• Hallo, dit is de eerste RPG die ik open op Quizlet. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

    Verhaal
    Een groepje tieners spreken af op een weiland aan de rand van de stad. Daar gaan ze een spel doen. Truth or Dare, oftewel Doen of Waarheid. Ze geven opdrachten aan elkaar en delen de waarheid. In het begin zijn de opdrachten normaal, zoals kusjes geven en zand happen, maar dan worden ze steeds gekker...

    Uitleg Truth or Dare:
    Eén iemand begint en mag een persoon aanwijzen. De aangewezen persoon kiest uit 'Truth' (waarheid) of 'Dare'(doen). Als 'Truth' wordt gekozen, stelt de beginnende persoon een vraag die eerlijk beantwoord moet worden door de aangewezen persoon. Als 'Dare' wordt gekozen, verzint de beginnende persoon een opdracht die de aangewezen persoon moet uitvoeren. Als de aangewezen persoon de vraag heeft beantwoord of de opdracht heeft uitgevoerd mag die weer iemand anders aanwijzen en zo gaat het door. Maar die aangewezen persoon mag niet de beginnende persoon gelijk weer kiezen (om wraak te nemen bijvoorbeeld).
    Iedereen heeft één weiger die hij/zij kan inzetten.


    Omgeving:
    Het speelt zich af op een weiland aan de rand van de stad. Naast het weiland ligt een bos. Aan de bosrand staat het huis van de boer.



    Personen:
    - Alive bij Diapal
    - Vince bij Spyclon
    - Alex bij Renoster
    - Alice bij BeSlytherinn
    - Lyra bij CallyJunior
    - Moon bij Midna
    - Cassie bij Lovingstyles



    Regels:
    - Geen seksuele berichtjes plaatsen.
    - Geen onzinnige berichtjes plaatsen.
    - Niet schelden (in het verhaal mag wel).
    - Graag ABN schrijven (met hoofdletters en leestekens).
    - 1 persoontje per gebruiker.
    - Truth or Dare spelen is niet leuk met heel veel mensen, dus ik laat maar 7 personen toe. Als dit topic te populair word en er meer dan 7 mensen mee willen doen, open ik er nog één.
    - Hou de balans evenwichtig tussen de jongens en de meiden, dus niet 5 meiden en 2 jongens.
    - Alle tieners zijn ongeveer leeftijdsgenoten, iedere persoon moet dus tussen de 15 en 18 jaar oud zijn.
    - Als je een paar dagen niet gereageerd hebt, gooi ik je eruit en maak je plaats voor iemand anders.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 16:55 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Aangezien DuskShine zich terugtrekt, kan je dan die plek voor me reserveren?
    Ik moet nog ff leren, maar de rol komt zo snel mogelijk.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    AnnieCresta schreef:
    Aangezien DuskShine zich terugtrekt, kan je dan die plek voor me reserveren?
    Ik moet nog ff leren, maar de rol komt zo snel mogelijk.

    Sorry, maar er is al een reservering, direct nadat DuskShine zich terug heeft getrokken.
    Sorry, nogmaals. (huil)


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Cassie
    Mijn ouders zijn een paar dagen niet thuis en mijn broer is bij een vriend dus erg moeilijk is het niet om het huis uit te glippen. Ik doe snel alle ramen dicht en de lichten uit en stap dan het huis uit. Snel doe ik de deur op slot en stap op mijn fiets. Terwijl ik op de fiets zit op weg naar het weiland neurie ik mee met het liedje op mijn iPod.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Moet je poppetje perse stiekem uit huis?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Nee hoor, hoeft niet.]


    I only miss you when I'm breathing

    Alex
    Ik kijk op mijn horloge en zie dat het half tien is, ik pak mijn tas die bij de deur staat en loop m'n kamer uit 'Dag mam' roep ik. En ik loop naar de garage.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    [Ik zal een tijdje niet super actief zijn, computer verbod. :$. Ik mag alleen met mijn spreekbeurt en werkstuk aan de slag T_T.]

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 17:10 ]


    Music can change the world because it can change people. - Bono.

    [Je was ook al niet echt veel online xd.]


    I only miss you when I'm breathing

    Cassie
    Als ik halverwege ben kom ik erachter dat ik mijn tas ben vergeten. 'Fuck,' vloek ik zachtjes terwijl ik weer omdraai. Ik fiets snel terug naar mijn huis, doe de tas om mijn schouders en ga snel weer richting het weiland.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    Als ik aan het eind van de straat ben hoor ik ver weg achter me nog vaag een stem schreeuwen, 'EN WAAR GA JIJ HEEN?' shit me vader was er dus achter gekomen. Ach, who cares?
    Snel fiets ik verder, ik ben al wat aan de late kant.


    I only miss you when I'm breathing

    Alex
    Ik trek mijn jas aan, stap op mijn motor en rij weg Waarom woon ik nou weer zo ver van dat weiland? denk ik.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Moon Kaboor

    Ik deed mijn sjaal om en deed me jas aan. Ik liep naar Yvo toe en gaf hem een kusje. Ik zwaaide me tas op me schouder. 'Doei mam!' riep ik en liep naar buiten. Ik keek hoe laat het was en zag dat het bijna tijd was. Rustig liep ik op weg naar het weiland.


    [Of moet ik in tegenwoordige tijd praten?]

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 17:21 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex
    Ik rij door de binnenstad en hoor mensen tegen me roepen 'Gij kan zeker geen wheelie?' 'Domme brabanders ook altijd!' denk ik en ik probeer een wheelie daarbij val ik heel hard van m'n motor met m'n hoofd op de stoep.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 17:24 ]


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    [Mag je zelf weten.]

    Alive

    Via het dakje klim ik voorzichtig naar de grond toe. Hoewel ik dacht van wel, ben ik er nu achter gekomen dat mijn ouders niet slapen. Ze liggen in bed tv te kijken. Dan herinner ik me dat ze een progamma gaan kijken dat de hele nacht uitgezonden wordt, ze waren dan ook van plan om de hele nacht te kijken.
    Als ze maar niets horen, dan ben ik de klos. Rustig laat ik me op de kiezels van de oprit zakken en sluip de tuin in, naar het afdakje waar onze fietsen onder staan. Langzaam neem ik mijn fiets mee met de hand, totdat ik weer bij de straat kom. Daar stap ik op en rijd ik razendsnel weg.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Alex
    'Auw!' roep ik en ik sta op, ik negeer het gelach 'Maar goed dat ik een helm draag.' denk ik. Het valt me nu pas op dat alle brabanders een snor hebben. Ik sta op, ga weer op m'n moter zitten en rij verder.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.