• Ik krijg dus donderdag het vak rekenen, op de middelbare T-T
    Ik had het vorig jaar ook en toen stond ik net wat hoger dan een 9,5. Ik snap dat het een vak is die je moet kennen bij de examen, maar spelling leer je toch ook weer bij Nederlands? Daar krijg ik het ook gewoon door. (ik ben een dyslectici verklaring en erger me nog aan andere :'D) Maar rekenen kun je dan toch ook leren bij wiskunde of heb ik het mis T-T? Bij wiskunde moeten we soms sommetjes uitrekenen. Nu doen de meeste dat met rekenmachine, maar dat maakt niet uit. Nu heb ik een uur meer per week -.-'
    Ook iemand vakken die je nutteloos vind?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik vind op school voornamelijk wiskunde echt waardeloos. Oké, je hebt soms wat statistiek, maar verder wil ik écht niet! D:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik vind het goed dat er extra rekenlessen worden gegeven, de rekenvaardigheid van sommigen is echt om te huilen. Alleen ANW vind ik een zinloos vak.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Eh, ja, driekwart van de vakken bij mij op school. :/


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Rekenen vind ik niet nutteloos. Zelf krijg ik het niet, maar ik weet zelf dat ik er niet zo goed in ben.
    Ik vind sowieso CKV nutteloos, maar langs de andere kant ook weer niet, haha. Want ik ga zo'n 3 tot 5x per jaar naar het theater of iets in die zin. Dus zelf vind ik het nutteloos, maar er zijn er genoeg die dat niet doen. Dus dan vind ik het wel weer goed. Maar langs de andere kant: dat ene jaartje :'D
    Verder is er niet iets wat ik nutteloos vind. Ik vond Frans een vreselijk vak, maar er zijn toch mensen die het kiezen en die moeten daarvoor wel weer de kans krijgen. Nu zou ik zeggen dat ze beter Spaans kunnen geven ipv Frans, maar oké.


    To live would be an awfully big adventure

    Blergh, ik heb hier ook rekenen ;P
    This zo simpel voor mij dat ik er gewoon geen zin in heb XD en het meestal ook niet doe XD.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Assassin schreef:
    Ik krijg op het MBO nog rekenen haha. :'D Het zuigt echt.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik doe MBO en heb ook gewoon rekenen, en ik doe verpleegkunde.
    Zelf ben ik er totaal niet goed in maar vind wel dat het nuttig is, want je moet eens weten hoeveel (soms zelfs fatale) fouten er worden gemaakt door middel van rekenfouten!


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik vind het wel nut hebben, maar dan wel ingebouwd in wiskunde. :'D


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb 't al drie jaar lang .. ;p


    Danmarks Dynamite.

    Zaynuary schreef:
    Ik heb rekenen .. op mbo.
    Zelf vind ik m&c nutteloos, want ik doe een grafische opleiding.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Zaynuary schreef:
    Ik heb rekenen .. op mbo.
    Zelf vind ik m&c nutteloos, want ik doe een grafische opleiding.


    This!


    dream, dare, fly!