• Dan zou je iedere dag berichten zoals dit op Twitter en facebook zien.



    Gisteren deed (in ieder geval de engelse) wikipedia het niet om te protesteren tegen SOPA, en nogal wat mensen kwamen daardoor in de problemen met hun werkstukken xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik heb wikipedia nodig voor LLB soms.

    Resurrection schreef:
    Als wikipedia er niet meer is, gaat mijn huiswerk plots heel wat meer tijd in beslag nemen.):


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Als wikipedia niet meer zou bestaan zou ik serieus een probleem hebben met school. ;$


    "Ignite, my love. Ignite."

    LordSarita schreef:
    Als wikipedia niet meer zou bestaan zou ik serieus een probleem hebben met school. ;$


    Ik denk iedereen :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    In de krant stond dat een jongen in Amerika zelfmoord heeft gepleegd omdat Wikipedia eruit lag, en hij een werkstuk moest maken. Snuggere Amerikanen. Ik heb boeken over alles, dus no Wiki needed. (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Dovahkiin schreef:
    In de krant stond dat een jongen in Amerika zelfmoord heeft gepleegd omdat Wikipedia eruit lag, en hij een werkstuk moest maken. Snuggere Amerikanen. Ik heb boeken over alles, dus no Wiki needed. (cat)


    Dat is ziek. Serieus, fiets naar de boek winkel en koop een boek of fiets naar de bieb.


    "Ignite, my love. Ignite."


    _O_


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Escritura schreef:
    If wikipidea goes down, WE''RE ALL FUCKED!
    Ik kan niet elke dag naar die bieb als ik iets wil weten, okay.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Escritura schreef:
    If wikipidea goes down, WE''RE ALL FUCKED!
    Ik kan niet elke dag naar die bieb als ik iets wil weten, okay.


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Dan is het toch het einde van de wereld D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Escritura schreef:
    If wikipidea goes down, WE''RE ALL FUCKED!
    Ik kan niet elke dag naar die bieb als ik iets wil weten, okay.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Ik gebruik het eigenlijk bijna niet voor school. Ik heb genoeg fantasie om een verslag te schrijven zonder Wiki.. Wel om dingen op te zoeken over onderwerpen, films, acteurs, boeken, geschiedenis! Wiki moet blijven


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Eerlijk? Wikipedia is enkel over puur wetenschappelijke onderwerpen vrij accuraat. De rest is vaag, onvolledig of fout, omdat iedereen dingen kan aanpassen aan wikipedia. Je kan beter naar officieel erkende sites gaan (en ja die kan je vinden)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Wiki is mijn basis voor school en nu al helemaal aangezien ik een vak krijg waarbij geen boek hoort en ik dus alles op internet moet zien te vinden o.O


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.