• © Copyright Dracy

Topic 29: Alvast geactiveert.

dit is het verhaal:

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]

- Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

[ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 21:11 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Isabelle.

"Waarom deed hij dat?" Snikte ze. Ze pakt me terug vast.
    "Ik heb geen idee, wraak...?" Zeg ik voorzichtig en duw haar van me af.
    "Gewoon rustig blijven, ik weet zeker dat het goed komt." Zeg ik en kijk haar aan. "Echt." Zeg ik en knik langzaam.

Ich liebe dich 27.12.23

Michael
    Verward loop ik terug naar het Biologie lokaal. Ik ga in een hoekje zitten. Donna's woorden spoken door mijn hoofd. Dit is echt bizar!

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

[Was het michael die dat over Lilly had gezegt? dat ze op Heidi is?]

Ich liebe dich 27.12.23

[Michael inderdaad ;)]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

[Hoe bracht hij het precies, want misschien kan Isa nu iets tegen Michael zeggen enzo?]

Ich liebe dich 27.12.23

[Hij bracht het niet erg vriendelijk laat ik het daar bij houden. Als je het precies wilt weten moet je even terug lezen.]

Isabelle

Ik zie Michael binnenkomen. Ik weet niet heel goed wat ik meot doen maar laat Lilly los en loop richting hem toe.
    "Hey Michael. Spijtig voor jullie." Zeg ik en denk wat hij tegen Lilly had gezegt,zal ik erover beginnen? Maar straks dan word hij ook zo boos op mij en dan...

Ich liebe dich 27.12.23

Michael
    Ik kijk naar Isabelle en ik knik.
    "Bedankt." zeg ik met een klein lachje.
    Ik leg mijn voeten op mijn tafel en doe één oortje in.

Isabelle

"Ik eh... Is Donna daarom zo explosief vandaag?" Vraag ik voorzichtig, ik bedoelde het niet lullig ofzo maar gewoon.
    "Wat is er precies gebeurd, je hoeft er niet over te praten als je het nietwilt." ZEg ik weer voorzichtig.

Ich liebe dich 27.12.23

Michael
    "Donna zat bij hem in de auto toen Pablo werd neergeschoten. Ze is nogal paranoïde, snap je. Ze vindt het eng hier en ze heeft erg slecht geslapen." verklaar ik haar gedrag.
    "Het is niet de bedoeling dat je dit aan iedereen vertelt. Ik vertrouw je nu." Ik richt mijn blik op Lilly.
    "Niet aan haar dus."

Isabelle

Ik kijk van Michael naar Lilly en weet terug en knik.
    "Ik zal het geheim houden." Zeg ik en glimlach.
    "Mag ik wel eits aan je vragen?" Ik kijk hem een beetje moeilijk aan.

Ich liebe dich 27.12.23

Michael
    "Tuurlijk." ik lach naar haar.
    "Vraag maar."

Isabelle

Ik weet niet of hij zometeen nog zo lacht.
    "Uhm...Over Lilly, waarom zijn jullie zo lullig tegen haar?" Vraag ik voorzichtig en durf hem niet aan te kijken.
    "Alsjebliefd word niet boos." Zeg ik er snel achteraan.

Ich liebe dich 27.12.23

Michael
    Ik lach naar Isa. Deze vraag had ik wel een beetje verwacht.
    "Lilly is gewoon niet ons type. Ik vind haar achterbaks en heel scheinheilig maar bovenal irritant. Ze bemoeit zich met iedereen en alles. Stelt zich aan en trek zich alles persoonlijk aan. Sorry maar niet echt mijn type."
    Ik lach weer. Moet dit echt?

Isabelle

Ik trek een wenkbrauw op.
    "Je hebt het wel over een vriendin van me." Zeg ik zo kalm mogelijk.
    "En zij heeft het best moeilijk de laatste tijd. Ja oké, Donna ook. Met haar miskraam en nu nog haar vriend die op sterven ligt. Maar Lilly weet niet goed wat ze moet doen, vind je het gek dat ze zo doet." Zeg ik langzaam en nogsteeds kalm.

Ich liebe dich 27.12.23