• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 29: Alvast geactiveert.
    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Dracy niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 21:11 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Michael
    ik trek mijn wenkbrauwen op.
    "Jij vroeg aan mij waarom ik zo deed. Nu weet je het, leer er mee leven meid. Ik heb ook nog andere dingen in mijn leven dan jullie kleine probleempjes. En trouwens dat was geen miskraam, dat heeft een dood geboorte. Iets heftiger."
    Ik geef Isabelle een knipoog en pak mijn schrift. Snel begin ik er iets in te krabbelen


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Isabelle

    Ik rol met mijn ogen om zijn reactie en loop naar mijn plek terug en kijk naar de docent die probeert les te geven.
    Ik open mijn boeken maar en probeer op te letten.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [YAY, ga vanavond naar Theater naar Kruimeltje! :D ben om 7 uur al weg. LEkker vroeg meld ik dat xD]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Charlotte

    Ik besluit me er niet te moeien gezien dat het volgens mij alleen maar erger zou maken. Met lede ogen schouw ik het tafereel aan. Wanneer Isa weg wandelt richt ik me meer op mijn muziekblad. Ik was dit lied beginnen schrijven met een bepaald iemand in mijn gedachten, maar vandaag lijkt het op iedereen van toepassing te zijn. Ik maak nog een paar aanpassingen tot ik er tevreden mee ben en stop het nog even tussen mijn cursusblok.
    Zuchtend leg ik mijn hoofd op Michael's schouder.

    [Ik weet niet meer waar we precies waren met Kyle & Iri.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Dracy schreef:
    Kyle

    "Zelfvertrouwen, Kyle, je leert het nog wel." Zegt hij terwijl hij boven me hangt, hij geeft me een kusje. Ik glimlach moeilijk naar hem.
    "Als ik jou niet was tegengekomen, had ik allang op een andere school gezeten." Zeg ik en duw mezelf overeind waardoor ik Irial ook overeind duw en geef hem een knuffel.


    [Daar, je kunt gewoon verder gaan hoor. ;)]

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 13:56 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Irial

    "Als ik jou niet was tegengekomen, had ik allang op een andere school gezeten."
    Kyle duwt ons beiden overeind en slaat zijn armen om me heen. Ik geniet van zijn warmte.
    "Omdat dat alles zou opgelost hebben?" fluister ik rustig.
    Troostend wrijf ik over zijn rug.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    "Omdat dat ales zou opgelost hebben?" Fluisterd Irial. Ondertussen wrijft hij over mijn rug.
    "Misschien." Zeg ik zachtjes en knik.
    Mijn tas, die ligt daar nog. Er zitten veel dingen in die ook nogal privé zijn. Straks dan hebben ze hem.
    "Irial, mijn tas... Die ligt daar nog." Zeg ik een beetje vluchtig maar ook schor.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Irial

    "Misschien," klinkt een zacht antwoord.
    Ik zucht diep.
    "Kyle dat zou het probleem verplaatsen, niet oplossen."
    Ik merk dat hij te diep in gedachten verzonken is om te luisteren. Al snel kom ik er achter wat er aan de hand blijkt te zijn.
    "Irial, mijn tas... Die ligt daar nog."
    "Ga die dan halen? Volgens mij zijn die bullebakken al weg. Ik ga wel mee," antwoord ik zo kalm mogelijk. Ik ga recht staan, neem zijn hand vast en trek hem ook overeind.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    "Ga die dan halen? VOlgens mij zijn die bullebakken al weg. Ik ga wel mee." Hij gaat recht staan en trekt mij ook overeind.
    Snel trek ik Irial achter me het lokaal uit en ga de trap af. Ik zucht opgelucht, daar ligt hij in een hoekje. Ik snel er opaf en pak hem op. Ik kijk of alles erin zit, maar mis toch iets.

    [Weet niks, kun jij iets verzinnen? xD]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Irial

    Aarzelend staat Kyle in zijn tas te kijken. Hij lijkt iets te willen ontzoeken.
    "Ontbreekt er iets?" vraag ik voorzichtig.
    Ik leg een hand op zijn schouder maar besluit niet zelf in zijn tas te kijken.
    Vragend kijk ik hem aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Grom.]

    Kyle

    "Ja, maar ik kom er niet zo 1 2 3 op." Zeg ik en haal er wat spullen uit die ik in Irials armen druk.
    Ik denk ondertussen na over wat het is. "Nou ja.." Mompel ik. "Dat ik er niet op kom..." Zeg ik er binnensmond achteraan.
    Als ik er niet op kom, is het dan wel belangrijk?

    [Ghehe]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Zou wel grappig zijn mochten het een paar condooms zijn waardoor iedereen hem plots vreemd gaat aankijken en er een paar sletjes met hem beginnen flirten :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ja, doe xD Nice nieuwe pic. ;)]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Irial

    "Ja, maar ik kom er niet zo 1 2 3 op. Nou ja... Dat ik er niet op kom..."
    Ondertussen sta ik met mijn armen vol spullen. Ik laat er vluchtig mijn blik over glijden en en wordt bleek wanneer ik wél besef wat er niet bij ligt.
    "K-Ky-Kyle," zeg ik schor. "Waar zijn die condooms die ik in je tas gestopt heb?"
    Mijn stem is nauwelijks hoorbaar.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Dankje ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.