• • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.



    • Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

    • Plattegrond •



    • Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Hailey Jane Nights - 16 ~ Coast.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Gereserveerd ~ RainbowShake.
    ~ Noa Flora Cardozo - 17 ~ Bailas.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Tobias Melzsi - 17 ~ Sanjit.
    ~ Iral - 17 ~ Diapal.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Othilie Rhine - 16 ~ Craziness.
    ~ Taylor Melody Kings - 17 ~ LordSarita.
    ~ Chanel Alexis - 16 ~ xZaynatic.

    • Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.
    ~ Schrijf minimaal twee zinnen per reactie.

    • Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.

    • Roddelbladen •

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 21:10 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Craziness schreef:
    (Waar zou ik dan kunnen bijspringen? Want ik heb geen idee waar al de andere personages zijn en ik ga niet alles herlezen. Bijna twee volle topics is net teveel (: )

    - Als je al binnen bent, kan je naar de oefenruimte gaan, want daar zijn Iral & Adriana aan het keyboarden en Emma staat ook iets te doen daar.
    - Als je nog naar binnen moet, dan kan je dat wel gaan spelen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Michael
    Ik laat Cassie weer los.
    "Misschien zouden we inderdaad meer sociaal zijn," fluister ik aan haar lippen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Cassie
    Ik grinnik even, 'goed idee, ik ben namelijk nooit echt een kluizenaar geweest'. Ik haal mijn arm weg van Michael's nek en loop naar de deur. 'Kom je?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Michael
    Ik knik en pak haar hand vast. Snel druk ik nog een kusje op haar wang.
    "Oefenruimtes?" vraag ik.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Cassie
    Ik kijk Michael even aan en knik dan, 'goed idee. Het lijkt me dat daar wel wat mensen rondhangen. Nu moeten we het alleen nog ziet te vinden,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Michael
    "Vinden lukt wel, we hebben de tijd." En ik geef haar een knipoog.
    Slenterend ga ik naar links.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 20:18 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Othilie Rhine
    Ik huppelde bijna de school binnen. Ik was nog nooit zo graag naar school geweest. Wandelend door de gangen zocht ik mensen om te leren kennen. Mijn koffers waren er al en ik had enkel mijn tas mee met mijn schrift dat ik altijd bij me droeg. Ik hoorde ergens wat muziek. Het klonk goed en ik ging erop af. De muziek werd luider wanneer ik dichterbij kwam. Toen ik voor de juiste deur stond, opende ik ze. Een jongen en een meisje zaten voor het keyboard en er was nog een ander meisje. Ik wou de twee muzikanten niet storen en deed de deur zachtjes weer dicht.


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Adriana Minola

    Als ik perongeluk een foutje maak, legt hij mijn hand meteen op de juist noot. Ik glimlach kort, maar concentreer me weer meteen.


    Take me to wonderland

    Iral ~ Keyboard

    Als ze klaar is complimenteer ik haar weer. 'Goed hoor. Zullen we doorgaan met het derde stukje? Daarna moeten we nog één stukje.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Cassie
    'Klopt,' zeg ik tegen Michael. Als we een tijdje hebben rondgedwaald komen we wonder boven wonder bij de muziek oefenruimte. Een jongen en een meisje zitten geconcentreerd achter een keyboard. Om ze niet te laten schrikken kuch ik eerst eventjes.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Adriana Minola

    'Goed hoor. Zullen we doorgaan met het derde stukje? Daarna moeten we nog één stukje.'
    "Ja, is goed," zeg ik vrolijk. Ik kijk op van het keyboard als er iemand de oefenruimte binnenkomt. "Hi," zeg ik vrolijk.


    Take me to wonderland

    Cassie
    'Hi,' zegt het meisje vrolijk als ze mij en Michael zit. 'Hee, ik ben Cassie,' stel ik mezelf voor terwijl ik de jongen en meisje in me opneem. Volgens mij was de jongen het meisje een liedje aan het leren dus het lijkt me dat hij hier is voor keyboard spelen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Michael
    Ik stel me voor als 'Michael' aan het meisje die bij ons kwam zitten. Aandachtig luister ik naar de muziek.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 21:11 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Vince

    Ik hoor iemand wat praten en kijk om, een meisje en jongen kwamen de kamer binnen. 'Heey.' zeg ik en kijk haar even aan.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 21:07 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Adriana Minola

    'Hee, ik ben Cassie,' stelde ze zichzelf voor. "Ik ben Adriana," zei ik, en ik keek even weer naar het keyboard.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Take me to wonderland