• Hey, ik ben van plan om misschien een story te schrijven over One Direction en dan vooral over Harry Styles

    Het gaat over een meisje(...) die altijd al een hater is geweest van boybands en nu ook van 1D.
    Maar hoe erg ze het ook vindt is haar beste vriendin wel een grote fan van 1D.
    Ze ontmoet hun door haar beste vriendin en hun ontmoeting verloopt niet zo soepel als zij, haar beste vriendin of de jongens hadden verwacht.


    Ik ga hier een verhaal rond verzinnen maar ik heb enkele rollen nodig ;)


    1x hoofdrolspeelster:
    1x beste vriendin (fan van 1D):
    1x vriend/vriendin (hater 1D):
    1x vriend/vriendin (fan van 1D):

    (OF een zelfverzonnen rol die jij graag in deze story zou zien :) maar dan zeker invullen waarom ik deze rol zou moeten kiezen)




    Hiervoor heb ik dit allemaal nodig:

    Naam:
    leeftijd:
    karakter:
    muziek (voor hater 1D):
    uiterlijk + foto:
    iets bijzonders:
    en waarom ik deze rol zou kiezen:


    Dank je!
    en als ik alle rollen compleet heb zal ik de eerste deel posten.

    Xx..

    [ bericht aangepast op 31 dec 2011 - 1:28 ]


    We're all going to Hell, we may as well go out in style..

    Zoek je heeeeeeel misschien ook een vriendin voor Zayn (A)
    Just wondering.. ;$


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Rol: hoofdrol
    Naam: Iris Elizabeth Munch
    leeftijd: Iris is 16 jaren jong.
    karakter: Iris is een persoon die je mag of die je helemaal niet mag. Vanwege haar haat voor boybands kan ze soms heel bitchy overkomen waardoor ze ietswat snel in de problemen komt.
    muziek (voor hater 1D): Rihanna, Drake enz.
    uiterlijk + foto:

    Iris heeft bruin haar en bruine ogen en heeft een mooie taille. Ze is 1.58 lang en 49 kilo.
    iets bijzonders: Iris heeft haat aan Boybands gekregen omdat haar zus hier van hield en die jammer genoeg vorig jaar overleden is aan Leukemie
    en waarom ik deze rol zou kiezen: Omdat ik de bomb ben. nee grapje.
    Omdat dit een goede kwaliteit is!


    Firm believer of all that is magic

    Rol: Beste vriendin, gek van Zayn.
    Naam: Samira Rose Valentiné
    leeftijd: Samira is 17 jaren jong
    karakter: Samira is een vrolijk, aardig meisje naast haar vriendin (..)! Ze kan soms wat verlegen zijn , maar dat heeft ze van haar moeder die dat ook is. Tuurlijk heeft ze ook haar bitchy momenten, maar problemen heeft ze daar niet mee.
    uiterlijk + foto:


    Samira heeft blonde haren en blauwgrijze ogen. Met een lengte van 1.72 en 59 kilo
    iets bijzonders: Samira heeft nooit haar opa's en oma's gekend.
    en waarom ik deze rol zou kiezen: Het past bij de andere.


    Firm believer of all that is magic

    vocalizer schreef:
    Zoek je heeeeeeel misschien ook een vriendin voor Zayn (A)
    Just wondering.. ;$


    Hey,
    voor mij is het goed ze ^^ kan ik haar erin verwerken ;)

    Xx..


    We're all going to Hell, we may as well go out in style..

    Vriendin Zayn!

    Naam: Alexis Roselynn Lopez
    leeftijd: 17, ze wordt op 6 augustus 18.
    karakter: Ze is echt sociaal en kan heel druk zijn. Maar als je aan haar vrienden komt heb je een probleem. Tegen mensen die ze echt niet mag is ze heel erg bitchy, maar je kent haar als lief en aardig. Ze is soms wel wat rebels. Nu lijkt ze best braaf. Maar dat is ze eigenlijk niet. Ze doet alles wat haar ouders niet leuk vinden. Zo wil ze een tattoo nemen op haar enkel, en rookt ze. Maar haar slechte eigenschap is dat ze wel heel erg ijdel is. Ze kan bijvoorbeeld niet zonder haar make-up en borstel de deur uit. Ook doet ze telkens precies tien lagen mascara over haar wimpers.
    Ze heeft de slechte eigenschap dat ze soms wat arrogant over komt, wat vaak voor ruzies zorgt. Alleen mensen die haar echt kennen, weten dat dit snel over komt. Omdat Alexis een best wel grote mond heeft. En omdat haar altijd is gezegd dat ze de beste is.
    muziek: One Direction, Beyonce, Drake.
    uiterlijk + foto:


    Naya Rivera
    Alexis heeft een getinte huid, en lang zwart haar. Ze heeft een slank lichaam en lange benen. Een perfect lichaam voor jurkjes dus, die ze ook vaak draagt. Ze heeft donker-bruine ogen, die soms zwart lijken. Haar ogen maakt ze op met mascara en oogpotlood.
    iets bijzonders: Ze houdt van slangen, en had er vroeger zelfs een als huisdier.
    en waarom ik deze rol zou kiezen: Omdat hij goed in het verhaal, en goed bij Zayn past.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 1:13 ]


    El Diablo.

