• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 29: Alvast geactiveert.
    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Dracy niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 21:11 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Kyle

    Ik stop met waar ik mee bezig ben en kijk naar Irial.
    "M-meen je dit?" Ik kijk hem aan.
    Ik kieper mijn tas nog eens om en kijk naar de spullen die Irial vast heeft.
    "O my..." Zeg ik en kijk Irial met grote ogen aan.

    [NP ;)]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Irial

    "M-meen je dit?"
    Kyle houdt even op om me aan te kijken en kiepert vervolgens zijn heel tas uit. Ze zitten er niet meer in.
    "Oh my..." zegt hij met grote ogen.
    Verstomd blijf ik staan. Ik wil net mijn mond open doen wanneer er een meisje passeert dat met een verleidelijk lachje naar Kyle zwaait. Niet naar mij, naar Kyle. Ik draai me om omdat ik moet lachen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    Met een WTF face kijk ik het meisje na, als ik me omdraai zie ik Irial omgedraait staan, volgens mij lacht hij.
    "Dat is niet grappig!" Zeg ik en probeer mijn pokerface te houden en geef hem een stompje waardoor er wat spullen van de stapel in zijn handen kletteren.

    [Zo een pokerface om zelf niet te lachen ofzoiets dergelijks xD]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Michael
    Charlotte legt haar hoofd op mijn schouder. Ik druk een kus op haar hoofd. Donna's woorden spoken door mijn hoofd maar voordat ik er tegen Charlotte over kan beginnen gaat mijn mobiel af.
    "Michael." zeg ik.
    "Hallo meneer Brown," hoor ik aan de andere kant.
    Snel ga ik rechtop zitten.
    "Zou ik mevrouw Jalili mogen spreken?"
    "Euh, Donna is hier momenteel niet." beantwoord ik de beleefde stem.
    "Oke, bel me terug wanneer ze er wel is." zegt de stem.
    "Is go-" maar de stem heeft al opgehangen.
    Verbaast leg ik mijn mobiel op tafel.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Irial

    "Dat is niet grappig!" hoor ik Kyle zeggen. Toch hoor ik enige amusement in zijn stem. Wanneer hij me een stomp geeft vallen er een aantal spullen en kan ik me niet inhouden van lachen.
    "Volgens mij heeft iemand ze gevonden" zeg ik lachend.

    Charlotte

    Ik glimlach kleintjes wanneer Michael me een kusje op mijn hoofd geeft. Ik schrik even als zijn mobiel gaat. Zonder te willen afluisteren hoor ik dat het over Donna gaat. Als Michael het gesprek wil afsluiten heeft de persoon aan de andere kant blijkbaar al opgehangen. Verbaast legt hij zijn mobiel op tafel.
    "Wat is er?" vraag ik zacht terwijl ik zijn hand in de mijne neem. Ik kijk hem aan en probeer de angst in mijn ogen te verstoppen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    "Volgens mij heeft iemand ze gevonden." Zegt Irial lachend.
    Ik kijk hem even aan, maar lach dan toch even.
    "Wou zij mij-" Ik wijs naar de kant waar het meisje op ging en dan naar mezelf. Ik kijk Irial met opgetrokken wenkbrauw en grinnik.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Dood hier. xD]

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 16:19 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Michael
    Ik haal mijn schouders op.
    "Ik weet het niet. Het was een beleefde stem maar meer niet. Het moest en zou Donna spreken."
    Ik haal mijn schouders op.
    "Kom we gaan naar haar toe."
    Maar op het moment dat ik dit zeg komt Donna binnen gelopen.

    Donna
    Ik loop regelrecht op Michael af.
    "Iemand wilde je spreken." zeg ik en ik leg mijn mobiel op tafel.
    "Waarvoor weet ik niet."
    Michael kijkt me met grote ogen aan.
    "Iemand wilde jou ook spreken." zegt hij zachtjes en ook hij schuift zijn mobiel naar mij toe.
    Er bekruipmt me een angstig gevoel en ik kijk om me heen.
    "Ze weten het. Ze weten dat ik bij Pablo was." stamel ik lichtjes in paniek.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 17:11 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    (jep echt dood)

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 17:33 ]


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [Maareh, ik ga nu weer off, want ik ga zo naar theater de musical Kruimeltje. Daaaagh <3 Luv ya all. :D]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [als iemand online is meld het ff]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lilly
    Ik hoorde een hoop dingen terwijl ik naar buiten staarde
    Telefonen, gekletst en de docent. Verdrietig keek ik even rond in de klas
    en ving Donna's blik op. Ik bleef Donna aanstaren. Als ik nog eens sorry zou zeggen zou ze dan flippen? Ik zuchte even terwijl ik haar aan bleef kijken. Toen draaide ik mijn blik naar Michael. Ik stond op en leip naar hnem toe. 'Michael?'; ik keek hem vragend aan

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 19:53 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Michael
    Geschrokken kijk ik achter om midden in Lilly's gezicht. Van de schrik knijp ik hard in Donna's arm.
    "Au!" roept ze. Aan haar gezicht te zien is ze ook enorm geschrokken.
    "Wat is er?" vraag ik bot aan Lilly.
    "Ik ben in gesprek dus houd het kort."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    'Het spijt me dat ik toenet zo tegen je deed, maar ik wist niet wat er aan de hand was' zij ik zacht en sloeg mijn ogen neer. Hopelijk begreep hij wel dat hij mij ook pijn gedan had


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Samenvatting? :3]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    But I still have this faith in the truth of my dreams.