• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

ø
    Regels:
    -Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

ø
    Beschrijving van het huis:
    Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.

ø
    De kamergenoten:

Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic

Kamer 2:
    - Meisje / Minnesota
    - Sasha Karpov. / Scotch

Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn

Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

Kamer 5:
    - Jason Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster

I'm finally back, Finally after a Year break

Jason Quinten Happle
    'Misschien een gevoelige vraag. Wat deed die jongen waardoor je hem per ongeluk vermoorde? Als je hem niet wilt beantwoorden vind ik het ook goed'. Vroeg ze waardoor ik weer naar beneden keek. 'Dylan en zijn vrienden sloegen me. Hij hield van vechten, maar ik wou niet met een spel meedoen. Ik zei dat ik niet wou, maar hij had stemmingswisselingen en werd boos en begon heel hard te slaan. Ik probeerde hem te stoppen, maar zijn vrienden hielden mijn armen en voeten vast. Ik kon nergens heen. Ik....' Ging ik tot mijn stem brak en ik kuchte even. 'Ik werd boos en bang en hij viel neer. Hij schreeuwde het uit en begon te huilen. Ik was bang en wou weg, maar zijn beste vriend Chris sloeg me door. Ik viel bijna bewusteloos tot ik hem verlamde. Ik kon elk spiertje aanspannen van hem of verlammen. Ik liet Dylan met rust, maar ik kon Chris niet stoppen. Ik hield mijn gave niet onder controle. Ik wist niet hoe ik hem kon laten ademen. Hij is gestikt. We zijn toen verhuisd. Zo kon ik opnieuw beginnen. Dat ging goed tot de 5e klas.' Ging ik verder tot ik abrupt stopte. Ik wou niet verder

[Diapal, ik ben bijna klaar met het invullen]

Luna Leroux

Jason vertelde mij zijn verhaal. Ik luisterde aandachtig en af en toe pinkte ik een traantje weg. 'Het was zelf verdediging?' vroeg/zei ik zachtjes. Het leek me niks om zoiets mee te maken. Eigenlijk wou ik weten wat er in de 5e klas was gebeurd, maar ik durfde er niet naar te vragen. Meelevend keek ik hem aan.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Mag ik een samenvatting?

Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

[ Euhm... Ik heb dus computerverbod. D:. En daarom kan ik niet actief zijn... Sorry hiervoor ]

Music can change the world because it can change people. - Bono.

Stephen 'Steef' | Telepathie.
    "Je hoeft me niet meer af te leiden hoor." Zei Aimee dan, "Je ligt al bovenop me." Ik grinnikte en haalde mijn schouders op. "Dan niet." Mompelde ik en keek even naar de jongens op de bank, ze zullen we jaloers zijn..

Destiney 'Des' | Helderziendheid.
    "Zoals ik al zei: Ik ben zo onvoorspelbaar als vuur. Dus inderdaad als ik boos ben is er een grote kans dat er iets in de fik gaat, maar je kun ook geluk hebben en me kalmeren. Ik doe mijn best om het zo min mogelijk de gebruiken dus voorkomen is beter dan genezen." Zei hij rustig. "Aha." Eigenlijk wilde ik verder vragen, maar ik voelde dat hij liever niet over die uitbarstingen wilde praten, zoiets voelt een vrouw. Da had mijn moeder ook, ik kon nooit tegen haar liegen. Zonder dat ik haar aankeek, wist ze dat ik loog. Daar hadden vrouwen geen speciale gave's voor nodig. Ik zweef even en keek naar de lucht, die kleurde donker paars. "Ik ben helderziend." Mompelde ik zachtjes. Hij had zijn gave vertelt, dat vond ik dat ik mijne ook moest vertellen.

