• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.




    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    -
    -
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren



    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D
    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.
    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Sitka en Smugness
    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:
    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats
    - Meld aub username-veranderingen (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Tiara Noëlle Pofue.

    Het begon steeds kouder te worden en je kon zelfs je adem zien. 'Nou, als jij nou even met je mooie hoofdje naar Liam gaat en zegt dat je geen vrede wilt met mij of hem, net zoals elke Aigles, dan kan ik mijn leven gewoon verder leven en Liam weer zoenen' Zegt ze terwijl ze weer een stap naar voren doet. 'Eh, nee. Ik ben je slaaf niet,' Zeg ik en kijk haar nog steeds aan. 'Zeg het hem zelf,' Zeg ik er nog achteraan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jade
    Ik kijk haar dreigend aan op het moment dat ze zegt dat ze mijn slaaf niet is. Goed, technisch gezien is ze dat niet, maar praktisch gezien... I don't own her anything. "Let op wat je zegt, Tiara," Ik laat een stuk ijs over haar schouder groeien. Mijn ogen zijn op dit moment net zo dodelijk als een basilisk.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tiara Noëlle Pofue.

    'Let op wat je zegt, Tiara' Zegt ze, terwijl ze een stuk ijs op mijn schouder laat groeien. Omdat het ijs zo koud is, voelt het alsof mijn schouder in brand staat. 'Kun je dat ijs niet ergens anders laten groeien?' Vraag ik en probeer het er af te halen, maar tevergeefs.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jade
    "Wil je dat dan? Ach, ik waardeer de meningen van mensen altijd over mijn kunsten," En ik laat het ijs verder groeien over haar arm tot haar elleboog. "Leuke plek, Tiara? Als je geluk hebt, is het in een uur er weer af, en als je dat niet hebt..." Ik knipoog even en draai me dan om, "Dan moet je er even tot morgenochtend mee doen," Ik loop weg en terwijl ik mijn hand in de lucht steek alsof ik iemand neerschiet, zwaai ik ermee, "Doei, Tiara, have fun!"


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tiara Noëlle Pofue.

    'Doe, Tiara, have fun!' Zegt ze terwijl ze wegloopt en haar hand in de lucht steekt. Ik grom even zachtjes en kijk naar mijn arm die voor de helft van ijs is geworden. Ik probeer hem te bewegen, maar het enige wat ik kan beweging is mijn hand en pols. Verder is mijn arm half dood. 'Lekker dan' Mompel ik en loop naar de eetzaal, waar ik een paar vragende blikken toegeworpen krijg.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Samenvatting? Kan ik gewoon verder met Mary?]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jade
    Als ik doorloop grinnik ik even. "Moest ze het maar gewoon tegen Liam zeggen, hoor," Grinnikte ik. Ik loop door naar de bibliotheek en plof daar neer op een stoel, terwijl ik gelijk mijn voeten op tafel gooi en een horrorboek te voorschijn haal.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sitka schreef:
    [Samenvatting? Kan ik gewoon verder met Mary?]


    [jade en liam hebben een weddenschap, jade heeft tiara's arm in ijs veranderd. Cassie, fáilte en Jason staan ergens een beetje niks te doen. Adriana en jordi staat ergens te praten over schattige dingen. Zoiets is het volgens mij ongeveer]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sitka schreef:
    [Samenvatting? Kan ik gewoon verder met Mary?]

    (I think so, je was met Catherine en Souf toch? Ik weet eigenlijk alleen dat Jade en Liam een weddenschap hebben gemaakt om elkaar voor een week niet te zoenen en diegene die verliest moet 'vrede' sluiten met de Aigles. Daarna kwam Jade Tiara tegen en bevroor ze de helft van haar arm, waardoor Tiara nu zeker een paar uurtjes met een bevroren arm rondloopt.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ik was alleen met Catherine, denk ik. Ik weet niet of Souf nog iets gezegd heeft.]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    (Duúde, ik mis Liam, wil je hem weer op Jade afsturen als het even kan? ;D)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sitka schreef:
    [Ik was alleen met Catherine, denk ik. Ik weet niet of Souf nog iets gezegd heeft.]

    (Ik heb dat volgens mij nog niet voorbij zien komen. Maar I dunno for sure.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Liam
    Ik volg Jade stilletjes na de bieb. Als ze daar op een stoel gaat zitten wacht ik even. 'Boe,' fluister ik dan zachtjes in haar oor.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sitka schreef:
    Mary

    "Als je dat wil doen, denk ik dat je het meeste succes zal hebben in hun leerlingenkamer, en daar mogen we niet komen," zucht ik en blijf tegen de muur staan.



    [Voor Elise]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    (AWW~! Thanksyous.)
    Jade
    Ik schrok zachtjes uit mijn stoel en mijn benen vielen van de tafel op de grond en ik keek om. Liam. Ik had gedacht dat Tiara me misschien gevolgd was en me terug wilde pakken, maar ik had er dan ook niet aan gedacht dat het een jongensstem was die 'boe' fluisterde. Ik glimlach even en buig me naar hem toe als reflex voor een kus, maar dan doe ik snel weer terug.


    Quiet the mind, and the soul will speak.