• Oke ik ben Sabine en nieuw hier op Quizlet
    Nouja niet helemaal nieuw, heb ooit een eerder account hier gehad (:

    Maar whatever. Ik ben 14 jaar oud, en houd super veel van Fotografie, Schrijven, RPG-en, Computeren, Lezen, Shoppen, Lol maken, animals, icecream, pizza, vakantie, snoep, chocola, cupcakes, warme chocolademelk, fashion en mijn vriendinnen <3

    Intresting, Isn't it?

    Hihi maar ik hoop heel veel plezier hier te hebben! (:

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 12:52 ]


    Cool Story Bro, Tell Us Again

    HI!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    You are welcomed.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)



    Meh, 18 minuten online, al een naamsverandering en een profiel. Hm. Nja, hallo.


    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:



    Meh, 18 minuten online, al een naamsverandering en een profiel. Hm. Nja, hallo.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Discord schreef:



    Meh, 18 minuten online, al een naamsverandering en een profiel. Hm. Nja, hallo.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Discord schreef:



    Meh, 18 minuten online, al een naamsverandering en een profiel. Hm. Nja, hallo.

    Hahahaha sorry (: Maar zit hier ookal een jill die de hele tijd andere accounts maakt, leugens vertelt en dan plotseling zich weer verwijdert? (:

    Maargoed, ik had hier ooit al een account aangemaakt maar later weer verwijdert, vandaar dat ik al wist hoe alles werkte...


    Cool Story Bro, Tell Us Again

    RainbowShake schreef:
    (...)
    Hahahaha sorry (: Maar zit hier ookal een jill die de hele tijd andere accounts maakt, leugens vertelt en dan plotseling zich weer verwijdert? (:

    Maargoed, ik had hier ooit al een account aangemaakt maar later weer verwijdert, vandaar dat ik al wist hoe alles werkte...


    and how do you know Jill does that? :Y) En wat was je vorige account dan?
    /Forever paranoid


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mindfuck.


    SLOAN.

    RainbowShake schreef:
    (...)
    Hahahaha sorry (: Maar zit hier ookal een jill die de hele tijd andere accounts maakt, leugens vertelt en dan plotseling zich weer verwijdert? (:

    Maargoed, ik had hier ooit al een account aangemaakt maar later weer verwijdert, vandaar dat ik al wist hoe alles werkte...


    Ooh, welke account dan?
    Welkom!


    Your make-up is terrible

    Escritura schreef:
    (...)

    and how do you know Jill does that? :Y) En wat was je vorige account dan?
    /Forever paranoid


    Cheryll met 2 llen. Maar ik kom van Zikle en daar zit Jill ook al te kloten haha (: Vaag kind is het hoor.


    Cool Story Bro, Tell Us Again

    Escritura schreef:
    (...)

    and how do you know Jill does that? :Y) En wat was je vorige account dan?
    /Forever paranoid


    Wat heeft ze ons toch aangedaan...


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Wat heeft ze ons toch aangedaan...

    -wipes away tears-
    Forever traumatized. (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Assassin schreef:
    (...)

    Wat heeft ze ons toch aangedaan...


    (no_chears) I can't help it!

    Maar goed, ik zal braaf zijn en je half geloven, "Sabine".


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    RainbowShake schreef:
    (...)

    Cheryll met 2 llen. Maar ik kom van Zikle en daar zit Jill ook al te kloten haha (: Vaag kind is het hoor.

    En jij weet toevallig dat dat dezelfde mensen zijn omdat je helderziend bent?
    Of omdat je Jill bent? (met twee llen)

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 13:18 ]


    Here & Now

    Haha ik wordt half geloofd, nouja beter dan niks hea (:


    Cool Story Bro, Tell Us Again