    Ik vulzo snel mogelijk vriendin zayn in. Zt nu op de iPad en weet nietgoed hoe dit ding werkt haha amar hij komt er zo snel mogelijk aan x vocalizer


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Haha! Amazing! Een 1D hater! This one is mine! Wacht ff ik vul in. :')


    26 - 02 - '16

    Naam: Chloë Britney Jones
    Leeftijd: 16
    Karakter: Bezitterig (als het gaat om haar vriendje), sarcastisch, kan soms gevoelloos over komen, flauw en best gemeen.
    Muziek (voor hater 1D): Ze luistert graag naar metal muziek.
    Uiterlijk + foto:


    Jade West (Uit Victorious. Ook wel bekend als Liz Gillies)
    Iets bijzonders: Ze vindt de jongens van One Direction, maar zielig. Ze heeft totaal geen respect voor ze en walgt ervan als mensen over hen praten.
    Waarom ik deze rol zou kiezen: Omdat ik 1D zelf totaal niet leuk vind ;x

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 13:46 ]


    26 - 02 - '16

    Clubbed schreef:
    Naam: Chloë Britney Jones
    Leeftijd: 16
    Karakter: Bezitterig (als het gaat om haar vriendje), sarcastisch, kan soms gevoelloos over komen, flauw en best gemeen.
    Muziek (voor hater 1D): Ze luistert graag naar metal muziek.
    Uiterlijk + foto:


    Jade West (Uit Victorious. Ook wel bekend als Liz Gillies)
    Iets bijzonders: Ze vindt de jongens van One Direction, maar zielig. Ze heeft totaal geen respect voor ze en walgt ervan als mensen over hen praten.
    Waarom ik deze rol zou kiezen: Omdat ik 1D zelf totaal niet leuk vind ;x


    Hahaha :p ik respecteer je haatgevoelens tegenover 1D maar ik weet niet zeker of het hier 100% bij past :p
    Want ik haat 1D niet ^^ vond het gewoon een leuke verhaal om te schrijven :P


    We're all going to Hell, we may as well go out in style..

    Wanneer ben je van plan om te beginnen? Want ik ben volgende week pas weer thuis en ik zit op de iPad en een rol invullen op een iPad is echt kut haha.


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    vocalizer schreef:
    Wanneer ben je van plan om te beginnen? Want ik ben volgende week pas weer thuis en ik zit op de iPad en een rol invullen op een iPad is echt kut haha.


    Wees maar gerust, ik begin pas als ik alle rollen heb :) en ik denk wel dat het tot volgende week zal duren :)

    XX..


    We're all going to Hell, we may as well go out in style..

    RetteMichXX schreef:
    (...)

    Wees maar gerust, ik begin pas als ik alle rollen heb :) en ik denk wel dat het tot volgende week zal duren :)

    XX..

    Haha is goed dan vul ik hem zondag in want dan ben ik thuis :x haha


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    &.. ik ben weer thuis haha.

    Rol: Vriendin Zayn.
    Naam: Lennox Annabeth Swarek.
    leeftijd: 17. || Geboren op 29 september 1994.
    karakter: Lennox is een eerlijk meisje, met haar hart op de juiste plaats. Ze staat altijd klaar voor anderen, zelfs als dat betekend dat ze zichzelf daarvoor moet wegcijferen. Maar ze kan ook behoorlijk arrogant zijn. Ze is erg grappig en ze heeft een eigen mening, waarvan ze niet bang is die te uiten en ze is erg spontaan, en druk. Je kunt moeilijk om haar heen en als ze het ergens niet mee eens is, zal ze dit laten weten. Ze is erg open, en kropt nooit haar gevoelens op. Als ze zich down voelt, dan doet ze geen moeite om dit te verbergen, en als ze zich vrolijk voelt dan is ze ook ècht vrolijk, en springt ze alle kanten op. Ze is goed in luisteren en advies geven. Veel mensen denken vaak dat ze niet serieus kan zijn, maar als het erop aan komt, weet ze juist heel goed wanneer ze stil moet zitten, en wanneer het tijd is voor grapjes en wanneer niet.
    uiterlijk + foto:


    Lennox heeft lange stijle bruine haren, dat ze meestal los draagt. Met speciale gelegenheden krult ze het af en toe, maar voor gewoon heeft ze daar nooit zin in. Ze heeft een klein kuiltje in haar kin, waar ze zich soms dood aan kan irriteren en is ongeveer 1.65 groot. Ze draagt niet veel make-up. Een beetje mascara en lipgloss is genoeg. Ze heeft een egale huid en geen last van puistjes of rode vlekjes.
    iets bijzonders: Lennox fotografeert graag.
    en waarom ik deze rol zou kiezen: Omdat ik vrijdag naar de dierentuin ben geweest en toen verlieft ben geworden op een prairie hondje. Oke nee slechte reden haha. Omdat Zayn leuk is, en ik heeel vrolijk ga worden als je mijn rol kiest. ;$

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 13:44 ]


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Lijkt me een leuk verhaal, trouwens!

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 19:55 ]


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 20:50 ]


    ' Nyctophilia '