• Hallo, dit is de eerste RPG die ik open op Quizlet. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

    Verhaal
    Een groepje tieners spreken af op een weiland aan de rand van de stad. Daar gaan ze een spel doen. Truth or Dare, oftewel Doen of Waarheid. Ze geven opdrachten aan elkaar en delen de waarheid. In het begin zijn de opdrachten normaal, zoals kusjes geven en zand happen, maar dan worden ze steeds gekker...

    Uitleg Truth or Dare:
    Eén iemand begint en mag een persoon aanwijzen. De aangewezen persoon kiest uit 'Truth' (waarheid) of 'Dare'(doen). Als 'Truth' wordt gekozen, stelt de beginnende persoon een vraag die eerlijk beantwoord moet worden door de aangewezen persoon. Als 'Dare' wordt gekozen, verzint de beginnende persoon een opdracht die de aangewezen persoon moet uitvoeren. Als de aangewezen persoon de vraag heeft beantwoord of de opdracht heeft uitgevoerd mag die weer iemand anders aanwijzen en zo gaat het door. Maar die aangewezen persoon mag niet de beginnende persoon gelijk weer kiezen (om wraak te nemen bijvoorbeeld).
    Iedereen heeft één weiger die hij/zij kan inzetten.


    Omgeving:
    Het speelt zich af op een weiland aan de rand van de stad. Naast het weiland ligt een bos. Aan de bosrand staat het huis van de boer.



    Personen:
    - Alive bij Diapal
    - Vince bij Spyclon
    - Alex bij Renoster
    - Alice bij BeSlytherinn
    - Lyra bij CallyJunior
    - Moon bij Midna
    - Cassie bij Lovingstyles



    Regels:
    - Geen seksuele berichtjes plaatsen.
    - Geen onzinnige berichtjes plaatsen.
    - Niet schelden (in het verhaal mag wel).
    - Graag ABN schrijven (met hoofdletters en leestekens).
    - 1 persoontje per gebruiker.
    - Truth or Dare spelen is niet leuk met heel veel mensen, dus ik laat maar 7 personen toe. Als dit topic te populair word en er meer dan 7 mensen mee willen doen, open ik er nog één.
    - Hou de balans evenwichtig tussen de jongens en de meiden, dus niet 5 meiden en 2 jongens.
    - Alle tieners zijn ongeveer leeftijdsgenoten, iedere persoon moet dus tussen de 15 en 18 jaar oud zijn.
    - Als je een paar dagen niet gereageerd hebt, gooi ik je eruit en maak je plaats voor iemand anders.

    Samenvatting tot nu toe:
    00:58
    De groep zit al weer bij het kamp en er zijn verschillende opdrachten gegeven. Zo heeft Cassie Alive in het donker gezoend, maar moest Vince Alex of Alive zoenen, waardoor hij zijn weiger inzette.

    Stand tot nu toe:
    Alive: |||| |
    Moon: ||||
    Vince: |||| |
    Alex: |||| |
    Cassie: ||||
    Alice: ||||

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 20:04 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Diapal, is het handig om nu ook eventjes bij te houden wie de weiger allemaal gebruikt heeft?]

    Moon Kaboor

    Alice weigerde de opdracht en koos Alive. Wat zou Alive kiezen? Eigenlijk kon het me niets schelen. Ik draaide me om naar Cassie. 'Heb je nu eventjes tijd?' vroeg ik aan haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    'Heb je nu eventjes tijd?' vraagt Moon. Ik knik, 'kom,' ik pak haar hand en we gaan een eindje bij de rest vandaan zitten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Moon Kaboor

    Ze knikte. 'kom,' zei ze. Ze pakte mijn hand en nam me mee. We stonden nu een eindje bij de rest vandaan. Ik zuchtte eventjes en keek haar aan. 'Ehm, in de bosjes hebben ik en Vince eventjes gepraat,' begon ik. 'Niet veel, maar ik merkte wel dat ik hem wel beetje leuk begin te vinden en mijn maag draait heletijd rondjes,' zei ik en bloosde een beetje. Ik zuchtte. 'Maar,' begon ik weer. 'Ik kreeg ook antwoord op de vraag van wanneer hij het voor het laatst had gedaan en dat was rond de 2 á 3 weken iets meer of iets minder. Ik wist niet dat hij paar weken geleden een vriendin had. I-ik weet niet hoe ik me hierbij moet voelen'. Ik keek haar aan. Ik had het gevoel alsof ik wanhopig klonk. Zo was ik nooit.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alive


