• Hi, ik heb een aantal rollen nodig voor mijn nieuwe en eerste storie: Live Spanish

Samenvatting:

Rosie, een meisje uit Noord-Frankrijk, besluit na haar studie naar Spanje te verhuizen. Haar beste vriendin Ciana gaat met haar mee. Ze komen terecht in een groot appartenmentencomplex, vol met losgeslagen studenten, net buiten Barcelona. In eerst instantie lijkt het Spaanse leven perfect maar al snel komen ze ook de keer kanten en het land tegen. De paniek is helemaal compleet als de meiden in de Spaanse onderwereld komen.

Ik zoek medebewoners in het appartementencomplex. Dit zijn geen perfecte mensen en ze komen niet allemaal uit Spanje. Wees creatief.

Invullen:
    Voornaam:
    Bijnaam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd, geboortedatum: Er wonen alleen mensen tot 30 in het complex
    Nationaliteit, geboorteplaats:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Studie:
    Relatie tot Rosie: Dit kan variëren tot om een kopje suiker vragen tot haar opdrigerige buurvrouw.
    Overig: Er mogen geen huisdieren in het complex.
    Mag ik je waarschuwen?

Alvast heel erg bedankt!

[ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 10:25 ]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Voornaam: Alex
    Bijnaam: Sommige mensen noemen haar om te vervelen, little one of lil.
    Achternaam: O'Malley
    Volledige naam: Alexis Dolorus O'Malley
    Leeftijd, geboortedatum: Alex is achttien en is geboren op 31'12'1993
    Nationaliteit, geboorteplaats: Alex heeft een Spaanse vader en een Engelse moeder, Alex zelf is geboren in London. Ze is overigens ook tweetalig opgevoed, Engels en Spaans.
    Karakter: Alex lijkt, zoals haar moeder altijd zegt, veel op haar vader. Alex moeder zei vroeger altijd, nu nog steeds trouwens, dat Alex' vader vreselijk roekeloos was en een echte man die van het leven genoot alsof hij morgen zou sterven. Zo beschreef Alex' moeder haar man, ze beschreef hem wel vaker wel wat anders, maar zo het meest en hier kwam het meestal ook op neer. Alex zelf is niet zo heel erg roekeloos, niet vaak in ieder geval, maar Alex is wel een meisje dat echt van haar leven geniet. Ze is vrolijk, is niet snel verdrietig, ze gaat gewoon mee naar een concert ook al heeft ze morgen een proefwerk en Alex kan ook iedereen opbeuren. Ze is altijd erg druk bezig, haar hele agenda is vol gepland, en trouwens ook vol getekend. Alex is overigens ook erg rommelig, ze heeft, ondanks ze veel dingen te doen heeft op een dag, haar zaakjes niet altijd helemaal op orde. Ze is wel eens een toets vergeten of is ze haar huiswerk kwijt, een stencil bijvoorbeeld. Verder is Alex wel een vriendelijke meid, die altijd een big smile op haar gezicht heeft staan. Soms zou je denken dat Alex het niet lang vol zou houden, haar drukke leven, maar het gaat altijd wel, soms is ze in de ochtend wat moe, maar verder dus niet. Je ziet haar niet snel chagrijnig of humeurig, dat is bijna een zeldzaam moment. Alex lijkt erg veel op haar vader, wat ook in het begin staat, maar Alex wilt net zoals haar vader Journalist worden, nu is ze overigens bezig met een opleiding Journalistiek. Ze schrijft vaker verhalen en verzint er ook veel. Ze is makkelijk in verslagen schrijven voor school en weet ook best veel dingen. Alex is erg slim, maar je kunt haar geen nerd noemen, want dat is ze echt niet. Ze is eerder zo iemand die als ze wat voor school doet, dat ze dan hoge punten haalt, maar daar heeft ze niet heel veel zin in, dus doet ze er niet veel voor, haalt ze maar een zes of een zeven en soms een onvoldoende en dat vindt ze goed. Natuurlijk haalt ze wel eens een acht of een negen, maar meestal heeft ze of de tijd er niet voor of heeft ze er 's avonds geen zin in. Ook let ze op school niet altijd even goed op, want ze een beetje en concentratie probleem. Alex heeft goede humor en kan veel mensen aan het lachen maken. Ze heeft ook wel eens met een paar vriendinnen de slappe lach, wat dan best lang duurt. Soms maakt ze domme opmerkingen, waar haar vriendinnen plat van liggen, maar ze snapt de humor er niet echt van. Soms kan Alex een beetje arrogant overkomen, wat ze absoluut niet is. Ze praat veel en kan een grote mond hebben. Alex is trouwens ook een beetje een apart tiepje, ze is echt een multitasker en ook heel erg creatief. Ze speelt gitaar, maar kan geen noten lezen, ze tekent en schrijft ook veel, maar ze is toch ook weer heel slordig en vergeet ook vaker wat, je moet haar kennen om haar humor te begrijpen en ze trekt zich niet heel erg veel aan van iemands menig over haar.
    Uiterlijk:

