• Ik vroeg me af of er hier iemand is die faalangst heeft/had en misschien kan luisteren/tips geven?


    I won't let you come close enough to hurt me.

    Een vriendin van mijn heeft dat, een soort van. En een anderen vriendin heeft weer een anders soort faalangst. Maar nee, ik heb het niet zelf.
    En ja, als je me een pb stuurt wat voor een soort je hebt, kan ik je wel tips geven. :'D

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 14:46 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ja ik heb faalangst. Altijd al gehad. Veel in therapie voor geweest maar dat wil niet werken.

    Mijn tip: gewoon zeggen dat je faalangst hebt tegen mensen. Die kunnen er dan rekening mee houden.


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Ja, ik heb faalangst. Ik ben er ook voor op cursus geweest en ik heb nu een aantal handige trucjes. :Y)
    Voornamelijk ademhalingstrucjes. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik heb faalangst. Vanaf aanstaande dinsdag krijg ik training


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ik zou faalangst hebben maar dat is neit zo. in de test met vragen ben je nerveus voor je punt als je niet goed geleerd hebt.xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ja, ik heb het ook, en zoals Cherokees al zei; goed blijven ademhalen, rustig blijven en je hoofd even op orde brengen.


    The odds are néver in our favor.

    ik heb dat ook
    er zou begin deze maand een training komen en die vrouw, die die cursus geeft zou contact met me opnemen, maar ik heb nog niks gehoord

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 20:09 ]

    Qiayau schreef:
    Ja ik heb faalangst. Altijd al gehad. Veel in therapie voor geweest maar dat wil niet werken.

    Mijn tip: gewoon zeggen dat je faalangst hebt tegen mensen. Die kunnen er dan rekening mee houden.


    Bad decisions make good stories.

    MisssReid schreef:
    Ik vroeg me af of er hier iemand is die faalangst heeft/had en misschien kan luisteren/tips geven?


    Ik denk dat ik zelf faalangst heb op sommige gebieden. We hadden er pas les over op school. Een tip kan zijn de RET methode al vind ik het vrij moeilijk om bij mezelf toe te passen. Je moet kijken waar je bang voor bent (presteren, toets, etc) en dan nagaan of het realistisch is. Dus als je hard geleerd hebt is het niet realistisch bang te zijn en dan moet je zo je gedachten veranderen.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Ik niet, vriendinnetje van me wel


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Toevallig dat ik net nú hier een topic over lees. Ik heb daarnet een heel gesprek met mn ouders gehad, waar onder andere op het woord kwam of ik misschien iets van faalangst-achtig-iets heb..


    Inspiration can hit you any time

    Ik heb faalangst ja, jammer genoeg (:
    Dus je mag me altijd eens een pb'tje voor sturen. Ik ben zelf daarvoor al naar een psychologe moeten gaan die ervoor groepstrainingen gaf. Helaas, geen resultaat


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik ken een aantal mensen met faalangst. Wat hierboven al werd gezegd: gewoon zeggen dat je faalangst hebt, het is niks om je voor te schamen. Als mensen het weten, kunnen ze er rekening mee houden.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Joselyne schreef:
    Ik ken een aantal mensen met faalangst. Wat hierboven al werd gezegd: gewoon zeggen dat je faalangst hebt, het is niks om je voor te schamen. Als mensen het weten, kunnen ze er rekening mee houden.


    I love you Tim