• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 27: Click till this one's filled.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 20:38 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [ghehehe.klopt het dat cang.... aan de beurt is]xD

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 20:36 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Volgens my wel.]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [geheheh stuurde je net een gb sorry. heele wachtlijst]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Geef mensen eens wat tijd om te antwoorden :s]

    Irial

    Ik neem Lilly's jas aan en hang hem op een stoel voor het vuur.
    "Ga jij boven alvast even douchen en haal maar weer wat kleren uit mijn kast, dan zorg ik even dat Lilly makkelijk zit," zeg ik met een brede lach naar Kyle. Ik zou dolgraag samen met hem douchen, maar ik laat Lilly hier niet alleen zitten.
    "Wil je wat drinken?" vraag ik haar.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [doe ik ook maar ik wou het even weten. Anders zitteen jullie straks op mij te wachten terwijl ik denk dat het ieamnd anders is]
    Lilly
    'doe maar cola ofzo alssjeblieft zeg ik. Ik zit op een grootte bank.Ik kijk even rond.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik ga]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kyle

    Ik knik en loop naar boven richting Irials kamer waar ik eerst wat kleren uit zijn kast pak en daarna naar de douche ga. Ik geniet van de warme stralen van de douche op mijn rug. En alles waar ik nu aan denk is Irial, Irial en nog meer Irial. Hij is niet uit mijn hoofd te krijgen, ik glimlach en leun even tegen de muur aan. Waarna ik me inzeep met wat shampoo en dan afspoel, ik spoel mijn haar nog wat uit en stap dan onder de douche vandaan. Droog me af en trek met moeite de kleren aan, door mijn klamme lichaam.
    Daarna loop ik naar beneden en ga op de zetel zitten, en glimlach naar Lilly.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 20:53 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Irial

    Ik ga naar de keuken en schenk twee glazen cola uit en maak voor mezelf snel een tas thee. Ik ga ermee naar de woonkamer en ga naar Lilly. Ik ga niet zitten omdat de bank anders nat wordt. Ik wacht geduldig tot Kyle terug is en excuseer mezelf dan zodat ik ook kan gaan douchen. Ik loop snel nog terug en druk vluchtig mijn lippen op die van Kyle voor ik naar boven storm. Ik haal een gewone, makkelijke trainingsbroek en een aansluitend wit t-shirt en wat vers ondergoed uit mijn kast die ik in de badkamer al klaar leg. Dan stap ik onder de douche waar ik geniet van de warme stralen. Na mijn haren gewassen te hebben, zet ik de douche uit, droog me af en kleed me aan. Wanneer ik mijn haren ietwat geföhnd heb ga ik naar beneden.
    Ik zet de televisie aan, steek The Notebook -een chickflick van mijn zus- in de DVDspeler en plof naast Kyle in de zetel.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael
    "Hi," zeg ik zachtjes tegen de meiden als ze in de auto stappen.
    "Ik heb aangebeld maar niemand deed open dus ik dacht dat hij niet thuis was." verontschuldig ik mezelf.
    Ik durf ze zijn aantekijken dus concenteer ik me op een niet bestaant plukje op mijn stuur.
    "Sorry." zeg ik zachtjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    "Wacht even." Zeg ik en zet de tv op pauze. En sta op. Ik knipoog naar Irial. Ik begin Teenage dream. te zingen en kijk naar irial terwijl ik glimlach.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Charlotte

    We stappen in en kijk even naar Mary die stilletjes haar gordel vastklikt.
    Heb ik iets verkeerds gedaan?
    "Hi," zegt Michael ondertussen. "Ik heb aangebeld maar niemand deed open dus ik dacht dat hij niet thuis was," verontschuldigt hij zich. "Sorry."
    "Het is mijn schuld, niet die van jullie," zeg ik zachtjes. "Ik moet me verontschuldigen. Het was roekeloos, maar ik kan niet zonder-"
    Ik leg mijn hand op de ketting en voel me opgelucht dat die er deze keer wel hangt.
    "Dank je dat jullie me komen helpen zijn," zeg ik waarop ik even naar Michael en dan naar Mary kijk.

    Irial

    Ik lach van oor tot oor wanneer Kyle begint te zingen. Halverwege dringen de woorden tot me door en ik leg mijn vinger op zijn lippen.
    "Die details hoeft Lilly niet te weten denk ik," zeg ik lachend.
    Ik beloon hem voor zijn zangkunsten met een kusje, neem een deken dat ik over ons drietjes heensla, ga op mijn zij liggen met mijn hoofd op Kyle's schouder en laat de film terug spelen terwijl ik mijn andere hand op zijn buik leg.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael
    Ik knik en start de auto. Bijna blind rijd ik naar mijn huis. Het is wel mijn schuld. Ik had daarbinnen moeten zijn.Op de oprit parkeer ik mijn auto. Wankelend stap ik uit. Mijn voordeur staat nog open dus we kunnen in een keer doorlopen. Ik plof op de bank neer en sla mijn handen voor mijn gezicht. Zo blijf ik even zitten. Helemaal tot mezelf komen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [ik ga even douchen/]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    We kijken verder naar de film, Irial legt zijn hoofd op mijn schouder, en al snel voel ik zijn hand op mijn buik. Ik glimlach en leg mijn hoofd tegen zijn hoofd aan, en leg mijn hand op zijn hand.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Mary

    Ik zwijg de hele rit, en slenter achter hen aan naar binnen. Ik ga op dezelfde plek als daarstraks staan, en kijk een beetje onwennig rond.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.