• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.




    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    -
    -
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren



    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D
    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.
    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Sitka en Smugness
    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:
    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats
    - Meld aub username-veranderingen (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jordi Oliver James.

    "Wel, dan moet hij eerst zien hoe knap ik ben," Zegt Adriana en barst weer in lachen uit. "Jullie zijn echt gek" Zeg ik terwijl ik glimlachend mijn hoofd schud.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Adriana Minola

    "Jullie zijn echt gek" Zei hij terwijl hij glimlachend zijn hoofd schudde. "Gek, en boven perfectie," lachte ik.


    Take me to wonderland

    (Iemand, Jade?)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Fay
    Ik knikte maar ontplofte van binnen. Ik sprak mezelf moed in, en liep naar een tafel in de eetzaal. Ik botste tegen Madison op die gelukkig niet uitbarste. Ze leek vrolijk. Ik glimlachte en ging zitten.

    Madison
    Ik loop naar buiten de eetzaal de hal in. Ik loop verder en zie Mary kitten en nog meer. Daarachter zie ik Souf. Ik versnel mijn pas en plof naast hem neer. 'Heey tijd niet gezien.' Zeg ik opeens wat velegender


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Tiara kan wel langs Jade lopen? ze is wel Aigles ^^. ]

    Jordi Oliver James.

    'Gek, en boven perfectie' Zegt Adriana lachend. 'Als ik zeg dat je knap bent, stoppen jullie dan met gek doen?' Zeg ik grijnzend.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Adriana Minola

    'Als ik zeg dat je knap bent, stoppen jullie dan met gek doen?' Zei hij grijnzend. Ik keek Melanie aan. "Wel, we kunnen proberen," gniffelde ik.

    Fáilte Abhainn

    Fay knikte alleen maar. Ik draaide naar Jason en Cassie toe. "Heb ik wat verkeerd gzegd?"


    Take me to wonderland

    Jordi Oliver James.

    'Wel, we kunnen proberen' Gniffelde ze. 'Tja, jullie kunnen toch niet stoppen' Zeg ik en kijk ze allebei even aan. 'Ik heb honger, gaat er iemand mee eten?' Verander ik van onderwerp.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Adriana Minola

    'Tja, jullie kunnen toch niet stoppen' zei hij. "Misschien heb je wel gelijk," glimlachte ik. 'Ik heb honger, gaat er iemand mee eten?'
    "Ik ga wel mee,"


    Take me to wonderland

    (Ja, is goed, Tiara mag wel komen, hoor. 8D)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jordi Oliver James.

    'Misschien heb je wel gelijk' Glimlachte Adriana. 'Ik ga wel mee' Zei ze erna. 'Mel, jij ook?' Vroeg ik en keek haar even aan. Oke, Adriana is zo slecht nog niet, maar dat wist ik al. Al een tijdje.

    [Eten, dus JAde meot nog ff wachten XD ]

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 17:52 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    (Okay dan, gehe. Eetze.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Cassie
    Fáilte zegt wat tegen Fay, dan draait hij zich weer naar mij en Jason "Heb ik wat verkeerd gezegd?" Ik schud mijn hoofd, 'hoezo zou iets verkeerds hebben gezegd?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ben der weer XDD ]

    Tiara Noëlle Pofue.

    Het was nogal koud buiten en ik had honger, dus besloot ik om maar naar binnen te gaan. Ik huppelde vrolijk de gangen in, richting de eetzaal. Wanneer ik de hoek om was gegaan, zag ik Jade aan komen lopen. Ik stopte abrupt met huppelen en begon normaal te lopen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jade
    Hoe kan ik in hemelsnaam winnen van die sukkel? Damn, damn, damn. He is making me crazy with... with, nou ja, pretty much everything. Ik was zo in gedachten dat ik niet oplette en de mensen rondom me raar aan begonnen te kijken. Toen keek ik weer op en zag ik Tiara huppelen. Chagrijnig rolde ik mijn ogen. Omijngod, ik kan niet geloven dat als ik zou verliezen liefde zou moeten sluiten met die verdomde Aigles.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Fáilte Abhainn

    'hoezo zou iets verkeerds hebben gezegd?' Ik haalde mijn schouders op. "Ik heb geen idee, zal wel aan mij liggen ofzo," lachte ik.


    Take me to wonderland