• Komt er zo'n eerste klassertje hier bij de pc's.
    'Ja mag je wel op de computer'
    'Eh ja' wat gaat jou dat aan opdondertje
    'Oh want heb je dan toestemming?'
    'Nee, die heb ik niet nodig'
    'Ja, want je mag eigenlijk niet op twitter enzo'
    'Ok'

Komt ie later 'Ja ik ga op de pc en als ik ga dan ga ik niet op twitter enzo want dat kan gecontroleerd worden door school'
    En toen vroeg hij 'heb je Emo's in je klas'
    'Eh nee'
    'Oh, hier in de eerste klas heb je ze ook heel weinig maar je ziet ze wel heel veel'

Like wtf.

SLOAN.

en om op mijn reactie terug te komen; toen ik in het eerste zat (zit nu in het 5e) durfde ik mensen die ouder als mij waren niet eens aan te kijken.

Happiness can be found, even in the darkest of times.

Beckett schreef:
    Pff, als ik volgend jaar (mijn eerste jaar in het middelbaar) zoiets aan je zou vragen zou je me dan ook 'opdondertje' noemen?

Ik wil echt op de basisschool blijven ):

And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

skinwalker schreef:
    en om op mijn reactie terug te komen; toen ik in het eerste zat (zit nu in het 5e) durfde ik mensen die ouder als mij waren niet eens aan te kijken.

Het waren mijn maatjes :Y). Ik was zo'n typisch een-meter-vijftig-kindje (ik ben nu 1.65, weet mijn lengte van toen niet zeker) en ik diste ze. Daaropvolgend werd ik op iemands rug gezet en gingen we door de school lopen. Mooie tijden, mooie tijden...

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Cruise schreef:
    Hah, best nog schattig eigenlijk.

Firm believer of all that is magic

Raveness schreef:
    He was just trying to make conversation ;)

If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

Adler schreef:
    lol, lijkt me irritant :W

“If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

Uneventful schreef:
    Alsof wat jij zegt of denkt heel 'volwassen' is.

Big girls cry when their hearts are breaking

Escher schreef:
    (...)

dan was jij toch niet irritant? weg stereotype, gedist.

Oké, hier móét ik gewoon op reageren. Geweldig, hahahaha. 8D

A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

... En dan nog niet te beginnen over de tweede klassers hier die eerste klassers irritant vinden. Oh, please.

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

Dan begin ik me toch af te vragen of jij niet toevallig in de tweede zit.

If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

Cruise schreef:
    Hah, best nog schattig eigenlijk.

Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

Raveness schreef:
    He was just trying to make conversation ;)

There's power in the words you whisper.

Hier heb je allemaal mini-jersey shore kindjes en als ze in de 2e klas zitten denken ze dat ze alles zijn. En ze hebben liters makeup op hun gezicht en uggs enzo.. Echt erg xD

Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

Dovahkiin schreef:
    Je klinkt zelf ook niet als de oudste. 'Klein opdondertje'. Nou, nou, mag ook wat minder hoogmoedig. :Y)

comfort in c h a o s

We zijn allemaal een keer brugger geweest, just sayin'

26 - 02 - '16