• En nu krijg ik mijn armen niet meer omhoog zonder dat ze trillen, en heb ik de hele tijd trillende handjes. Lol. Shit. ;-;


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Wacht gewoon een paar minuutjes, dat trekt wel weer bij. Wat moest je tillen dan?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Arme jij. ):
    Wat heb je eigenlijk getild dat je er zoveel last van hebt? (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Defensive schreef:
    Wacht gewoon een paar minuutjes, dat trekt wel weer bij. Wat moest je tillen dan?


    Een aantal zakken gevuld met bakstenen, alleen maar van de ene hoek van de straat naar de andere en dan op de wagen laden. :'D

    [ bericht aangepast op 18 april 2011 - 17:40 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik heb ook spierpijn (x
    Maar het gaat wel weer over. Eventually.


    Felix

    Ohh, dat had ik ook eens! M'n arm wou steeds naar beneden!
    Echt raar ;x Maarja, trekt na een tijdje wel weer weg. (:


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Trekt wel weer weg.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Pickwick schreef:
    Ohh, dat had ik ook eens! M'n arm wou steeds naar beneden!
    Echt raar ;x Maarja, trekt na een tijdje wel weer weg. (:


    Weet ik, alleen voel ik me net een junkie zo! :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Trillende handjes.

    Nu je kont shaken dan ziet het er minder vaag uit!


    Firm believer of all that is magic

    Had ik ook eens, en toen moest ik fietsen en ik kon bijna niet sturen. x'D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    RESURGAM schreef:
    Had ik ook eens, en toen moest ik fietsen en ik kon bijna niet sturen. x'D



    Ja, ik probeerde dus net te eten, waardoor ik ontdekte dat het net ietsjes erger was dan ik buiten nog dacht. Mhehehe, faal.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Een aantal zakken gevuld met bakstenen, alleen maar van de ene hoek van de straat naar de andere en dan op de wagen laden. :'D


    Waa, zwaar o.O


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    (...)

    Waa, zwaar o.O


    Nou ze waren iets van 15 tot 20 kilo per stuk, dus dat viel op zich wel een soort van mee ... Als het niet bewogen had. Maar ik was zo 'slim' ze half op mijn schouder te leggen en met één arm te ondersteunen en de ander tegen te houden. Aangezien ik ook al een behoorlijke tijd niks meer in de sportschool heb gedaan en op de zaak vaak maar één keer zwaar hoef te tillen en dit ineens een paar keer was, ben ik nu de lul. :'D
    Maar trekt wel bij. (:
    Is alleen even irritant. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Nancy is superwoman (krul)

    OMYJBIEBER schreef:
    Trekt wel weer weg.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    kusje? (krul)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.