• © Copyright Dracy

Topic 27: Click till this one's filled.

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)

Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.

Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .

Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

[ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 20:38 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Mary

Ik schrik op wanneee ze wegloopt. Ik probeer haar te volgen.
    "Charlie! Charlie, wat doe je?" roep ik haar na.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Kyle.

"Shhh." Hij kust me opnieuw. Ineens regent het heel hard. Ik voel de regen op mijn gezicht, en hoe het langzaam mijn kleding doorweekt. Het is gewoon fijn nu, ik pak Irial vast en trek hem dichter, en druk mijn lippen strakker tegen zijne.

Ich liebe dich 27.12.23

[Hi, ik ga uit eten met mijn klas dus ik ben er vanavond denk ik niet.]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Michael
    Ik ren achter Mary aan.
    "Charlie! Charlie, wat doe je?" roept ze haar na.
    Ik stop bij Mary.
    "Kom!" zeg ik tegen aan en ik loop naar de auto.
    "We gaan achter haar aan."

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Mary

Alles voor Charlie, dus ook met die kerel in een en dezelfde auto zitten. Ik stap snel in en zoek angstig naar Charlie.
    "Wat kreeg ze ineens?" vraag ik me luidop af.

Michael
    Ik haal mijn schouders op. En rijd de laan uit.
    "Waar zou ze heen gaan?" vraag ik aan Mary als ik Charlie niet zie.

Mary

"Het enige waar ik kan opkomen is haar ouderlijke huis, maar zo gek is ze toch niet?"
    Ik kijk hem angstig aan.

Michael
    Met grote ogen kijk ik naar Mary
    "Ik hoop niet dat ze zo gek is." zeg ik.
    Ik sla links af en rijd naar haar ouderlijk huis.
    "Het zekere voor het onzekere." zeg ik tegen haar.

Mary

Ik knik en kijk zenuwachtig zowel links en rechts,
    op zoek naar Charlie.

Charlotte

Ik hoor Mary me naroepen en ren nog wat sneller. Terwijl ik dichter kom bij het huis van de Greys gaat mijn hart sneller slaan en dat komt niet door het rennen alleen.
    Waar ben ik mee bezig?
    Ik struikel bijna maar weet me toch recht te houden en ren verder. Wanneer ik aangekomen ben sta ik hijgend even naar de regenpijp te kijken. Even aarzel ik maar besluit het dan toch maar te doen. Ik moet mijn moeders ketting terug hebben.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Mary

"Daar is ze!" roep ik wanneer haar huis ook in het zicht komt.
    "Ze gaat toch niet..."

Michael
    Ik rijd de straat van de Greys in. Nog net zie ik een voet uit het raam steken.
    "Mary!" roep ik en ik wijs naar Charlie's voet.
    Ik gooi Mary's deur open.
    "Als jij je over Charlie ontvermt doe ik dat over haar pleeg vader."
    Ik sta zelf ook mijn auto uit en ren naar de voordeur.

Mary

Ik knik en spring de auto uit. Ik klim haar na op de regenpijp en door het raam.
    "Charlie, wat denk je dat je aan het doen bent?" zeg ik bezorgd, ongerust, kwaad, en zacht tegelijk.

Charlotte

Net wanneer ik het kettinkje van de klink van de kapotte deur gehaald heb hoor ik Mary's stem achter me.
    "Mary, wat doe je hier, maak dat je-"
    Ik voel hoe ik tegen de grond geduwd word en hoe iemand mijn ene pols vastgrijpt. En dan heb ik er genoeg van.
    "Laat los stuk verdriet!" schreeuw ik fel terwijl ik met mijn been hard tegen zijn knieholtes aanschop. Mijn pleegvader valt op de grond ik stamp hard in zijn gezicht. Wanneer er bloed uit zijn neus komt en hij kermend op de grond blijft liggen krabbel ik achteruit.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

(en mijn lieve Kyletje dan? :-( xD)

Ich liebe dich 27.12.23