lily collins
    Alex geeft niet erg veel om de mode, ze wilt er wel graag mooi en goed uitzien, maar ze loopt ook gewoon graag de hele dag in een veels te grote jogging broek aan en een slordige staart in haar haar. Ze heeft lange bruine haren, die vaak erg warrig zijn. Ze heeft grote bruine ogen en mooie volle lippen. Ze heeft wat sproetjes op haar wangen en heeft redelijk rechte witte tanden. Ze heeft nooit een beugel gehad. Alex draagt het liefst gewoon jeans met een sweater of een t-shirt. Ze vindt overigens gekleurde jeans erg leuk. Ook heeft ze veel verschillende soorten sneakers, maar geen laarzen of hakken, want die dingen vindt ze vreselijk. Alex is niet heel lang en ook erg licht.
    Studie: Op het moment is Alex bezig met een studie Journalistiek.
    Relatie tot Rosie: Alex woont tegenover Rosie. Ze vinden elkaar wel aardig en praten wel eens, maar ze zijn niet de aller aller beste maatjes, gewoon goede overburen die elkaar wel mogen.
    Overig: Alex heeft al negen maanden een super relatie met haar vriend, Lowi. Lowi lijkt erg veel op Alex, qua karakter en ze kennen elkaar ook al best lang. Dus zetten ze ook al lang hun omgeving op stelten en nu nog meer omdat ze steeds vaker bij elkaar zijn. Lesley, Alex beste vriendin, en andere vrienden van hun vinden hun echt heel schattig bij elkaar. Verder speelt Alex trouwens voetbal.
    Mag ik je waarschuwen? Graag. (:

Ik vul denk ik ook Lowi in. (: maar die wordt denk ik niet zo uitgebreid.

I got macdonalds breakfast for you, just for you, drove 2 miles to get it, so better get up and eat it.

Wow! Echt super leuk dat jullie zo reageren! Maar ehh.. Ik heb ook nog jongens nodig!

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Voornaam: Lowi
    Bijnaam: Lowi wordt meestal gewoon bij zijn roepnaam genoemd, hij heeft niet echt een specifieke bijnaam. Hij luistert overigens wel naar 'gekke'
    Achternaam: McTrace
    Volledige naam: Lowi Sylvester McTrace.
    Leeftijd, geboortedatum: Lowi is op het moment twintig jaar oud en hij is geboren op 24'12'1991
    Nationaliteit, geboorteplaats: Lowi is geboren in York, dat ligt aan de kust van Engeland. Hij is een paar jaar geleden naar Spanje verhuisd met zijn familie.
    Karakter: Lowi is een vrolijke jongen. Hij houdt van het leven en durft risco's te nemen. Lowi is humoristisch, vrolijk en ook wel slim. Je ziet hem bijna nooit zielig, hij glimlacht altijd en hij lacht ook bijna altijd. Hij weet overal wel iets grappigs over te zeggen en trekt vaak ook zijn mond open. Verder is Lowi ook erg creatief. Hij speelt op de piano en zingt erbij. Hij is geen slechte zanger, maar natuurlijk ook niet de beste van de beste. En eigenlijk is Lowi ook een beetje gek, maar dat maakt hem wie hij is: de gestoorde en vrolijke Lowi. Soms storen mensen zich hieraan. Hij weet altijd iedereen op te vrolijken. Hij is wel slim, maar hij kan soms echt dom overkomen, door sommige opmerkingen of acties van Lowi. Hij is trouwens ook erg rommelig en overigens ook niet heel erg populair, hij heef een vrienden groep en wat kennissen, maar meer hoeft van hem ook niet. Verder is Lowi ook erg lief, hij is erg zorgzaam en ook erg betrouwbaar. Hij is romantisch ingesteld en hij zou niet snel zijn vriendinnetje, Alex, bedriegen. Hij is dat trouwens ook niet helemaal van plan, hij is helemaal gek op haar.
    Uiterlijk:

