• Heey,,
    ik wilde dus een hele nieuwe quiz beginne Alleen de titel weet k nog niet xD .. Iemand een idee ??

IK KIES NIET DE EERSTE !!!

HET LIEFST EEN PLAATJE VAN PHOTOBUCKET

Hier gaat t over:

Een meisje word steeds gebelt en als ze op neemt hoort ze gekraak op iemand iets schreeuwe.Ze wil erachter komen wat t is .Niemand weet t totdat ze allemaal rare dinge tegen komt.Ze loopt naar haar Slaapkamer en daar ligt een plas bloed met een briefje ; ik heb alles gezien en ik hou je in de gaten. Ze word steeds banger en blijft uit angst bij de buren slapen .Ze denkt dat in t huis iets dwaalt. Hoe loopt t verder af ??

ROLLEN :

[Hoofdrol] : LOLLIPOPx OMDAT ZE BILL MOEST xD
    [vriendin hoofdrol + vriendin tom] :
    [vriendin hoofdrol + vriendin gustav] : IK..ik heb beslote dat ik er zelf ook in ga speleeee xD
    [vriendin hoofdrol + vriendin georg] : KimxGeorg
    [Zus hoofdrol] :
    [BF Bill] : HelloxTOMx3

[Eventueele andere rol Vraag maar ;)]

Info:

Naam:
    Leeftyd:
    plaatje:
    Tekstjee:

xx. Roxy

meestal werkt tynpic ookwel ^^

People who are meant to be together always find each other in the end.

Vriendin Hoofdrol + Vriendin Tom<3

Naam:Joliena

Leeftyd:16

plaatje:
    http://s252.photobucket.com/albums/hh31/scenequeenbby/scene%20girls/?action=view¤t=2d281de2.jpg

Tekstjee:
    Hyee S*ckers.
    Audrey Lauren is de naam en 17 is dit meisje.Al is een Bitch, heeft ego en is hyperactief. Ik ben verslaafd aan Guys & alcohol.Der hobby is Streetdance en Guitaar spelen kan ze als de beste. Ik laat me niet doen en ik kom op voor mezelf.Verder Geef ik veel feestjes en geniet ik van het leven.
    BBB x.

rol vriedin hofdrol + tom vriedin

Naam: pamela

Leeftyd: 17

plaatje: http://img261.imageshack.us/my.php?image=24828541498281994f29ou1.jpg

Tekstjee: heej ik ben pamela ik ben 17 jaar ik woon bij mijn ouder thuis met mijn stomme susjuh ik ben verslaaft aan tokio hotel en dan vooral tom geilen (A) ik houb er ook van om lekker teshopen en lekker naar de bios gaan en ik lig ook vaak op het strand:P ik speel ook gitaar en schrijf mijn eigen liedtje hoe ik me voel op dat momeent dan schrijf ik daar over (A) mijn karater is dat ik heel spontaan ben af toe een bitch kan zijn ben ook af toe stout maar kan lief zijn en totaal niet snel jaloers ik ga weer veder spelenmet mijn gitaar doei

Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

LIEF MAG IK HOOFROLD (A)
    Info komt ^^

Naam: Annelies

plaatje: http://media.photobucket.com/image/scene%20girl/x___abbyanthrax/Scene/l_3a4348591bd10fe837601897abb708be.jpg?o=50

Tekstjee:

Haaii kiendjes^^

Mijn naam is zoals je hierboven wel al gezien had Annelies en al 17 jaar lang leef ik op deze coole planeet. Shoppen, da's mijn ding en daardoor zie je me ook wel weekelijks in het shoppingcenter om Make-Up of kleren te kopen. Yah, ik ben een hopaholic maar ook een chocaholic, dat wil zeggen dat ik verslaaf ben aan chocolade. Ach, welk meisej niet? Nou, dit pretty meisje op de pica, dat ben ik! Ik heb bruin haar en doe graag blauwe dingen aan maar natuurlijke ook nog dingen met andere kleuren. Achjah, ik moet maar eens gan ^^.

Ciaoz(H)

vriendin hoofdrol + vriendin Georg
    Naam: Kim

Leeftyd: 20

plaatje:http://i306.photobucket.com/albums/nn253/bambibabe69/Emo.jpg

Tekstjee:
    Haai

Ik ben dus Kim.Ik ben 20 jaartjes oud.
    Ik woon nog bij me ouders en me erg irritante broertje egt een etter soms.Mensen vinden mij lief koppig eigenwijs en brutaal.Ik hou van shoppen naar het strand gaan en van ijsjes en ik hou van uitgaan om lekkere jongens te spotten.Ik heb haat aan school zoals iedereen.whaa ik moet gaan zie je later(K)

-XxX- Kim

Vriendin Hoofdrol + Vriendin Tom.

Naam: Ellen

plaatje: http://images23.fotki.com/v869/photos/1/1261886/6189267/20517926-vi.jpg

Tekstjee:

Ik ben ELLEN, 17 Jaartjes oud. Ik ben fan van TokioHotell<33 En ik lieft Shoppen Ganz viel! Ik spaar álles wat met Helloo Kitty te maken heeft en heb laatst een Béautyfull Laptop gekocht met Helloo Kitty erop. Mijn favo vakantieland is Japan omdat de mensjes daar net zo Hyperactiefprettiggestoord zijn als ik ben =]. Ik lieft ook Chocoladee<3 en Colaaa<3. En natuurlijk lieft ik mijn Übergeweldige Sidekick telefoon.Zelf voor gespaard =] Verder ben ik talent met koken. Nee écht. alleen pizza brand ik aan. Ik heb 2,5 uur geleden ook nog taart proberen te maken. Damn, hij staat nog in de oven! Snel eruit halen. Bye loveyou<33

LIEF!
    Heb jij al gekozen?(A)

Nog niet ..

ik zit met een probleem :[

er zijn meschien 8 mensee voor tom :O:O

S.O.S

ik had georg op geschreven:Y)

AI*rend hysterisch rondjes*

ik had georg op geschreven:Y)

AI*rend hysterisch rondjes*

okee dna krijg jij al meteen de rol.

je bent de enigste voor georg ;)

(...)

okee dna krijg jij al meteen de rol.

je bent de enigste voor georg ;)

(K)

Nou, ik wil Bill dus mij heb je niet met dat probleem, ik wil je anders wel ff helepn ^^

Nou, ik wil Bill dus mij heb je niet met dat probleem, ik wil je anders wel ff helepn ^^

Kweet maar er is nogh iemand die de hoordrol wil :P

annelies

maar ik denk er nog eens over :p

Mag misschien de hoofdrol met georg krijgen en dat ik die dan speel(A)

KimxGeorg, jij hbt al Georg :P