    Ik kijk verbaasd op naar Moon als ze die opdracht geeft. Direct verandert mijn verbazing in woede. Ik probeer me in te houden, maar het lukt niet helemaal.
    'Je vond je strip opdracht toch zo naar? En nu doe je het zelf bij een ander!' breng ik uit terwijl ik haar kwaad aankijk.
    Ik merk ook dat ik gekozen wordt, maar ik kies zo wel. Eerst wil ik horen wat Moons argument is, als ze die heeft.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Cassie
    Ik bijt op mijn lip, het is niet dat ik hier erg veel verstand van heb ofso. 'Ehm, als je hem echt leuk vindt kan je er niks aan doen. En met wanneer hij het het laatst heeft gedaan, jongens liegen volgens mij vaak over zulke dingen en het maakt hun denk ik ook niet zo veel uit of ze het wel of niet met iemand doen die ze leuk vinden. Ze zijn vaak al blij als het meisje er een beetje goed uitziet'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Moon Kaboor

    'Je vond je strip opdracht toch zo naar? En nu doe je het zelf bij een ander!' hoorde ik op de achtergrond. ik negeerde het voor nu en luisterde naar Cassie. Wat ze vertelde beurde mij niet echt op. Vooral het laatste gedeelte niet. 'Maar ik wil niet iemands vriendin zijn voor de mooiigheid of voor de sex,' zei ik tegen haar. 'Ik had niks moeten zeggen,' zei ik tegen haar en ging weer terug. Ik had het gevoel als of ik elk moment uit kan barsten. Hopen dat Alive nu zijn kop hielt. Waarschijnlijk niet.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (haha ik het zo'n goede overtuigingskracht dat ik weer mag schrijven (A)(A))

    Alice

    Ik zie dat Alive het niet eens is met Moons opdracht en ben benieuwd wat er gaat gebeuren als ze terug komt


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alive

    Ik doe mijn mond open om verder te vragen als ik haar gezicht zie. Ze kijkt ongelukkig en het lijkt alsof ze elk moment kan gaan huilen. Daarom besluit ik maar niets te zeggen, en het later te vragen. Nu kijk ik Alice aan. 'Dare.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Cassie
    'Maar ik wil niet iemands vriendin zijn voor de mooiigheid of voor de sex. Ik had niks moeten zeggen,'zegt Moon en ze loopt. Ik bijt weer op mijn lip, ik heb het volgens mij alleen maar erger gemaakt. Met een zucht sta ik op en loop weer naar de anderen. Eerst wil ik nog naast Moon gaan zitten maar dan bedenk ik me en ga aan de andere kant van het vuur zitten. Ik ben nog net op tijd om te horen dat Alive Dare zegt.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 19:37 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    Ik zie dat Moon bijna moet huilen als ze terug komt, wat zouden ze hebben gezegt? Ik besluit om haar maar even laten en kijk naar Alice.


    I only miss you when I'm breathing

    Alice

    Ik hoorde Alive "Dare" zeggen en keek op.

    "Uh even denken Zeg iets leuks/liefs over iedereen die hier zit" zei ik toen maar.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alex
    Ik ga er maar eens goed voor zitten. Wat zou hij over mij zeggen? denk ik.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Moon Kaboor

    'Uh even denken Zeg iets leuks/liefs over iedereen die hier zit,' zei ze tegen Alive. Ik keek hem aan. Ik had niet echt het gevoel dat hij over mij iets liefs kon zeggen. Misschien over de rest, maar volgens mij had ik het nu helemaal verpest. Na die opdracht die ik aan Alice had gegeven.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alive

    'Zal ik dan bij jou beginnen?' zeg ik met een grijns terwijl ik eventjes peinzend de groep rond kijk. Dit kan wel eens moeilijk gaan worden als ik niet voor lul wil gaan staan.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Alice

    Ik keek Alive even aan "het maak mij niet uit" antwoorde ik toen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer