• © Copyright Dracy

Topic 28: We gaan het proberen.

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)

Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.

Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .

Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

[ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 20:25 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Mary

Ik zit aan de tafel met mijn handen op mijn schoot en wacht op een soort van teken wanneer we mogen eten. Ik voel me een beetje het vijfde wiel aan de wagen.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

[Ik ben er weerrrrr. :D, Nog iets gemist?]

Ich liebe dich 27.12.23

[nope lilly heeft wel gereageerd]

Change is for weirdos ~ Niall Horan

[zag ut. :)][ Elise, wet jij nog iets met Irial? Ik ben leeg xD]

Ich liebe dich 27.12.23

[waarom gaan we niet dadelijk met zijn alle terug naar school want het 4de uur moet toch niog komen]:X

[Bij ons is het al avond :')]

But I still have this faith in the truth of my dreams.

[oppompen die handel]xD

[huh, maar he oke dan loop ik dus achter denk]

Lilly
    Ineens schiet het me tebinnen waar ik mijn sleuteltjes gelaaten had. In mijn kluisje tussen mijn boek. Ik keek even naar het eidne van de film.

[ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 19:06 ]

Kyle

Ik zie Lilly nadenkend kijken. "Wat is er?" Als ik zie dat ze aanstalte maakt om op te staan.

Ich liebe dich 27.12.23

Lilly
    Ik grinik even. 'Ik had men sleuteltje in mijn kluisje gedaan' ik kijk hem even aan.

Heidi
    Ik was sinds een kwartier weer op school. Ik pakte een boek en begon een random iets te lezen. Ineens trilde mijn mobiel in mijn broekzak. 'Hey. Ik wil graag met je praten, ik kom nu naar school. Quince' Ik keek er naar en stuurde direct iets terug. 'Oke. Dan zie ik je in de aula. X' Terwijl ik naar de aula liep dacht ik na over alle momenten die ik met Quince had meegemaakt, maar ook de vele leuke momenten die ik wel eens met meiden had meegemaakt. Momenten die me deden blozen en de minder leuke momenten als het toch niet wederzijds was. Was ik misschien toch bi?

26 - 02 - '16

Kyle

"Slim." Zeg ik lachend en kijk haar aan. "En nu?" Vraag ik en kijk van haar naar Irial.

Ich liebe dich 27.12.23

[ben over 5 min. terug]

[Nee ik heb even geen inspiratie.]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.