• Magic Academy of Saint Montgomery

The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.

Rollen:

Leerlingen

Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

- Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    -
    -
    -

Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

- Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    -

Leraren

- Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

Afdelingshoofden

- MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren

- Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D
    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.
    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Sitka en Smugness
    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:
    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats
    - Meld aub username-veranderingen (:

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Cassie
    "Ik kan je tenminste al aan het lachen brengen, dat is een begin," glimlacht Fáilte. Ik glimlach terug, 'klopt, maar je hebt nog een lánge weg te gaan,' zeg ik plagerig.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Jason
    Ik grijns. Ik ging Fáilte alles vertellen, maar de dodelijke blik van Fay liet me mijn mond dichthouden. Hij op er wel achter komen. Ik loop naar binnen en zie Cassie en Fáilte. Ik grinnik. Dit keer zoende ze niet, maar had ik me heterbeekd of niet? Ik ging glimlachend bij ze staan. 'Heey Cas en Fáilte.' Zeg ik met grijnzende mondhoeken.

I'm finally back, Finally after a Year break

Jade
    "Goed, dan kan je dus ook wel een week zonder me," Ik grijns en haal mijn schouders op.

Quiet the mind, and the soul will speak.

Fáilte

'Heey Cas en Fáilte.' zei Jason. "Hey Jason, heb ik slechte humor?" vroeg ik lachend.

Take me to wonderland

Cassie
    Dan hoor ik Jason's stem. Ik draai me om en als ik hem zie staan vlieg ik hem om de hals en geef hem een kusje op zijn mond.

Liam
    'Ja, dat kan ik vast wel,' lach ik, 'de vraag is alleen kan jíj een week zonder míj.'

Jason
    "Hey Jason, heb ik slechte humor?" vroeg hij lachend. Ik schud mijn hoofd. 'Nee ik vind je best grappig en als hem oet lachen om iemand steek je me aan. Je hebt een aanstekende lach.' Zeg ik eerlijk. 'En.. Nu een vraagje voor jou. Hoe vond je diegene in de tuin?' Zeg ik nu mysterieus. Cassie draait zich om en geeft me een kus. Ik geef haar een kusje op haar mond waarna haar neus oog oor wang en voorhoofd volgt.

[ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 17:00 ]

Jade
    "Hey, hey! Niet zo'n ego krijgen hé," Ik grinnik en doe plotseling heel luchtig erover. "Natuurlijk kan ik een week zonder jou, dat doe ik wel even hoor." Ik haal mijn schouders op en leun tegen de muur aan, maar ik kan het niet onderdrukken te glimlachen daarna.

Cassie
    Ik glimlach even als Jason me verschillende kusjes geeft. 'En.. Nu een vraagje voor jou. Hoe vond je diegene in de tuin?' vraagt Jason aan Fáilte. Ik kijk ze vragend aan en haal dan me schouders op.

Liam
    Ik geef Jade nog een charmante lach, 'ik hoor het al, het wordt een spannende strijd'.

[ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 17:05 ]

Fáilte

"Hey Jason, heb ik slechte humor?" vroeg hij lachend. Ik schud mijn hoofd. 'Nee ik vind je best grappig en als hem oet lachen om iemand steek je me aan. Je hebt een aanstekende lach.' Zei hij. Ik keek grijnzend naar Cassie. "Zie je wel dat ik grappig ben,"
    'En.. Nu een vraagje voor jou. Hoe vond je diegene in de tuin?' Vroeg hij nu aan mij. "Die wolf? Wel euhm, die was zo lief. Ik weet dat het een faunaat is, maar het frustreert me dat ik niet weet wie het is. Ik weet dat het een aigles is, maar voor de rest,"

Take me to wonderland

Jade
    "Ja, dat wordt het inderdaad," Zeg ik op een erg zwoele manier en kijk hem doordringend in zijn ogen aan, maar loop daarna weg - zonder om te kijken. Shit, hoe kan ik dit overleven? DAMN.

Jason
    "Die wolf? Wel euhm, die was zo lief. Ik weet dat het een faunaat is, maar het frustreert me dat ik niet weet wie het is. Ik weet dat het een aigles is, maar voor de rest," zegt hij twijfelend. Ik schud bijna onzichtbaar m'n hoofd. Hij had het fout, maar ik zou hem tips geven. Zoals waarneer het VALENTIJN werd ofzoiets. Ik keek even onopgemerkt naar Fay. Geheime aanbidster.

Fay
    Ik haalde het laatste takje uit mijn haren en liep langs Jason. Ik zag Fáilte. Hoe ging ik het hem zeggen? Ik zuchte. Soms was liefde onmogelijk.

Madison
    Ik liep over de gang. Ik had geen zin meer in meiden praat. Ik wou Souf zien. Ik wou hem een kusje geven. Teder en liefdevol anders dan zoals ik het normaal zou doen. Maar alles dat nieuw is was leuk dacht ik.

Cassie
    Ik snap niet veel van het gesprek van Jason en Fáilte. Het enige wat ik eruit kan halen is dat er een lieve wolf faunaat is ofzoiets. Ik zucht even en pak dan Jason's hand en laat me hoofd tegen zijn arm zakken.

Liam
    Ik kijk Jade grinnikend na. Dit gaat nog wat worden.

Soufian Nigel Prángé.

Ik kijk even naar Kitten en Mary die met elkaar aan het praten zijn, maar zit daarna weer in mijn gedachte. Ik denk aan Madison. Ze heeft zo'n lekkere geur. Het heeft iets weg van iets zoets, maar ik heb geen idee van wat. Het ruikt gewoon lekker.

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Jade
    Eigenlijk wilde ik wel omkijken, gewoon om te checken of hij me na keek of hij überhaupt wát deed, maar ik kon het gewoon niet - omdat dit nou eenmaal een meisjesregel van mij was. Niet omkijken als je wilt winnen, niet omkijken, niet doen. Ik gromde luid en bewoog raar toen ik de hoek om was, waarna ik keihard met mijn vuisten tegen de muur dreunde. Ik stopte daarna. "Au," Wat nu?

(Iemand naar Jade?)

Fáilte

Vanuit mijn ooghoek zag ik Fay voorbij Jason lopen. "Hey Fay," glimlachte ik. "Je tekening hangt trouwens mooi boven me bed," grijnsde ik.

Take me to wonderland