• Hallo, dit is de eerste RPG die ik open op Quizlet. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

    Verhaal
    Een groepje tieners spreken af op een weiland aan de rand van de stad. Daar gaan ze een spel doen. Truth or Dare, oftewel Doen of Waarheid. Ze geven opdrachten aan elkaar en delen de waarheid. In het begin zijn de opdrachten normaal, zoals kusjes geven en zand happen, maar dan worden ze steeds gekker...

    Uitleg Truth or Dare:
    Eén iemand begint en mag een persoon aanwijzen. De aangewezen persoon kiest uit 'Truth' (waarheid) of 'Dare'(doen). Als 'Truth' wordt gekozen, stelt de beginnende persoon een vraag die eerlijk beantwoord moet worden door de aangewezen persoon. Als 'Dare' wordt gekozen, verzint de beginnende persoon een opdracht die de aangewezen persoon moet uitvoeren. Als de aangewezen persoon de vraag heeft beantwoord of de opdracht heeft uitgevoerd mag die weer iemand anders aanwijzen en zo gaat het door. Maar die aangewezen persoon mag niet de beginnende persoon gelijk weer kiezen (om wraak te nemen bijvoorbeeld).
    Iedereen heeft één weiger die hij/zij kan inzetten.


    Omgeving:
    Het speelt zich af op een weiland aan de rand van de stad. Naast het weiland ligt een bos. Aan de bosrand staat het huis van de boer.



    Personen:
    - Alive bij Diapal
    - Vince bij Spyclon
    - Alex bij Renoster
    - Alice bij BeSlytherinn
    - Lyra bij CallyJunior
    - Moon bij Midna
    - Cassie bij Lovingstyles



    Regels:
    - Geen seksuele berichtjes plaatsen.
    - Geen onzinnige berichtjes plaatsen.
    - Niet schelden (in het verhaal mag wel).
    - Graag ABN schrijven (met hoofdletters en leestekens).
    - 1 persoontje per gebruiker.
    - Truth or Dare spelen is niet leuk met heel veel mensen, dus ik laat maar 7 personen toe. Als dit topic te populair word en er meer dan 7 mensen mee willen doen, open ik er nog één.
    - Hou de balans evenwichtig tussen de jongens en de meiden, dus niet 5 meiden en 2 jongens.
    - Alle tieners zijn ongeveer leeftijdsgenoten, iedere persoon moet dus tussen de 15 en 18 jaar oud zijn.
    - Als je een paar dagen niet gereageerd hebt, gooi ik je eruit en maak je plaats voor iemand anders.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 16:55 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Alive

    Ik grijns naar Cassie als ze dat zegt en deel dan mee hoe ik 'ontsnapt' ben.
    'Ik ben uit het raam geklommen.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Cassie
    'Ik ben uit het raam geklommen.' zegt Alive. Ik klap even sarcastisch in mijn handen, 'ik zie dat je steeds meer op James Bond begint te lijken'.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 19:58 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alive

    Die opmerking vond ik niet zo leuk van Cassie. Ik deel ook alleen maar mee hoe ik ontsnapt ben.
    Maar dat laat ik niet merken, dus lach ik flauw naar haar.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Cassie
    Alive glimlacht flauw. Ik rol even met mijn ogen, 'hou je soms niet van James Bond?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alex
    'En ik raad iedereen aan geen ei op een auto te bakken want dan krijg je brandplekken.' zeg ik.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Vince

    Ik grinnik even om Cassies opmerking tegen Alive. 'Eey, zillen we een klein vuurtje maken? Het is best wel fris.'


    I only miss you when I'm breathing

    Alive

    Ik schud mijn hoofd en ga er verder niet op in. Dan kijk ik Vince aan.
    'Is goed, het koelt ook wel steeds meer af,' antwoord ik. 'Heeft er iemand benzine of van die andere shit mee waarmee het snel gaat branden?'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Alex
    'Ik kan wel benzine uit m'n motor tappen.' zeg ik 'Iemand een emmer ofzo?' vraag ik dan.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Moon Kaboor

    'Iemand een emmer ofzo?' zei Alex. 'Jahoor, zit in me tas,' zei ik sarcastisch en rolde met mijn ogen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince

    'Emmers zijn voor mietjes! Giet het gewoon meteen over het hout heen!' zeg ik dan tegen Alex.


    I only miss you when I'm breathing

    Cassie
    Ik glimlach als ik hoor dat ze een vuurtje willen maken. Dat geeft zo'n gezellig groepsgevoel. 'Sorry ik heb geen emmer bij me,' zeg ik tegen Alex.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Even abo weghalen


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Alex
    'Dan zal jij toch zeker een emmer bij je hebben Vince?' vraag ik plagerig.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 20:13 ]


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    [Jullie praten te snel D: stop do that D:]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alice

    'Noem me maar blond maar soms ben ik ook wel is slim' zeg ik half lachend

    toevallig heb ik nog een klein emmetje aan de stuur van mijn fiets hangen door de klusjes die ik vanmiddag moest doen.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 20:29 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer