• Hallo, dit is de eerste RPG die ik open op Quizlet. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

    Verhaal
    Een groepje tieners spreken af op een weiland aan de rand van de stad. Daar gaan ze een spel doen. Truth or Dare, oftewel Doen of Waarheid. Ze geven opdrachten aan elkaar en delen de waarheid. In het begin zijn de opdrachten normaal, zoals kusjes geven en zand happen, maar dan worden ze steeds gekker...

    Uitleg Truth or Dare:
    Eén iemand begint en mag een persoon aanwijzen. De aangewezen persoon kiest uit 'Truth' (waarheid) of 'Dare'(doen). Als 'Truth' wordt gekozen, stelt de beginnende persoon een vraag die eerlijk beantwoord moet worden door de aangewezen persoon. Als 'Dare' wordt gekozen, verzint de beginnende persoon een opdracht die de aangewezen persoon moet uitvoeren. Als de aangewezen persoon de vraag heeft beantwoord of de opdracht heeft uitgevoerd mag die weer iemand anders aanwijzen en zo gaat het door. Maar die aangewezen persoon mag niet de beginnende persoon gelijk weer kiezen (om wraak te nemen bijvoorbeeld).
    Iedereen heeft één weiger die hij/zij kan inzetten.


    Omgeving:
    Het speelt zich af op een weiland aan de rand van de stad. Naast het weiland ligt een bos. Aan de bosrand staat het huis van de boer.



    Personen:
    - Alive bij Diapal
    - Vince bij Spyclon
    - Alex bij Renoster
    - Alice bij BeSlytherinn
    - Lyra bij CallyJunior
    - Moon bij Midna
    - Cassie bij Lovingstyles



    Regels:
    - Geen seksuele berichtjes plaatsen.
    - Geen onzinnige berichtjes plaatsen.
    - Niet schelden (in het verhaal mag wel).
    - Graag ABN schrijven (met hoofdletters en leestekens).
    - 1 persoontje per gebruiker.
    - Truth or Dare spelen is niet leuk met heel veel mensen, dus ik laat maar 7 personen toe. Als dit topic te populair word en er meer dan 7 mensen mee willen doen, open ik er nog één.
    - Hou de balans evenwichtig tussen de jongens en de meiden, dus niet 5 meiden en 2 jongens.
    - Alle tieners zijn ongeveer leeftijdsgenoten, iedere persoon moet dus tussen de 15 en 18 jaar oud zijn.
    - Als je een paar dagen niet gereageerd hebt, gooi ik je eruit en maak je plaats voor iemand anders.

    Samenvatting tot nu toe:
    00:58
    De groep zit al weer bij het kamp en er zijn verschillende opdrachten gegeven. Zo heeft Cassie Alive in het donker gezoend, maar moest Vince Alex of Alive zoenen, waardoor hij zijn weiger inzette.

    Stand tot nu toe:
    Alive: |||| |
    Moon: ||||
    Vince: |||| |
    Alex: |||| |
    Cassie: ||||
    Alice: ||||

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 20:04 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Alive

    Ik begin ook te grinniken en ga naast Vince zitten. 'Het staat je mooi hoor.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Vince

    Ik negeer de rest en kijk voor me uit, in het vuur. Hopelijk kwam de volgende opdracht zo, dan was de aandacht hopelijk niet meer zo op mij gericht.


    I only miss you when I'm breathing

    Alice

    "Doe maar dare" zei ik tegen Moon


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Moon Kaboor

    'Doe maar dare,' zei ze. Ik keek omlaag om een opdracht te bedenken. 'Weet je wat een lapdance is?' vroeg ik aan haar. 'Doe dat bij één van de jongens, kijk zelf maar tot hoe ver je gaat,' zei ik met een glimlach. Misschien vrolijkte dit mij op.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alive

    Ik besluit hem niet meer te plagen, want ik had het ook niet leuk gevonden als het een opdracht voor mij was.
    'Ik hoop dat Alex medelijden met je krijgt en de Dare opheft,' zeg ik dan zachtjes tegen hem.
    Dan kijk ik verbaasd op naar Moon. Direct verandert mijn verbazing in woede. Woede, woede en nog eens woede. Ik probeer me in te houden, maar het lukt niet helemaal.
    'Je vond je strip opdracht toch zo naar? En nu doe je het zelf bij een ander!' breng ik uit terwijl ik haar giftig aankijk.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 19:06 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Alex
    Ik kijk naar Alice.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Vince

    Ik knik naar Alive, 'Hoop ik ook, deze broek komt gewoon tot bovenaan mijn enkels en niet verder.' fluister ik terug.


    I only miss you when I'm breathing

    Alice

    Ik keek Moon verbaasd aan en zei "Ik dacht dat de jongens erge opdrachten verzonnen maar dit.."


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Moon Kaboor

    'Ik dacht dat de jongens erge opdrachten verzonnen maar dit,' zei ze. Ik keek haar aan. 'Sorry,' zei ik zachtjes terug. 'Het hoeft niet extreem,' voegde ik er nog aan toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    Ik kijk even verbaasd op als ik Moon's opdracht hoor en wil wat zeggen maar besluit het toch maar niet te doen aangezien mijn opdracht voor Vince ook niet bepaald onschuldig was. Dan kijk ik naar Alice, ik vraag me af wie ze gaat kiezen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alice

    Sorry hoorde ik Moon nog zeggen. Wacht maar die krijg je terug dat ik bij mezelf.

    (sorry ik moet heel even weg)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alex
    Ik vraag me af wie Alice gaat kiezen.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    [Moet eten, tot zo.]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    ( heey sorry ik zit in de problemen ik moet echt even gaan anders is het over voor mij met schrijven.)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alice

    Ik weiger en kies Alive "truth or dare"

    (ik geef zo wel een opdracht zodat jullie verder kunnen)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer