• Een stel vrienden hebben een verzonnen vriend genaamd Arno. Het begon als een klein grapje maar ze hebben nu een Facebook account voor hem aangemaakt. Daar had hadden iets op geplaatst en ze vroegen aan mij of ik er op wilde reageren. Dus ik dat gedaan en zo raakte ik in gesprek met een jongen die ongeveer twee dorpen verder op woont. Want die had er ook op gereageerd. Toen hebben we elkaar toegevoegd op Facebook en sindsdien hebben we al best veel gesprekken gehad.
    Gisteren vroeg ik of iemand zwarte nagellak had voor me. Toen zei hij voor lol: 'Kom maar halen.' Uiteindelijk is het voorstel serieus geworden en hebben we afgesproken om Zondag af te spreken.

    Dus, wie maakt er nog meer vrienden via Facebook?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Niet via Facebook, wel (vroeger) via hyves en nu Q


    Take risks and conquer your fears.

    Ik had een jongen gezien op mijn nieuwe school , hem gevonden op facebook , heel veel gepraat en nu hebben we een relatie :D


    Pain is temporary, quitting lasts forever./Nothing is forgotten , nothing is ever forgotten...

    Oooooooooh, bedoelde ze eergisteren dit met je afspraakje met een jongen? (krul)
    Ik persoonlijk niet, wel hier via Q.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik leer mensen die ik oppervlakkig ken beter kennen via facebook, maar praat nooit met hen in 'real' en verlies hen dus weer ui het oog. (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.