• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.




    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    -
    -
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren



    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D
    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.
    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Sitka en Smugness
    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:
    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats
    - Meld aub username-veranderingen (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    liam
    Ze slaat haar armen om mijn nek en ik sla die van mij om haar middel. Ik til haar een stukje op zodat ze iets hoger staat.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jade
    Ik voel hoe zijn armen om mijn middel gaan en ik grinnik als hij me een stukje optilt. Ik kijk hem in zijn ogen aan, maar sluit ze dan half en kus hem op zijn lippen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mary

    Ik moet zachtjes lachen om haar vogel-opmerkingen en geef haar een knuffel.
    "Dank je," fluister ik.
    Ik laat haar los en glimlach.
    "Heb je je boeken voor morgen al?" vraag ik.
    Aangezien ze nieuw is, heeft ze die op het einde van vorig jaar niet gekregen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Catherine

    Ze kan er gelukkig mee lachen en ik schrik even wanneer ze me knuffelt.
    "Dank je," fluistert ze en ik raak helemaal vertederd. "Heb je je boeken voor morgen al?" vraagt ze wanneer ze me los gelaten heeft.
    Ik knik.
    "Ja, mijn overplaatsing is een tijdje op voorhand gemeld dus die boeken hebben ze al kunnen regelen," zeg ik met een glimlachje. "Ik heb dus geen excuus om niet op te letten," voeg ik er met een pruillip aan toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fáilte

    'Hmm, waarom niet gewoon net als de vorige keer?' Ik kijk haar grijnzend aan, waarna ze een paar kusjes op mijn buik zet. 'zo, je buik is nu officieel sexy. Want je weet dat ik alleem maar sexy dingen kus,' grinnikte ze. Ik lachte. "Did you hear that tummy? You're sexy," en weer moest ik lachen.


    Take me to wonderland

    Mary

    Ik knik en lach.
    "Wat wil je doen?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    cassie
    Ik lach om failte's opmerking. 'Heel erg sexy,' grinnik ik en prik hem nog even in zijn buik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jade
    Ik voel hoe zijn armen om mijn middel gaan en ik grinnik als hij me een stukje optilt. Ik kijk hem in zijn ogen aan, maar sluit ze dan half en kus hem op zijn lippen.

    Daniël
    Eerst deed ik het rustig aan, maar later ging ik harder stoten, waarna ik Lily een zachte kreun hoorde laten. Ik begon haar op haar mond te zoenen en bewoog mijn handen ritmisch over haar lichaam.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Liam
    Ik laat mijn tong over haar lippen glijden en ga met mijn hand door haar mooie lange haar.

    [Ik ben morgen vrij! Yaaay :)]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fáilte

    'Heel erg sexy,' grinnikte Cassie en ze prikte nog even in mijn buik waarop weer een gniffel mijn mond verliet. "Ik kan dus zo niet tegen porren," lachte ik.


    Take me to wonderland

    Cassie
    Ik kijk failte even grinnikend aan en pak dan het eten uit zijn handen en leg het op de grond. Dan begin ik hem snel te kietelen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fáilte

    Toen Cassie het eten uit mijn handen nam en op de grond zette, keek ik haar even vragend aan. Die blik veranderde snel in een rood hoofd van het onophoudelijk lachen doordat Cassie me begon te kietelen. "Sto..stop," lachte ik door mijn woorden heen. "Z...Zo...gemeen," ik kreeg nog amper adem door het lachen.


    Take me to wonderland

    Cassie
    Door Failte's aanstekelijke lach moet ik ook lachen. 'Wat heb je er voorover zodat ik stop?' Vraag ik geheimzinnig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jade
    Ik open mijn mond een beetje en ga met mijn vingers door Liam's haar. Mijn ogen zijn nu helemaal dicht en ik dacht nergens aan. Ik voelde de warmte, dat is genoeg.

    (YEAH! Gelukkig voor jou, ik heb morgen stage tot 5 uur! 8D)

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 13:59 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Liam
    Jade opent haar mond een beetje en ik laat mijn tong naar binnen glijden. Met mijn ene hand streel ik over haar rug en met de andere streel ik over haar rug.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered