• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 29: Alvast geactiveert.
    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Dracy niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 21:11 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Ik ga even de hond uitlaten]


    26 - 02 - '16

    Michael
    Ik draai me om naar Lilly.
    "Zelfs een blind paard kan dat zien." zeg ik met een enorme grijns. Zo, nu heb ik de gevoelige snaar. Ik loop het lokaal uit richting de aula. Daar zal Donna wel zijn.

    [ETEN!]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [gehhehe oké ik wacht even op bailas dan kan die ook reageren]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lilly
    Mijn mond valt open van verbazing. Fijn nu wist ze het en wou ze niks meer met me te maken hebben daarom was ze weg. 'Vuile klootzak' siste ik voor ik huilend naar de wc's rende. Ik sloot mezelf in een hokje op. Naast me hoorde ik ook iemand. Ik pakte mijn agenda en keek naar het gekleurde hartje. Een traan viel erop zodat er wat inkt uitliep.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [eetse kom je daarnaa weer]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ga eten, ik weet niet of ik nog kom vanavond, denk het wel hoor. Maar ik heb heleboel huiswerk onderanderen Economie een slecht vak. :S Daagh, maybe tot vanavond. ;)]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [okidoki. ik mag eigenlijk niet online dus ja ik zit nu met wiskunde en Z&W en muziek ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Heidi
    Ik hoorde dat er naast me iemand aan het huilen was. Ik probeerde zachtjes diep adem te halen en bekeek met tranen in mijn ogen het sms'je dat Quince deze ochtend had gestuurd.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 18:11 ]


    26 - 02 - '16

    Lilly
    Ik weet niet hoelang ik er al zat maar dat kon me niks schelen. Waarom waarom bij haar bijzijn? Het was niet eerlijk. IK nam even een slokje water.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Heidi
    Tot wel drie keer toe las ik het sms'je door. Ik kon het gewoon niet geloven. Dat hij zo makkelijk zijn excuses kon maken, dat mijn hart nu zo erg gebroken was en dat hij nu ergens in het buitenland zat en ik hem nooit meer zou kunnen zien.


    26 - 02 - '16

    Lilly
    Ik probeerde na te denken. Wat zal ik doen. Lessen volgen of naar huis. Huis dacht ik gelijk. Nee ik zou de lesen gewoon volgen zodat donna niet zou zien dat ik bang was. Michael tsja die had vast gezien hoe ik brak bij bio. Ik haalde evaen diep adem maar had de moed niet. Ik begon zacht een nummer te zingen secrets een toepasselijk nummer

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 18:19 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Heidi
    Ik hoor ineens Lilly's stem. Ze zingt een liedje. Het klinkt heel erg mooi. Stilletjes luister ik er naar en veeg de tranen uit mijn ogen.


    26 - 02 - '16

    LIlly
    Toen ik klaar was propte ik alles weer in mijn tas en deed mijn deurtje open. Ik keek even in de spiegel en liep de gang op. Een beetje bang keek ik rond. Straks kwam ik Heidi tegen. Ik liep naar het biologie lokaal. Ik pakte mijn jas en pakte een stoel. Mijn stoel zette ik achter een tafel bij het raam en staarde naar buiten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Heidi
    Toen de kust voor mijn gevoel veilig was, liep ik de wc uit. Naar het auditorium. Daar pakte ik de gitaar, zette 'm aan de versterker en begon het liedje so what van P!NK te zingen. Ik had even schijt aan alles om me heen.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 18:29 ]


    26 - 02 - '16

    Michael
    Ik de aula vind ik, zoals verwacht, Donna op een stoel. Ik pak een stoel naast haar en ga erop zitten. Stil kijken we vooruit terwijl Donna's voet tikt op het ritme van haar muziek.
    "Als Pablo gaat ga ik ook." zegt ze opeens uit het niets.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."