• Klik hier voor het rollentopic.

    Het verhaal:

    Wij leven in een wereld vol haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Geld is het enige wat je overeind kunt houden in de stad, genaamd: LeroCity. In het hele gebied heerst er armoede. Iedereen moet vechten voor zijn geld. Je bent alles of niets. Hoe ver ga jij om je geld te verdienen? Hoe ver ga jij om aan de top te komen; om de macht te hebben?
    In deze stad heerst in het oosten van LeroCity vooral prositutie. Armoede staat daar voorop, wegen zijn slecht aangelegd etc.. In het westen heersen de bendes; de gangsters en de drugsdealers. Daar ziet het er iets beter uit, maar geld is er niet voldoende. In het noorden ben je veel beter af.. Maar om daar te komen moet je een hele reis af leggen, en de kans dat je daar aan komt zonder lastig gevallen te worden is heel klein. Je moet vechten om jezelf te redden in deze stad. Wat ga je doen om te overleven?


    Extra informatie: Er zijn twee bendes in het westen. 'The No Merci clan' en de 'The Angels of death' clan. Het zijn al jaren rivalen van elkaar. Er zit een duidelijke scheidingslijn tussen de twee groepen. Als je daar overheen gaat, heerst er oorlog dat er bloederig aan toe kan gaan.. Beide bendes hebben genoeg wapens om in opstand te komen..

    In het noorden kun je niet zomaar komen. Het gebied is voor de rijke mensen, en daar ben je veel beter af.. Tijdens je reis kun je geronseld worden door de pooiers van de hoeren, of je kunt meegenomen worden door de bende leden. Het is helemaal aan jou hoe je gaat overleven..

    In het zuiden is het een gebied waarbij alles een beetje gemixt is. Er wonen normale mensen. Niet rijk en niet arm, en de wegen zijn goed aangelegd.

    In beide bendes mogen 20 leden, dus rollen genoeg..
    The No Merci Clan bende wonen samen in een oud, vervallen huis. Dit geld ook voor The Angels of Death... Bij de prostituees mogen er oneindig mensen bij. Ook mag je een pooier zijn als rol. Het is ook mogelijk om een rol te hebben in het Noorden, maar daar mogen maar maximaal 5 mensen een rol van hebben. Een drugsdealer mag je ook zijn.

    Regels:

    - Je moet sowieso een paar regels neerzetten als je reageert op de ander.. Dus niet `......´ zei Piet tegen Klaas, en dan klaar. Nee, je moet wel minstens een paar regels schrijven.
    - Als je elkaar vermoord, moet de ander het daar ook mee eens zijn. Overleg sowieso als je iets met de ander van plan bent. Dat is wel zo netjes.
    - Het maakt niet uit in welke vorm je schrijft, maar houd het wel overzichtelijk en netjes.
    - Als je een rol maakt, moet je rol minimaal 16 jaar zijn.
    - Sex teksten zijn toegestaan, maar niet té heftig.
    - Je mag meerdere rollen maken. Maximaal 6.
    - Iedereen die vrijwel meteen meedoet kent elkaar al. De rest die erbij komt als de RPG al gestart is, moet elkaar leren kennen.


    Bendeleden The No Merci [ Maximaal 20 leden ]:

    - Chanel Alexis Avery by xZaynatic
    - Madison Quin Prime by HurtedHeart
    - Tyler Jay Rodriqez by xZaynatic
    - Elizabeth Claire Winslet by Enervatio
    - Christiano Edmondo Orfeo by Aztech

    Bendeleden The Angels Of Death [ Maximaal 20 leden ]:

    - Hailey May by Aztech
    - Jason Quinten Happle by HurtedHeart


    Prostituees & Pooiers [Oneindig]:
    - Tyler Jay Rodriqez by xZaynatic [Tyler is ook actief als pooier]
    - Lailah Ann Rizah by Aztech
    - Candy Johnstonn by xZaynatic
    - Elisia Ann Winnsorm by x Desire



    Drugsdealers [Oneindig]:

    Noorderlingen/Zuiderlingen [ Maximaal 10 leden]:

    - Fay Valentina Rush by HurtedHeart
    - Melody Pels (tijdelijke noorderling) by LordSarita
    - Isa Jessica Dumor (tijdelijke zuiderling) by HurtedHeart

    En ik zou zeggen: Veel RPG plezier!

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 11:06 ]

    Lailah Ann Rizah

    Gelukkig had ik nog een extra revolver. Ik beschoot haar andere been twee keer, en zag hoe ze neer viel. `Kut wijf,´ schreeuwde ik kwaad, en rende naar haar toe. Ik sleepte haar de grond over naar het hoerenhuis. `Eindelijk klaar met je spelletjes?´ vroeg ik spottend.