louis tomlinson
    Lowi heeft half lang bruin haar, wat soms netjes zit, maar dan toch vaker weer aan het eind van de dag alle kanten op staat. Zijn vrolijke ogen en zijn neus, wat een beetje op een wipneus lijkt, laten zien dat hij een vrolijke jongen is. Lowi glimlacht veel en dan zie je zijn rij met zijn mooie witte tanden. Lowi's kleding stijl is een beetje zeemans achtig, met strepen en bretellen. Het liefst loopt Lowi in die kleding rond, maar je ziet hem ook wel snel in een sweater rond lopen hoor. Lowi draagt overigens ook wel eens een bril, want zijn ogen zijn niet al te goed, maar meestal wilt hij deze niet op.
    Studie: Lowi is bezig met een opleiding Muziek.
    Relatie tot Rosie: Lowi komt regelmatig bij Alex op bezoek, die de overbuurvrouw is van Rosie en Lowi kent Rosie een beetje hierdoor. Lowi komt overigens steeds naar het studentenhuis en blijft ook steeds vaker een nachtje slapen.
    Overig: Vriendje van Alex en hij treedt vaker wel eens op in een cafe of een buurthuis in de buurt. Meestal doet hij dan covers, maar hij is op het moment bezig met een liedje te schrijven.
    Mag ik je waarschuwen? Graag (:

[ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 22:28 ]

I got macdonalds breakfast for you, just for you, drove 2 miles to get it, so better get up and eat it.

Bailas schreef:
    Wow! Echt super leuk dat jullie zo reageren! Maar ehh.. Ik heb ook nog jongens nodig!

Sowieso woont Vince bij Abigail en Lowi bij Ava... dus dan heb je al twee boys. (: Maar ik wil nog wel een jongen invullen als je wilt. Wat voor leeftijd ongeveer?

Just keep your head up. Stick on the ice.

Riverfire schreef:
    (...)

Sowieso woont Vince bij Abigail en Lowi bij Ava... dus dan heb je al twee boys. (: Maar ik wil nog wel een jongen invullen als je wilt. Wat voor leeftijd ongeveer?

Leeftijd maakt niet echt uit. Een jaar is 25 is wel goed want bijna iedereen is jonger..

Bailas schreef:
    (...)

Leeftijd maakt niet echt uit. Een jaar is 25 is wel goed want bijna iedereen is jonger..

Ik kan wel twee boys maken eventueel. Een van rond de 25 en één van 18.

[ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 22:44 ]

Riverfire schreef:
    (...)

Ik kan wel twee boys maken eventueel. Een van rond de 25 en één van 18.

Als je dat wilt doen! Heel erg graag!

Voornaam: Gregor.
    Bijnaam: De meeste mensen noemen hem Greg omdat ze dat fijner of gemakkelijker vinden. Gregor spreek je ook op zijn Schots uit, dus dat is nogal moeilijk voor de meesten.
    Achternaam: McCloud.
    Volledige naam: Gregor James McCloud.
    Leeftijd, geboortedatum: Gregor is vijfentwintig jaar oud. Hij verjaat op 4 december, dus is nog lang niet jarig. Zijn verjaardag is pas geweest en die heeft hij gevierd in een club in Spanje, daar kwam hij Rosie tegen.
    Nationaliteit, geboorteplaats: Gregor is Schots en komt uit het plaatsje Edinburgh, hoog in Schotland. Hij heeft daar heel erg lang gewoond, maar is uiteindelijk verhuist naar Spanje voor wat meer vrouwelijk schoon, want Gregor is nog vrijgezel.
    Karakter:
    Uiterlijk:

