• Ja mensen ik weet het ik ben gek met mijn profiel N&G, maar ik heb dus scheikunde.. EN die leraar is gewoon geen leraar te noemen, hij weet niet eens wat sirficante cijfers zijn.[/net dat ik het weet, maar hij hoort het te weten] en die rijtjes met Kg naar Gram enzo, kent ie niet eens. EN dan moet ik voor Scheikunde slagen over 3 jaaar zeker, amahoela..
    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    OMG dat is tog geen leeraar!!


    als je me niet ziet zitten ga ik wel staan!

    What the fuck.
    Mijn leraar chemie (Scheikunde in NL) was vroeger leraar in de universiteit van Antwerpen. =='
    Hij vind dat we alles zomaar moeten weten enzo omdat hij hoog niveau gewend is. :'D
    Trouwens, ik volg de Belgische versie van Natuur en Gezondheid. ^^
    ASO Wetenschappen. (:

    OMG dat is tog geen leeraar!!

    Zou je zeggen e?!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    je bent niet gek dat je N&G doet, ik ga die juist kiezen xD, maar dat kun je geen leraar noemen! hoe slecht, heeft hij wel gestudeerd 0.o?

    :|
    en dan vind ik die van mij al slecht (ze brandde haar eigen vingers aan iets wat zichtbaar aan het branden was ¬¬ )


    I am an idiot, I move.

    je bent niet gek dat je N&G doet, ik ga die juist kiezen xD, maar dat kun je geen leraar noemen! hoe slecht, heeft hij wel gestudeerd 0.o?

    Ja aan het universiteit zelfs.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Gelukkig weten de meeste leraren bij ons op school wel waar ze het over hebben^^'
    alleen onze Duits lerares is heel vaak ziek, is echt irritant want nu krijgen we nauwelijks duits, en ik wil over een paar jaar misschien in Dl studeren..


    If you want me to listen, whisper...

    Dat, mensen,
    is niet gezellig:Y)

    Een van de scheikunde leraars op onze school heeft eerder een van zijn leerlingen aangerand, op zijn vorige school.
    x


    ok

    Mwaha, dat weet ik zelfs . En ik ben dom : D


    Some people make the world special just by being in it

    pfoe. ik wil ook NG doen, maar ik kan dat niet. >< maar inderdaad, dat is geen leraar. leraren horen dat te weten.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    pff, dom (:


    shine on.