Aimee Jade Tempeste
    "Dan niet.' mompelt Steef. 'Dat betekent niet dat ik het erg vind hoor,' zeg ik met een knipoog.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

[Hurted? kan je antwoorden ? XD]

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

"Dat betekent niet dat ik het erg vind hoor." Grinnikte ze met een knipoog. Ik lachte. "Ik dacht al.." Mompelde ik en maakte en gebaar naar de bank waar de andere jongens zaten. Langzaam ging ik verder rechtop zitten, en verlegde mijn gewicht om haar niet te pletten, niet dat ik dik was..

Aimee Jade Tempeste
    "Ik dacht al.." mompelt Steef en hij gebaart naar de bank waar de andere jongens zitten. Hij gaat langzaam meer overeind zitten, wat ik ergens wel jammer vind. Hij verschuift een beetje en ik sla een gesmoorde kreet en doe alsof hij me plet.

Aimee slaakte een kreet. "Leuk geprobeerd." Mompelde ik en boog weer naar voren. "Zo beter?" Vroeg ik met een knipoog.

[Je mag Aimee wel weg laten gaan, als je wilt. Ik ga pizza maken. (:]

[haha ik kijk wel. Als ik me vanaaf verveel laat ik haar wel een ninja beweging maken waardoor Steef van haar afvalt.

Aimee Jade Tempeste
    Steef buigt zich weer naar voren. 'Zo beter?' vraagt hij met een knipoog. Ik grinnik even, 'veel beter,' zeg ik speels.

Sioux schreef:
    (...)
    Mij is het wel geleerd, dat elk persoon ook gedachtes heeft die je kunt typen. Dat kan een 1-regel post veranderen in een 3/5-regel post waar andere weer makkelijker op kunnen reageren. Anders moet je eens bij een 'grote' RPG kijken, Pirates, Geen weg meer terug of Chaos ofzo die Posts zijn nog groter

Lol, ik maak de posts bij Chaos ook vaak lekker lang, zij zeggen d'r niets van dat ik voor een ander praat dus worden de posts lekker lang lol.

Faal, ik dacht dat ik naar Selena kwam? Nouja, ik ga wel wat anders doen, beschouw mijn vorige post maar als niet bestaand. :"]

[ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 18:11 ]

Fateh
    Gelukkig ging Des niet verder op mijn gave in. Ze leek door te hebben dat het niet het fijnste was. Meestal was zo'n gave als die van mij eerder negatief aangezien vuur al snel werd gezien als iets dat veel verwoestend. Het was waar, vuur kon veel verwoesten dat wist ik maar al te goed. Eigenlijk waren er maar weinig voordelen aan vuur of alles wat daarmee te maken had. Uit mijn zak haalde ik een doosje lucifers. Zelf vuur maken was nog moeilijk en gebeurde maar zelden. Ik stak er een aan en deed het doosje terug. van mijn handen maakte ik een kommetje en legde de lucifer erin. Ik moest even lachen toen het brandende stukje hout me wat kietelde. 'Ik ben helderziend,' zei Des zacht. Ik keek haar even aan. 'Dat is eigenlijk best cool,' zeg ik. Nu kwam het leukste moment, het hout was bijna op en ik zat best wel in een open plek. Snel ging ik staan en bracht mijn handen richting mijn mond. Mijn vingers vouwde ik iets open en blief hard richting het vuur. Een redelijke steekvlam kwam van mijn handen af. Even was de lucht gevuld met vuur. Niet veel later verdween dat weer. Het laatste beetje as van de lucifer liet ik vallen en ging weer langs Des zitten. 'Hoe werkt dat? Helderziend zijn?'

Do it scared, but do it anyway.

[ik ben even eten koken+eten]

Jason Quinten Happle
    'Het was zelf verdediging?' vroeg ze me. Ik keek haar aan. 'Daar gaat het niet om. Ik heb iemand vermoord en dat... Dat voelt gewoon vreselijk. Je komt er nooit meer vanaf. Ik moest naar het politie bureau, maar ik wist niet eens dat ik het deed. In de 5e klas werd ik gezien als een monster. Gelukkig was mijn school carrière toen bijna afgelopen...'