    Isa Jessica Dumor
    Ik voel een andere kogel door mijn goede been gaan en ik zak in elkaar. Ik grijp naar mijn iPhone n begin snel naar al mijn contacten te sms'en. Help. Ik wordt ontvoerd gebruik GPS help me snel. X Isa schrijf ik snel. Ik probeer verder te kruipen maar ik ging dit niet redden. 'Klaar met de spelletjes?' vraagt ze spottend. Mijn benen werkte misschien niet goed genoeg meer maar mijn handen en armen wel. Ik trok haar voor me uit en begon haar te slaan. Raak in haar oog. Raak op haar mond. 'Free right kampioen.' Zeg ik grijnzend.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 22:05 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    -

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 22:05 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Melody Pels
    'En?' vroeg ik ook al wist ik het antwoord wel. Ik zou bevrijd worden en geen hoer te hoeven worden. Ik kreeg een smsje. we komen er aan Ik glimlachte. Ik werd gered. Ik zou maagd blijven!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Lailah Ann Rizah

    `Blijf van die verdomde telefoon af,´ schreeuwde ik kwaad. Ik had hier echt hulp bij nodig. `Tyler!´ schreeuw ik zo hard als ik kan. `Kom... Snel!´

    Candy

    Ik pakte haar Iphone, en zag dat ze had gestuurd dat ze de gps moesten gebruiken. Oké, "Ik ga even het gps gebeuren regelen" riep ik. En liep naar een klein meer, 5 minuten verder van het hoerenhuis. Eerst sloopte ik de Iphone half, en gooide hem daarna in het water. Ik was best slim, want precies naast het meer stond een ander hoerenhuis. Dus als ze zouden zoeken, zouden ze vast hierheen gaan.


    El Diablo.

    [Haar gps werkt waar ze een sms'je verstuurde. Dus voorhet hoerenhuis.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Tyler
    Ik wordt geroepen, "blijf nog even zitten schat" zei ik. Ik rende naar de plek, en zag Lailah vechten met een ander meisje. Ik zag dat haar benen bijna dood waren, maar haar armen niet. Ik pakte mijn gun, en schoot 2 keer in beide armen. Nu moet ze wel ophouden.


    El Diablo.

    [Haha, maar je moet het niet té perfect maken he, want geen enkele rol is perfect...]

    [Ja, nu is het. Ze is kampioen in vechtsporten, die gps werkt zo, dat kan ze zo.]

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 22:12 ]


    El Diablo.

    Lailah Ann Rizah

    Ik schrok van de schoten die er werden gelost. Het bloed stroomde eruit. Ik kon het niet aan zien, en werd misselijk. Zij moesten het maar verder afhandelen. Ik rende naar een struik, en gaf mijn maaginhoud over. Waarom had ik toch zo'n zwakke maag? Ik zou Melody wel even gezelschap houden. Ik rende naar boven, waar ik haar zag zitten. `Sorry, het spijt me zeer.. Ik bedoelde het niet zo. Ik wil je hier ook weg krijgen, maar Tyler mag daar niets van weten, begrijp je dat? Dit allemaal is een act. Ik ben niet zo gemeen als je denkt maar..´ Ik hoorde dat er nog een schot gelost werd buiten, en zuchtte diep. `Kom met mij mee. Ik probeer wel een auto te stelen, en dan ontsnappen we samen, oké?

    [Klopt iedereen heeft ze een zwakke plek en ze heeft een ding waar ze alles voor doet. Maar daar komen jullie nog achter.]
    Isa Jessica Dumor
    ik voelde twee kogels door mijn armen gaan. Ik krijsde het uit maar voordat mijn lichaam het naar de diepte van de duisternis zou gaan. Gaf ik de jongen die op me schoot een onderuit haal manouvre waardoor hij ook echt viel net als mij. Alleen werd ik de duisternis in gezogen.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 22:17 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Melody Pels
    Ik werd gek hier binnen. De ruimte leek met de minuut kleiner te worden. 'Ik wil hier weg,' snikte ik zachtjes. Ik hoopte zo dat pa voorzichtig zou zijn. Als ik niet meer maagd was geweest, had ik dan ook zo'n probleem van gemaakt? Vast niet. Ik zou eerst zijn vertrouwen winnen en dan weg zijn gelopen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tyler

    Ik trek (het meisje van buiten) mee, en gooi ook haar een kamer in. Ik kijk op mijn mobiel. Kwart over elf. Ik loop naar het hok, en trek Melody mee naar beneden. Daarna duw ik haar in de Lamborghini, en begin te rijden. Om half twaalf bezit ik 15 miljoen euro!

    [Wil iemand straks de pa spelen?]

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 22:17 ]


    El Diablo.

    Isa Jessica Dumor
    Ik werd meegetrokken maar ik kon niets doen. Ik werd neergegooid op de grond en toen hij de deur pas dicht deed opende ik mijn ogen. Ik pakte het zakmesje uit mijn BH en liet er een tangetje uit komen. Ik ging ermee in mijn wond en viste de kogel eruit. Het zelfde deed ik bij de andere. Ik voelde wat een gaten ik pas had. Ik bekeek het goed. Ik had net een slagader gemist. Het goede was ik was alleen en iedereen wist waar ik was. Mijn twee iPhones hadden dat op het laatste moment uitgezonden. Ik heen en weer maar zag niets. Niets om mee te ontsnappen. Niets om mezelf te helpen. Helemaal niets.


    I'm finally back, Finally after a Year break