• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 27: Click till this one's filled.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 20:38 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    André

    Ik zeg mat tegen de zuster en ze neemt Maya van me over, nadat ze een rolstoel had gepakt. Ik loop even mee tot ze een kamer in word gereden.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Charlotte

    "Jaja, jij je zin. Ik heb 5 minuten met Michael doorgebracht zonder hem in de haren te vliegen," grinnikt Mary.
    Mijn glimlach wordt breder en het ziet er vast gek uit omdat ik af en toe nog snik.
    "Dankje," zeg ik oprecht.
    Ik krabbel overeind en wrijf over mijn pijlijke kont.
    "Ik wil hier weg."

    Irial

    "Vinden jullie dat niet erg?" vraagt ze dan.
    Ik wil antwoorden maar Kyle is me voor.
    "Waarom zouden we dat erg vinden? Dat is toch juist gezellig."
    Ik kijk even in de achteruitkijkspiegel en glimlach om dat te bevestigen. Ondertussen ben ik toch bijna thuis.
    "Tsja misschien willen jullie liever samen zijn," zegt Lilly plots. "Klopt het dat jullie samenzijn?"
    Ik grijns even en zeg tegen Kyle,
    "Wil jij daar even op antwoorden, liefje?"

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 20:08 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    (ik ga nog ff snel pranten en stop zo, ik voel me vreselijk)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Mary

    Ik neem haar hand vast, en trek mezelf recht.
    "Dank je," zeg ik grinnikend.
    Ik sla mijn arm om haar heen en druk nog een kus in haar haren.
    "En je spullen?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    Ik kijk hem aan. "Ja, we zijn samen." Zeg ik dan maar en leg mijn hand op zijn natte been.

    [Sorry weet neit echt wat ik meot typen. xD]

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 20:11 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [post aangepast]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Maya

    opeens word ik in een rolstoel gezet en in een kamer gereden, ik voel wat paniek opkomen als ik André niet zie.
    Ik word op een bed gelegd en ik zie haar met vanalles bezig zijn.
    "André?" vraag ik voorzichtig als ik hem niet zie en mijn keel nog erger begint te bloeden.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    LIlly
    Ik glimlach even om de woorden van Irial.En het gebaar van Kyle Dan was ik niet de enigste die op zelfde geslacht viel. Gelukkig maar.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 20:13 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik heb ook aangepast. ;)]


    Ich liebe dich 27.12.23

    (sorry ik hou het echt niet langer, ik ga truste)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [truste. ;)]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [ik moet ook zo gaan]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik heb het ook veranderd]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Charlotte

    "En je spullen?" vraagt Mary nadat ik haar rechtgeholpen heb. Nuja, nadat ze zichzelf aan mij rechtgeholpen heeft. Ik schud mijn hoofd.
    "De belangrijkste dingen staan al bij Michael."
    Ik stop mijn ketting in Mary's handen en draai me om terwijl ik mijn haren vastneem.
    "Wil je hem even omdoen?" vraag ik zacht.

    Irial

    "Ja, we zijn samen," zegt Kyle waarop hij zijn hand op mijn been legt.
    "Kyle, haal je hand weg, ik ben aan het rijden," zeg ik met een nerveus glimlachje. Hoewel hij me maar even aangeraakt heeft voelde ik al meteen dat elektrisch gevoel door mijn lichaam trekken. Ik schud even mijn hoofd.
    Irial, je bent voorgoed verloren.
    "We zijn er," zeg ik tegen Lilly wanneer ik de oprit oprijd en vlak voor het huis parkeer.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lilly
    Ik keek even naar het hyuis. Het zag er mooi en gezellig uit. 'Nice house' zei ik met een glimlachje. Ik pakte mijn tas en stapte uit. Kyle keek heel de tijd naar irial dus ik begon te lachen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan