• Hey, ik heb net 2 keer credits gekocht. Maar ze komen er niet bij te staan, is dit wel normaal? Ik heb betaald voor deze credits, dus ik wil dan ook wel mijn credits krijgen.


    It would be only you and me

    PB een mod.

    Hooligan schreef:
    PB een mod.


    Tears are words the heart can't say.

    Hooligan schreef:
    PB een mod.


    "Ignite, my love. Ignite."


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Woow, ok. Ik heb het nu wel door. Heel erg bedankt voor de vriendelijkheid, wat een gezellige mensen zijn jullie.


    It would be only you and me

    Bucket schreef:
    Woow, ok. Ik heb het nu wel door. Heel erg bedankt voor de vriendelijkheid, wat een gezellige mensen zijn jullie.


    die reactie heb ik echt ZOO vaak nadat ik iets lees op het forum dat gewoon echt gemeen is ;d


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Bucket schreef:
    Woow, ok. Ik heb het nu wel door. Heel erg bedankt voor de vriendelijkheid, wat een gezellige mensen zijn jullie.

    Kan je sarcastisch gaan reageren, maar wij kunnen je hier niet mee helpen, dat moet een mod doen (cat)

    Bucket schreef:
    Woow, ok. Ik heb het nu wel door. Heel erg bedankt voor de vriendelijkheid, wat een gezellige mensen zijn jullie.


    Wij helpen je alleen maar hoor.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Bucket schreef:
    Woow, ok. Ik heb het nu wel door. Heel erg bedankt voor de vriendelijkheid, wat een gezellige mensen zijn jullie.


    Ongesteld?(cat)


    everything, in time

    Dat probleem heb ik ook heel vaak. D:


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Bucket schreef:
    Woow, ok. Ik heb het nu wel door. Heel erg bedankt voor de vriendelijkheid, wat een gezellige mensen zijn jullie.


    Er zijn hier wel 100 topics over. :W Wij kunnen je niet helpen, dat doet een moderator.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Oke ik heb dit dus net ook gehad. Vet klote..


    start everyday with a new hope leave bad memories behind and have faith for a better tomorrow

    Hooligan schreef:
    PB een mod.


    Ex astris, sciencia

    Hallo, ze is hier net nieuw. Dat kun je aan het aantal posts zien. Jullie zouden die stok uit je reet kunnen halen en eens aardig kunnen reageren, het is kerstmis.
    Ik denk dat je het beste Rutger of een mod kunt PB'en, en je SMS'jes niet moet verwijderen (als je ze via SMS hebt gekocht). Je krijgt ze dan vaak alsnog.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leuk dat je over Kerstmis begint, maar dan wel zelf zo op ons reageert.
    Wat maakt het nu uit, of je een GOEDE reactie quote, of dat je honderd keer dezelfde reactie krijgt, maar dan op een andere manier? Dat doe jij nu ook, je zegt hetzelfde, verwoord het alleen anders. (':


    everything, in time