Zac Efron
    Studie:
    Relatie tot Rosie:
    Overig:

Ik maak 'm nog af! (:

[ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 13:22 ]

Voornaam: Chanel
    Bijnaam: Chanii
    Achternaam: Avery
    Volledige naam: Chanel Alexis Avery
    Leeftijd, geboortedatum: 19, 21-08-1992
    Nationaliteit, geboorteplaats: Ze is geboren in Spanje, in Barcelona. Maar er stroomt ook Amerikaans bloed in haar.
    Karakter:Ze is echt sociaal en kan heel druk zijn. Maar als je aan haar vrienden komt heb je een probleem. Tegen mensen die ze echt niet mag is ze heel erg bitchy, maar je kent haar als lief en aardig. Ze is soms wel wat rebels. Nu lijkt ze best braaf. Maar dat is ze eigenlijk niet. Ze doet alles wat haar ouders niet leuk vinden. Zo wil ze een tattoo nemen op haar enkel, en rookt ze. Maar haar slechte eigenschap is dat ze wel heel erg ijdel is. Ze kan bijvoorbeeld niet zonder haar make-up en borstel de deur uit. Ook doet ze telkens precies tien lagen mascara over haar wimpers.
    Ze heeft de slechte eigenschap dat ze soms wat arrogant over komt, wat vaak voor ruzies zorgt. Alleen mensen die haar echt kennen, weten dat dit snel over komt. Omdat Chanel een best wel grote mond heeft. En omdat haar altijd is gezegd dat ze de beste is.
    Uiterlijk:

Naya Rivera
    Alexis heeft een getinte huid, en lang zwart haar. Ze heeft een slank lichaam en lange benen. Een perfect lichaam voor jurkjes dus, die ze ook vaak draagt. Ze heeft donker-bruine ogen, die soms zwart lijken. Haar ogen maakt ze op met mascara en oogpotlood.
    Studie: Ze volgt de studie mode, ze wil namelijk model worden.
    Relatie tot Rosie: Chanel vraagt altijd of ze alcohol of wat te roken heeft aan Rosie.
    Overig: Ze rookt, en drinkt ook best veel. Ze is een feestbeest.
    Mag ik je waarschuwen? Sure

[ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 0:34 ]

El Diablo.

Ik doe nog wel even 2 jongens voor je, aangezien je zoveel meisjes krijgt. (:

Voornaam: Joshua
    Bijnaam: Josh
    Achternaam: Adams
    Volledige naam: Joshua Daniel Adams
    Leeftijd, geboortedatum: 20 jaar, 07-08-91
    Nationaliteit, geboorteplaats: Joshua is Engels en is geboren in New York.
    Karakter: Josh is een aardige, grappige jongen die graag lol trapt en nieuwe dingen probeert. Zijn beste vriend Tom is een echte badboy, met hem is hij op vakantie in Spanje. Tom rookt, drinkt en heft iedere avond weer een ander meisje. Tom daagt Joshua vaak uit om domme dingen te doen, maar Joshua doet dit meestal wel om stoer te lijken tegenover zijn vriend. Josh haat liegen, omdat hij het totaal niet kan. Voorderest is hij enorm ongeduldig en houdt hij van voetballen.
    Uiterlijk:

Josh is een knappe, goed gevormde jongen met bruin haar en donkerbruine ogen. Hij is best lang, maar wel gespierd. Hij heeft een echte tandpasta glimlach waar veel meisjes voor vallen, maar hij is erg bescheiden. Je zal hem trouwens nooit zien zonder zijn sneakers.
    Studie: Josh is bezig met een opleiding sport.
    Relatie tot Rosie: Hij heeft de kamer schuin tegenover Rosie en hij geeft wel eens feestjes waar Rosie komt.
    Overig: Hij rookt wel eens mee met Tom.
    Mag ik je waarschuwen? Jep.

