• Magic Academy of Saint Montgomery

The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.

Rollen:

Leerlingen

Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

- Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    -
    -
    -

Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

- Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    -

Leraren

- Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

Afdelingshoofden

- MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren

- Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D
    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.
    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Sitka en Smugness
    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:
    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats
    - Meld aub username-veranderingen (:

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Liam
    Ik knik, 'Ja ik geloof je nu wel,' zeg ik met een charmante lach.

Cassie
    "Je hebt mijn leven gered," zegt Fáilte tegen zijn buik waardoor ik weer in de lach schiet. 'En,' grinnik ik, 'behoort mijn buik ook tot de sexy buiken?' vraag ik half ondeugend.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Fáilte

'behoort mijn buik ook tot de sexy buiken?' Vraagt ze half ontdeugend. "Natuurlijk, wat had je anders gedacht?" Lachte ik. "Mijn buik is stiekem jaloers op de jouwe," fluisterde ik gespeeld.

Take me to wonderland

Jade
    "Ah, mooizo!" Grinnik ik en ik draai me van hem weg waarna ik weer flirterig over mijn schouder naar hem kijk, "Dus... niet zoenen voor een week?" Ik grijns en steek mijn tong plagerig uit.

Quiet the mind, and the soul will speak.

Cassie
    "Natuurlijk, wat had je anders gedacht? Mijn buik is stiekem jaloers op de jouwe'. Ik begin alweer te lachen en geef Fáilte een klopje op zijn buik. Dan buig ik naar zijn buik toe, 'je hoeft niet jaloers te zijn hoor,' fluister ik grinnikend.

Liam
    "Dus... niet zoenen voor een week?" grijnst Jade en ze steekt haar tong uit. 'Hmm, ik denk dat ik dat nog wel kan volhouden, maar jij?' ik schud even mijn hoofd, 'nee, jij kan dat nooit volhouden,' grinnik ik.

Fáilte

Cassie boog naar mijn buik toe. 'je hoeft niet jaloers te zijn hoor,' hoorde ik haar fluisteren. Ik lachte. "Hij heeft al een beetje meer zelfvertrouwen," grinnikte ik.

Take me to wonderland

Jade
    Beledigd maak ik een pruillipje en draai ik rond, "Ik kan dat heus wel volhouden," Pruil ik, waarna ik begin te grinniken omdat ik het niet volhoudt.

Liam
    'Dat zullen we nog wel een zien, dus het is een deal?'

Cassie
    'Hij heeft al een beetje meer zelfvertrouwen,' grinnikt Fáilte. Ik grijns tevreden, 'mooi, dan is mijn doel bereikt. Nu kan ik opzoek naar een nieuwe, ideeën?'

Jade
    Ik twijfel nog even maar kijk hem dan uitdagend aan, "Ja, is goed, het is een deal," En ik stomp hem zacht uitdagend tegen zijn schouder aan, "Maar dan begint het wel nu, ik wed dat je het niet vol kan houden," En ik ga met mijn rug plagerig naar hem toe staan met mijn armen over elkaar.

Liam
    'Dat zullen we dan wel eens zien,' zeg ik met een knipoog. 'Degene die verliest verklaart de liefde aan iemand van les Aigles,' grinnik ik.

Jade
    Ik kijk hem gelijk aan met een blik van "you've got to be kidding me!" en maak dan een handkusje naar hem. "Ik win toch wel," Ik grijns en ik begin te dansen. "Ik weet zeker dat ik ga winnen!"

Fáilte

'mooi, dan is mijn doel bereikt. Nu kan ik opzoek naar een nieuwe, ideeën?' Vroeg Cassie. "Hmm," Ik beet onbewust op mijn onderlip toen ik nadacht. "Aha, je nieuwe doel is om een doel te vinden!" riep ik uit. "Ok, die is lame,"

Take me to wonderland

Cassie
    "Aha, je nieuwe doel is om een doel te vinden! Ok, die is lame," roept Fáilte. Ik kijk hem even grinnikend aan en geef hem dan een klopje op zijn schouder, 'ik ben blij dat je het zelf door hebt.'

Liam
    'Daar zou ik maar niet zo zeker van zijn,' grijns ik met een knipoog.

Jade
    Ik bijt zwoel op mijn onderlip en kijk hem aan, "O nee?" Ik loop naar hem en laat mijn vingers langs zijn gezicht glijden waarna ik in zijn oor fluister, "Ik weet het toch zeker," Daarna begin ik weer te glimlachen.

Fáilte

'ik ben blij dat je het zelf door hebt.' Grinnikte ze. "Wijsheid begint met zelfkennis," zei ik plechtig, waarna ik weer in lachen uitbarste. "Slechte grappen, check!"

Take me to wonderland

[Iemand Souf, Tiara of Jordi nodig? :Y) ]

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'