• Heey,,
    ik wilde dus een hele nieuwe quiz beginne Alleen de titel weet k nog niet xD .. Iemand een idee ??

    IK KIES NIET DE EERSTE !!!

    HET LIEFST EEN PLAATJE VAN PHOTOBUCKET


    Hier gaat t over:

    Een meisje word steeds gebelt en als ze op neemt hoort ze gekraak op iemand iets schreeuwe.Ze wil erachter komen wat t is .Niemand weet t totdat ze allemaal rare dinge tegen komt.Ze loopt naar haar Slaapkamer en daar ligt een plas bloed met een briefje ; ik heb alles gezien en ik hou je in de gaten. Ze word steeds banger en blijft uit angst bij de buren slapen .Ze denkt dat in t huis iets dwaalt. Hoe loopt t verder af ??



    ROLLEN :

    [Hoofdrol] : LOLLIPOPx OMDAT ZE BILL MOEST xD
    [vriendin hoofdrol + vriendin tom] :
    [vriendin hoofdrol + vriendin gustav] : IK..ik heb beslote dat ik er zelf ook in ga speleeee xD
    [vriendin hoofdrol + vriendin georg] : KimxGeorg
    [Zus hoofdrol] :
    [BF Bill] : HelloxTOMx3

    [Eventueele andere rol Vraag maar ;)]



    Info:

    Naam:
    Leeftyd:
    plaatje:
    Tekstjee:

    xx. Roxy

    Kan je HelloxTOM niet vriendin Tom geven :P

    OKEE IK HEB IETS ,, DIE MENSEN DIE IK NET NOEMDE STUR EEN PB WAAROM JE DE ROL WILT BINNE EEN UUR. ALS IK HET NIET BINNE EEN UR HEB PECH JMMR GEEN ROL

    ikke lekker georg hebbe(puh) :D


    sgat jij heb mazzel :D


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    MAAR NIJNTJE IS GAAN ETEN DUS KAN ZE HET NIET STUREN!

    om dat ik tom heel sexy vind en heel geil en kan heel goed gitaar spelen daarom wil ik de rol en dan vind ik jou echt heel lief


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    Lief, Pamela je moet haar een pb'tje sturen en IK WIL BILL ='[ :P

    RoxKiend<3
    Ikke blog voor jouw aan het maken zijn en nee dit is niet voor te slijmen ofzo maar ik was hier al aan bezig vóór dat je die rollen er had gezet.

    Naam: Anouk

    Leeftyd: 15[Mag je eigenlijk zellúf weten, wat handigisvoorserie]

    plaatje:http://www.cine-files.com/cinemaniacs/photos/2005/02/lila1.jpg

    Tekstjee:[voor als ik wel 15 mag zijn]
    Haaa Babes! [en Boys tuurlijk =)]
    Ik ben Anouk. Ik ben best tevreden met mijn naam (AA) Ik ben verslaafd aan ijsjes en lollys. Ze zijn gewoon.. GODDELIJK. Ik ben 15 jaartjes. Echt een hele Sh¡t leeftijd. Want je moeder wordt hysterisch, gaat zeuren. Je mag nét niet uit en misschien al je vriendinnen wel (Wat bij mij wel het geval is) Verder vind ik shoppen heel stoer en leuk! ik voel me heeeel erg vrij in de CITY! Lekker enorrume tassen aan mijn arm bungelen [á'] Niet om te sjouwen maar gewoon. Het idee dat ik heel veel leuke nieuwe kleren heb gekocht.
    Nouja, ik heb afgesproken met mijn vriendinnen ;)
    Ciao! Xx Anouk



    Owja, ik wou graag de vriendin van Tom zijn.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Srry ik ehb gustav :[

    JEEJ x'D

    DANKJE LIEF <3

    mag pammy Tom(A)

    ik w8 nog tot kwart voor 7 en dan ga k kiezee :P

    Lief, jouw blog staat er p^^

    Lief, jouw blog staat er p^^


    Waaaaar ;O

    En ,jij nu kies heb ?
    omg nog 3 min. en mijn naam veranderd. x)


    The soul needs autumn.