Voornaam: Tom
    Bijnaam: Tomboy
    Achternaam: Black
    Volledige naam: Tom Black
    Leeftijd, geboortedatum: 21, 12-11-90
    Nationaliteit, geboorteplaats: Tom is volledig Engels, hij is geboren in Boston.
    Karakter: Tom is een echte badboy. Hij drinkt, rookt en heeft altijd een ander meisje. Hij geeft nergens iets om, hij wil gewoon stappen en lol hebben.
    Uiterlijk:

Tom heeft donkerblond haar en heel donkerblauwe ogen. Hij is enorm gespierd en best wel ijdel. Veel meisjes vallen voor zijn bad boy gedaante.
    Studie: Hij is van school gegaan omdat hij het niet meer interessant vond. Zijn ouders zijn erg rijk en betalen alles voor hem.
    Relatie tot Rosie: Hij heeft Rosie geprobeerd te versieren, maar dat mislukte.
    Overig: Zijn stopwoordje is: 'Who cares a fuck?'
    Mag ik je waarschuwen? Aha.

If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

Hi, een linkje naar het verhaal Live Spanish . Het eerste hoofdstuk komt maandag online.
    Ik heb nog steeds bewoners nodig!! hahah

Zijn er nog rollen over?

A smiling face, doesn't always mean a smiling heart.

WhitePigeon schreef:
    Zijn er nog rollen over?

Altijd, ik heb gewoon nog bewoners uit het appartement nodig.

Voornaam: Milou
    Bijnaam: Lou
    Achternaam: Lerandy
    Volledige naam: Milou Catharina Lerandy
    Leeftijd, geboortedatum: 19 jaar, geboortedatum: 10 juli 1992
    Nationaliteit, geboorteplaats: Italië, Rome
    Karakter: Milou is een bescheiden, verlegen typje. Vooral rondom jongens kan ze erg verlegen zijn. Maar als anderen bitchy tegen haar doen, kan ze wel heel kwaad worden. Vaak als ze dieren tegenkomt, praat ze er tegen omdat ze best wel eenzaam is. Daarom wil ze ook heel graag dierenarts worden. Anderen beschrijven haar als lief en aardig, maar soms ook opvliegerig.
    Uiterlijk: http://bestontop.com/wp-content/uploads/2011/11/Brown-Hair-Color-Styles.jpg Milou heeft lang kastanjebruin haar, en een getinte huid. Ze heeft amandelvormige, groene ogen. Ze is aan de lange kant en heeft een smal postuur.
    Studie: Milou is bezig met een opleiding dierenarts.
    Relatie tot Rosie: Milou probeert soms een praatje te maken met Rosie, maar daar is ze eigenlijk te verlegen voor.
    Overig: Is een dierenliefhebber en zegt vaak ''O my god''.
    Mag ik je waarschuwen? Graag:)

A smiling face, doesn't always mean a smiling heart.

WhitePigeon schreef:
    Voornaam: Milou
    Bijnaam: Lou
    Achternaam: Lerandy
    Volledige naam: Milou Catharina Lerandy
    Leeftijd, geboortedatum: 19 jaar, geboortedatum: 10 juli 1992
    Nationaliteit, geboorteplaats: Italië, Rome
    Karakter: Milou is een bescheiden, verlegen typje. Vooral rondom jongens kan ze erg verlegen zijn. Maar als anderen bitchy tegen haar doen, kan ze wel heel kwaad worden. Vaak als ze dieren tegenkomt, praat ze er tegen omdat ze best wel eenzaam is. Daarom wil ze ook heel graag dierenarts worden. Anderen beschrijven haar als lief en aardig, maar soms ook opvliegerig.
    Uiterlijk: http://bestontop.com/wp-content/uploads/2011/11/Brown-Hair-Color-Styles.jpg Milou heeft lang kastanjebruin haar, en een getinte huid. Ze heeft amandelvormige, groene ogen. Ze is aan de lange kant en heeft een smal postuur.
    Studie: Milou is bezig met een opleiding dierenarts.
    Relatie tot Rosie: Milou probeert soms een praatje te maken met Rosie, maar daar is ze eigenlijk te verlegen voor.
    Overig: Is een dierenliefhebber en zegt vaak ''O my god''.
    Mag ik je waarschuwen? Graag:)

Thank you! Het verhaal is al begonnen.