• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 29: Alvast geactiveert.
    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Dracy niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 21:11 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Samenvatting?]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    Ik begrijp helemaal niks van de woorden die uit Kyle's mond stromen. Ik ga naast hem zitten en neem zijn hand vast.
    "Vertel nu eens rustig wat er gebeurd is," zeg ik kalm.
    Ik kijk hem bezorgd aan terwijl hij op adem ligt te komen. Ik til zijn hoofd op en schuif er mijn rugzak onder.

    Charlotte

    Michael is Donna aan het troosten en ik voel me een beetje het vijfde wiel aan de wagen. Ik neem stil mijn cursusblok en sla hem open. Ik schrik wanneer er een muziekblad uitvalt. Ik bekijk het even en merk dat dan het een liedje is dat ik ooit zelf beginnen schrijven was maar een hele tijd niet aan verder gewerkt heb. Ik leg het blad op tafel en met een potlood maak ik enkele aanpassingen. Vreemd genoeg heb ik nu heel wat inspiratie om het af te werken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Lilly, Isa, Charlotte, Donna en Michael zitten in het Bio lokaal. Lilly maakt een opmerking over dat iemand dood ging en Donna ging door het lint. Nu troost Michael haar. Van Kyle en Irial weet ik niet.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    kyle

    "Vertel nu ens rustig wat er gebeurd is." Zegt Irial kalm ondertussen tilt hij mijn hoofd op en legt zijn rugzak eronder.
    Ik haal nog eens diep lucht en vertel het dan. "Nou kijk, ik pakte spullen uit mijn kluisje, deed hem dicht. WIlde weglopen en toen kreeg ik een duw. Toen zei ik perongeluk; Hou nou eens op klootzak. Hij draaide zich om en toen rende ik weg." Leg ik een betje snel uit.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [moet douchen ben er zo weer. ;)]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Donna
    Ik veeg mijn tranen weer weg ik loop naar Charlotte toe.
    "Mag ik lezen?" vraag ik zacht en ik wijs naar heb blaadje waarop de iets schrijft.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Irial

    Nou kijk, ik pakte spullen uit mijn kluisje, deed hem dicht. WIlde weglopen en toen kreeg ik een duw. Toen zei ik perongeluk; Hou nou eens op klootzak. Hij draaide zich om en toen rende ik weg," legt hij uit.
    Ik kan me niet inhouden van lachen en ga naast hem liggen terwijl ik mijn buik vastgrijp. De tranen rollen over mijn wangen.
    "Je-je-je zei p-per ongeluk dat m-moest oph-houden?" breng ik lachend uit.
    Ik geef hem een stompje tegen zijn arm en probeer mezelf te kalmeren.

    Charlotte

    "Mag ik het lezen?"
    Ik schrik zo hard dat ik van mijn stoel donder. Met rode wangen kijk ik op om Donna naar mijn muziekblad te zien wijzen. Ik krabbel overeind en ga terug op mijn stoel zitten.
    "Ehm, nu liever niet," zeg ik zacht. "Het is nog niet helemaal af en ik wilde het straks tijdens Glee brengen."
    Ik kijk haar vriendelijk aan en sla met mijn hand op de stoel naast me als teken dat ze moet zitten.
    "Het spijt me als ik soms raar tegen je doe," verontschuldig ik me oprecht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Donna
    Ik knik.
    "Ik snap je wel. Andersom zou ik botter doen." zeg ik en ik knipoog naar haar. Snel pak ik mijn tas en ga ik weer ergens anders zitten. Michael en Charlotte kunnen beter even samen zijn.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [ik ga]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [bew.]

    Kyle

    "Je-je-je zei p-per ongeluk dat m-moest oph-houden?" Zegt Hij lachend, hij geeeft me een stompje tegen mijn arm. Ik lach schamper mee.
    "Maar ik was er nu wel bijna geweest." Zeg ik en wrijf over mijn knie, die ik een beetje bezeerd heb.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Irial

    "Maar ik was er nu wel bijna geweest," zegt hij terwijl hij over zijn knie wrijft. Ik hou op met lachen omdat ik merk dat het hem echt wat doet.
    "Die ene heb je anders wel mooi onderuit gehaald op de trap," zeg ik rustig.
    Ik ga boven hem hangen en kijk hem diep in de ogen.
    "Zelfvertrouwen, Kyle, je leert het nog wel."
    Ik beloon hem met een kusje.

    Charlotte

    "Ik snap je wel. Andersom zou ik botter doen," zegt Donna waarop ze weer verdwijnt. Ik snap die meid niet. Ik wil het wel, maar ik snap haar niet.
    Ik haal zuchtend mijn schouders op en probeer mijn liedje af te maken. Ongeduldig wacht ik op de verlossende bel. De spanning in het lokaal is moordend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    "Zelfvertrouwen, Kyle, je leert het nog wel." Zegt hij terwijl hij boven me hangt, hij geeft me een kusje. Ik glimlach moeilijk naar hem.
    "Als ik jou niet was tegengekomen, had ik allang op een andere school gezeten." Zeg ik en duw mezelf overeind waardoor ik Irial ook overeind duw en geef hem een knuffel.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Ik ga slapen.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Awh, oké, truste. Maybe tot morgen. ;) Ik zit tot vier uur en dan sporten -_-" Daaagh]

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 22:11 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [fijn laptop afgepakt ik weet niet hoe en wanneer ik online kan]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan