• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

    ø
    Regels:
    -Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

    ø
    Beschrijving van het huis:
    Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.

    ø
    De kamergenoten:

    Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic


    Kamer 2:
    - Meisje / Minnesota
    - Sasha Karpov. / Scotch

    Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn



    Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

    Kamer 5:
    - Jason Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

    Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

    Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Midna schreef:
    Luna Leroux
    ...

    [Damn heb nog nooit zo lang stukje gedaan voor een rpg..]


    Cool toch, zo'n langere stukken maken het juist leuk:)

    Sioux schreef:
    (...)

    Cool toch, zo'n langere stukken maken het juist leuk:)


    [Ja ok, maar ik heb niet altijd zin om dat te lezen ;P]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    [Ja ok, maar ik heb niet altijd zin om dat te lezen ;P]


    Daar wen je wel aan. Wat me wel opvalt is dat bijna niemand gedachten typt

    Sioux schreef:
    (...)

    Daar wen je wel aan. Wat me wel opvalt is dat bijna niemand gedachten typt


    [Moet dat? dan wil ik daar wel op letten. Mja, ik wacht nu tot Hurted reageert

    Die blijkbaar net offline is gegaan]

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 22:35 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    [Moet dat? dan wil ik daar wel op letten. Mja, ik wacht nu tot Hurted reageert]

    Mij is het wel geleerd, dat elk persoon ook gedachtes heeft die je kunt typen. Dat kan een 1-regel post veranderen in een 3/5-regel post waar andere weer makkelijker op kunnen reageren. Anders moet je eens bij een 'grote' RPG kijken, Pirates, Geen weg meer terug of Chaos ofzo die Posts zijn nog groter

    Ik hou niet echt van grote posts xD, vooral niet als ik op de iPad reageer.


    I only miss you when I'm breathing

    Spyclon schreef:
    Ik hou niet echt van grote posts xD, vooral niet als ik op de iPad reageer.

    Dat kan, ieder zijn mening. En op IPod reageer ik ook nooit zo lang inderdaad

    Iral ~ Telekinese

    De pizza's zijn al gearriveerd. Ik zit in mijn eentje in de eetzaal met mijn doos pizza voor me en vermaak me prima.

    Luel ~ Verleidingskracht

    Als ik het schijfje in de DVD speler heb gedrukt neem ik weer plaats op de bank. 'We gaan Cloverfield kijken,' zeg ik tegen Alex. 'Volgens mij gaat dat over aliens ofzo.'
    Als ik Vince verdrietig naar iets zie staren, volg ik zijn blik en zie ik Steef en Aimee zoenen. Mij doet het niets, ik heb geen gevoelens meer voor Aimee. Ik accepteer het dat ze voor een ander heeft gekozen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Nog iemand die aan dit RPG mee wil doen?


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 15:25 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    LovingStyles schreef:
    (...)

    [ik wel :)]


    [Haha ik had dr ook al gereageerd ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    [Haha ik had dr ook al gereageerd ;d]


    [haha ik zag het, heb mijn bericht al verwijderd a. jij mag wel :)]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    LovingStyles schreef:
    (...)

    [haha ik zag het, heb mijn bericht al verwijderd a. jij mag wel :)]


    [Ahww ;d das lief]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Selena zat ook in de eetzaal pizza eten xD]
    Jason Quinten Happle
    'Het komt goed,' begon ze. 'Ongelukken kunnen gebeuren, zeker als je niet weet hoe je zulke dingen moet gebruiken. Misschien helpt het niet, maar ik vergeet het je ervoor. En die andere mensen zijn gewoon klootzakken,' ging ze verder tegen me. Ik schudde mijn hoofd. 'Nee...' Zei ik en mijn stem kneep samen. 'ik zou nooit meer diegene die ik gedood heb tot leven kunnen wekken..' Begon ik tot mijn stem brak. Ik keek omhoog, naar een vogel, en zag hoe hij vloog door de lucht. Vrij en samen met vrienden die hem accepteerde hoe hij ook was. Ik keek naar het meisje. Ze zag er uit als een fijne vriendin.

    Selena Claire Sensorene
    Ik zag een jongen binnen komen en stond op en liep weg. Niet in een ruimte met iemand. Ook niemand mocht me een soort van zien eten. Ik stond op en liep naar de vrije tijds ruimte waar een tv stond. Ik zag een jongen alleen zittenden ging naast hem zitten. Er was niet echt meer wat vrij namelijk. Ik zag de kaarten naast me niet branden en liet kleine vonken naar de kaars lonten gaan zodat die aangingen. Ik keek er zelf niet naar zodat ze mij niet zouden verdenken. Ik keek naar de jongen. 'Heey ik ben Selena en jij?' vroeg ik dan maar.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Luna Leroux

    'Nee...' zei hij. 'ik zou nooit meer diegene die ik gedood heb tot leven kunnen wekken..' vervolgde hij. Zijn stem begon anders te klinken. Hij keek omhoog. Ik keek met hem mee. Een vogel vloog over boven ons. Ergens deed het me denken aan een liedje. Even later keken we elkaar weer aan. Ik zal spijt krijgen van de vraag die ik zal stellen. 'Misschien een gevoelige vraag. Wat deed die jongen waardoor je hem per ongeluk vermoorde? Als je hem niet wilt beantwoorden vind ik het ook goed'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you