• Oke ik ben Sabine en nieuw hier op Quizlet
    Nouja niet helemaal nieuw, heb ooit een eerder account hier gehad (:

    Maar whatever. Ik ben 14 jaar oud, en houd super veel van Fotografie, Schrijven, RPG-en, Computeren, Lezen, Shoppen, Lol maken, animals, icecream, pizza, vakantie, snoep, chocola, cupcakes, warme chocolademelk, fashion en mijn vriendinnen <3

    Intresting, Isn't it?

    Hihi maar ik hoop heel veel plezier hier te hebben! (:

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 12:52 ]


    Cool Story Bro, Tell Us Again

    Welkom ^^


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ze zegt wel dat z een vorige account had
    hmm ik vertrouw het niet echt


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    RainbowShake schreef:
    Haha ik wordt half geloofd, nouja beter dan niks hea (:


    :W Bekijk het op deze manier: als je Jill wel bent, komen de moderators daar toch wel achter en dan word je gebanned.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Als je Jill bent, ben je officieel geevolueerd. Je hebt begrijpen dat we het raar vinden dat je alles uitvind op de eerste dag en hebt er iets op gevonden, gefeliciteerd. :'D
    Als je Jill niet bent, veel plezier.


    Your make-up is terrible

    Michelangelo schreef:
    (...)
    En jij weet toevallig dat dat dezelfde mensen omdat je helderziend bent?
    Of omdat je Jill bent? (met twee llen)


    Nou omdat jullie hetzelfde reageren op mensen daar als hier (:
    En ofcourse kan het een andere zijn, maar het is gewoon zo toevallig dat een ene jill daar hetzelfde heeft gedaan als hier (:
    Maargoed haha. Ik wordt vast -hoopik- ooit een keer geloofd. En anders heb ik genoeg bewijzen dat ik gewoon Sabine Louise Woudenberg ben (:


    Cool Story Bro, Tell Us Again

    RainbowShake schreef:
    (...)

    Cheryll met 2 llen. Maar ik kom van Zikle en daar zit Jill ook al te kloten haha (: Vaag kind is het hoor.


    Er is geen cheryll met twee llen D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Assassin schreef:
    Als je Jill bent, ben je officieel geevolueerd. Je hebt begrijpen dat we het raar vinden dat je alles uitvind op de eerste dag en hebt er iets op gevonden, gefeliciteerd. :'D
    Als je Jill niet bent, veel plezier.

    Reminds me a bit of Hale, he he he. (wbw)


    Edit: Hoe heet Jill dan op Zikle? (wbw)

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 13:20 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Discord schreef:
    (...)

    Er is geen cheryll met twee llen D:


    Lol, jawel! Alleen heet ze nu Cassey, en het account is niet inactief. Dus dat klopt niet. :W


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Discord schreef:
    (...)

    Er is geen cheryll met twee llen D:

    Ik heb dat ook verwijderd (: Maar ik had een verhaal over 2 meisjes die bang waren voor hun vader: Jou lach doet mij pijn. Dacht ik. En een quiz over wat voor vos je was ofzo en ik heb meegedaan aan een tekenwedstrijd, maar ben er later mee gekapt in tijdnood (:

    Ohja en ik had toen ook ooit een topic aangemaakt dat de vrouwen in mijn familie 80% kans hebben op kanker voor hun 30e, waar ik zo verschrikkelijk van was geschrokken toen ik erachter kwam (:


    Cool Story Bro, Tell Us Again

    RainbowShake schreef:
    (...)
    Ik heb dat ook verwijderd (: Maar ik had een verhaal over 2 meisjes die bang waren voor hun vader: Jou lach doet mij pijn. Dacht ik. En een quiz over wat voor vos je was ofzo en ik heb meegedaan aan een tekenwedstrijd, maar ben er later mee gekapt in tijdnood (:

    Ohja en ik had toen ook ooit een topic aangemaakt dat de vrouwen in mijn familie 80% kans hebben op kanker voor hun 30e, waar ik zo verschrikkelijk van was geschrokken toen ik erachter kwam (:


    Er is wel een user op Q die de naam Cheryll had, dus je verhaal klopt niet. Want dezelfde username kan geen twee keer genomen worden.
    die Cheryll heeft trouwens ook geen verhaal.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dovahkiin schreef:
    (...)
    Reminds me a bit of Hale, he he he. (wbw)


    Edit: Hoe heet Jill dan op Zikle? (wbw)

    Gewoon Jill? Ze heeft zich ooit ook een keer voorgestelt als Elise. Dacht ik. Maar ze post meestal 30 berichten en dan is ze weer weg. Een dag later komt ze weer met een ander account aan en zo maar door... Dusjah..


    Cool Story Bro, Tell Us Again

    RainbowShake schreef:
    (...)
    Ik heb dat ook verwijderd (: Maar ik had een verhaal over 2 meisjes die bang waren voor hun vader: Jou lach doet mij pijn. Dacht ik. En een quiz over wat voor vos je was ofzo en ik heb meegedaan aan een tekenwedstrijd, maar ben er later mee gekapt in tijdnood (:

    Ohja en ik had toen ook ooit een topic aangemaakt dat de vrouwen in mijn familie 80% kans hebben op kanker voor hun 30e, waar ik zo verschrikkelijk van was geschrokken toen ik erachter kwam (:

    Maar je hebt je account niet verwijderd. Cheryll is nu Cassey. Dus... Kom maar op met die bewijzen Sabine Louise Woudenberg.


    Here & Now

    Jongens, srsly? Moet elke user nu deze procedure doorlopen? 't Is Jill niet. Dus, playtime is over :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Escritura schreef:
    (...)

    Er is wel een user op Q die de naam Cheryll had, dus je verhaal klopt niet. Want dezelfde username kan geen twee keer genomen worden.
    die Cheryll heeft trouwens ook geen verhaal.


    Owja haha het was met 3 lllen (: Maargoed dat was best wel lang geleden (: Oke i know nu kom ik nog ongeloofwaardiger over. Maar ik heb een fotografie site: http://www.swfotografie.tk/
    Misschien is dat genoeg? En anders heb ik nog hyves, twitter, facebook (:


    Cool Story Bro, Tell Us Again

    Maar Cassey is nu online. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)