• Dus.... Aangezien ik al eeuwen wacht tot iemand een meeting wilt organiseren in Antwerpen, zal ik er zelf maar één organiseren! :Y)

    Waar spreken we af? Antwerpen Centraal station, aan de Starbucks?

    Wanneer? 11 februari

    Hoe laat? rond een uur of 2?

    Wat gaan we doen? Gewoon wat rondlopen in de stad? Meer voorstellen zijn natuurlijk ook welkom.

    Wie komt er?
    x Kato (Gallagher) fb
    x Lisa (Negligible) misschien
    x Kim (Maitresse)
    x Nele (Flemish) fb
    x Goedele (Resurrection) fb
    x Elise (Gancanagh) waarschijnlijk
    x Bo (Lynnx) fb
    x Erica (Scandal) fb
    x Yoni (1994) misschien
    x Evelien (Burlington) fb
    x Glenn (Smugness)
    x Nicky (Orchideous)
    x Jessica (Saltwater)

    als je komt, raad ik je aan abo te nemen op dit topic.
    gelieve allemaal jullie nummer naar mij in pb te sturen, dat is het handigst voor iedereen.

    IK BEN GEEN ORGANISATOR MEER, AANGEZIEN IK HOOGSTWAARSCHIJNLIJK NIET KOM. VOOR VRAGEN KAN JE BIJ NELE/FLEMISH TERECHT. (:

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 20:17 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Sitka schreef:
    Ikkeh nie D:

    Nu wel.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Jaaahaa, nu wel -wbw-


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sitka schreef:
    Jaaahaa, nu wel -wbw-

    Ik merk het x)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Oké, ik heb een heel erg groot probleem... Een vriendin van mij heeft zojuist de uitnodigingen van haar sweet 16 rondgestuurd. De datum? 10 februari, geen probleem. Het enige probleem is dat het tot 2h 's nachts duurt en mijn ouders me voor geen goud de dag daarna nog naar Antwerpen laten gaan. Het kan nog zijn dat ik niet naar de sweet 16 ga, maar bij deze is mijn aanwezigheid op de meting niet gegarandeerd. :/


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Gallagher schreef:
    Oké, ik heb een heel erg groot probleem... Een vriendin van mij heeft zojuist de uitnodigingen van haar sweet 16 rondgestuurd. De datum? 10 februari, geen probleem. Het enige probleem is dat het tot 2h 's nachts duurt en mijn ouders me voor geen goud de dag daarna nog naar Antwerpen laten gaan. Het kan nog zijn dat ik niet naar de sweet 16 ga, maar bij deze is mijn aanwezigheid op de meting niet gegarandeerd. :/

    Zou jammer zijn.

    Edit: Ik vind dat er sowieso meer meetings in Antwerpen of elders in BE moeten komen. (Dan kun je alsnog eens meeten)

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 18:18 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    ik zou graag willen komen, maar het is me net iets te ver. (:


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Scandal schreef:
    (...)
    Zou jammer zijn.

    Edit: Ik vind dat er sowieso meer meetings in Antwerpen of elders in BE moeten komen. (Dan kun je alsnog eens meeten)

    Het is nog niet helemaal zeker, maar wel voor zo'n 80%. En inderdaad, er moeten veel meer meetings in BE komen, we lopen erg veel achter op de Hollanders, hahaha.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Sanjit schreef:
    ik zou graag willen komen, maar het is me net iets te ver. (:

    Van waar moet je komen? Want we hebben mensen die vanuit Brugge en Roeselare komen, de andere kant van het land.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Gallagher schreef:
    Oké, ik heb een heel erg groot probleem... Een vriendin van mij heeft zojuist de uitnodigingen van haar sweet 16 rondgestuurd. De datum? 10 februari, geen probleem. Het enige probleem is dat het tot 2h 's nachts duurt en mijn ouders me voor geen goud de dag daarna nog naar Antwerpen laten gaan. Het kan nog zijn dat ik niet naar de sweet 16 ga, maar bij deze is mijn aanwezigheid op de meting niet gegarandeerd. :/



    Oooh, het zou echt rot zijn als je niet meer kon komen. =/


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Gallagher schreef:
    (...)
    Het is nog niet helemaal zeker, maar wel voor zo'n 80%. En inderdaad, er moeten veel meer meetings in BE komen, we lopen erg veel achter op de Hollanders, hahaha.

    Ik wil er best helpen organiseren, maar ik ben buiten Antwerpen nergens bekend. En als het weer in Antwerpen zou zijn, moet ik eerst zien hoe mijn uurrooster valt want ik heb die nog steeds niet. Dus ik weet niet wanneer mijn 'paasvakantie' of 'krokusvakantie' valt, want dat zijn bij mij lesvrije weken waarbij je aan je taken hoort te werken.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik denk niet dat ik kom. Sorry maar het is zo ver en zo duur. ):


    "Ignite, my love. Ignite."

    Resurrection schreef:
    (...)


    Oooh, het zou echt rot zijn als je niet meer kon komen. =/

    Ik denk dat de kans dat ik nog mag komen redelijk klein is. :/


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik kom van bij brugge, maar de kans is klein dat ik zou mogen komen.


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    LordSarita schreef:
    Ik denk niet dat ik kom. Sorry maar het is zo ver en zo duur. ):

    Dat begrijp ik wel, hoor. (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    LordSarita schreef:
    Ik denk niet dat ik kom. Sorry maar het is zo ver en zo duur. ):

    Zo jammer. =(


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury