• Echt waar hoor..
    Het blijft maar door gaan ookal is het gefaket!

    ..Jongens op Quizlet heb echt medelijden met een paar van hun ze worden echt helemaal ondergeslijmt en gestalkt -.-

    Hier ff een reactie op een foto van een jongen:

    juliee sijn soww Hot
    ok ff weg kwijlee
    :9~:9~:9~:9~
    sowww,, genoeg gekwlijld,,
    ok,, julie sijn egt vet vet vet vet vet megaaaaaaaa Lekkeerrrrrrrr

    En deze:

    omg je bent sooo erg umber sexy..
    ik wil je DAMN.. jij bent echt sex!

    Weet ge hoe erg heej!
    Omg



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Spellingsfouten en enters weggewerkt. Nu hoeven we niet zo te scrollen. Ook titel aangepast ivm msn taal.)

    Allemaal FAKE!

    hahah xD tsjaa
    maar die meiden zijn ook blij met een beetje "mannelijk" aandacht xD


    Why don't you break my heart

    Jah oke, maar de meeste zyn zoals er word gezegd ook fake.. dat is toch gwn sielug!

    Die mensen die wille aandacht van die jongens -.-

    Ik voel me er te goed voor om uberhaubt aandacht aan die kids te besteden :Y)


    Mew <3

    achja weet je ik heb zoiets,
    laat ze lekker genieten en hoop hebben;)
    ik bedoel ik stalk mensen ook onder bij de foto's xD dat vind ik lleuk en naja daar wordt toch ook niet raar over gedaan


    Why don't you break my heart

    Ik voel me er te goed voor om uberhaubt aandacht aan die kids te besteden :Y)

    whaha xD aan wie besteed je dan geen aandacht,, aan de stalkende meiden of aan de jongens?


    Why don't you break my heart

    Jah maar somige geilen gwn op foto's menz x'D

    (...)
    whaha xD aan wie besteed je dan geen aandacht,, aan de stalkende meiden of aan de jongens?

    Aan beide liever niet (A)


    Mew <3

    Wah by meiden stalk ik soms wel maar ik geil niet op iemand zoals somige mensjes doen..

    (...)
    Aan beide liever niet (A)

    Haha xD achja ik stalk die jongens ook wel eens onder...lekker gezellig xD


    Why don't you break my heart

    Wah by meiden stalk ik soms wel maar ik geil niet op iemand zoals somige mensjes doen..

    Ik stalk altijd alles en iedereen, maar niet op een 'omg, ik krijg een orgasme van jou'-manier. x] :"D Tough het wel leuk is om te doen of je fan bent van iemand bent ofzo x'D


    Mew <3

    (...)
    Ik stalk altijd alles en iedereen, maar niet op een 'omg, ik krijg een orgasme van jou'-manier. x] :"D Tough het wel leuk is om te doen of je fan bent van iemand bent ofzo x'D

    Dáár sluit ik me bij aanxD


    Why don't you break my heart

    Jaa me tooo<3

    Yay x]


    Mew <3

    Dat kun je wel zeggen over de jongens. Maar de meeste meisjes reageren net zo erg! En al helemaal als die jongen een emo-kapsel heeft.

    Dat vind ik pas ronduit zielig.
    Daar gaat het over, over hoe die meiden dus op die jongens reageren;)


    Why don't you break my heart