophouden. Echt heel erg triest dit van ze.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    PUKKELxDING schreef:
    Dat is heel goed ^^ ik hoop voor je dat ze ophouden. Echt heel erg triest dit van ze.


    There's power in the words you whisper.

    PUKKELxDING schreef:
    Dat is heel goed ^^ ik hoop voor je dat ze ophouden. Echt heel erg triest dit van ze.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Dat is heel goed(:
    Ik heb het zelf nooit meegemaakt ofzo,
    maar negeren is beter dan boos worden.
    Als mensen je pesten in hun doel dat je boos word,
    zodat ze daar weer op verder kunnen gaan.
    Maar als ze niks hebben om op verder te gaan stopt het vast vanzelf':')
    Echt triest van ze,
    succes.(:


    The universal language of art.

    PUKKELxDING schreef:
    Dat is heel goed ^^ ik hoop voor je dat ze ophouden. Echt heel erg triest dit van ze.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    PUKKELxDING schreef:
    Dat is heel goed ^^ ik hoop voor je dat ze ophouden. Echt heel erg triest dit van ze.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Da's juist beter :]. Als je uitstraalt dat je gewoon keiharde schijt aan die lui hebt, laten ze je waarschijnlijk ook met rust. Above all straal je dan zelfverzekerdheid uit.


    No growth of the heart is ever a waste