• © Copyright Dracy

Topic 27: Click till this one's filled.

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)

Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.

Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .

Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

[ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 20:38 ]

Ich liebe dich 27.12.23

(idk, hij is uit het raam gesprongen van het ziekenhuis. Nee w8- hij is naar de afkickklieniek volgens my. xD)

Ich liebe dich 27.12.23

[wahahah. Ik was lomp op school. ik viel van het krukje en heb mijn vinger open gehaald een heel stuk vel van men pink]:S het eerste wat ik zei. 'fijn kan ik niet goed meer rpgen door te typen' xD]

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Maya

ik bind het afgescheurde stukje jurk 3 keer om zijn snee en leg er een knoop in.
    ik negeer het bloeden van mijn keel terwijl mijn jurkje langzaam rood kleurt.
    "André....ik begrijp het als je een hekel aan me hebt..."

« The "earth" without "art" is just "eh." »

(ik heb eergister me eigen middelvinger van me schrijfhand gekneust, zat iet voor te doen, en wist niet dat me vinger tussen de tafels zat, en duw keihard mijn tafel tegen de ander, met mijn vinger ertussen...xD pijn nu, heb middel en ring vinger nu aan elkaar getaped...Dat typt pas moeilijk, laat staan schrijfen...)

Ich liebe dich 27.12.23

[dat had ik paar maanden geledenook door basketbal. Uhm hoe ga ik met lilly verder. I mean she is in the hospital]

Charlotte

Zuchtend stapt ze door het raam.
    "Alleen als je me meteen volgt."
    Ik knik en sta nerveus te trappelen.
    "Mary ik voel me prima, ga nou!"

Irial

"De regen," zegt Kyle terwijl hij zijn hand door mijn haar haalt.
    Ik zou doodgraag mijn trui uitdoen en hem op de verwarming leggen, ware het niet dat iedereen dan mijn littekens zou kunnen zien.
    Ik zucht en kijk Kyle aan.
    "Ik heb het koud," zeg ik met een hoog stemmetje en een pruillip.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

André

"Waarom zou ik jou haten." ik kijk naar haar. ik sta op en til haar naar het bed, mijn pijnlijke arm nergerend. en leg haar op het bed, ik kijk naar haar hals. "ik ga iemand halen." zeg ik en loop de kamer al uit, zoekend naar een arts/docter.

Ich liebe dich 27.12.23

Mary

Ik klim zo snel mogelijk naar beneden, en wanneer het nog zo'n 2 meter is, spring ik.
    "Komaan, Charlie!"

But I still have this faith in the truth of my dreams.

[Moet eten]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Maya

"waarom zou ik jou haten?" hij staat op, en hij tilt me naar mijn bed en legt me erop "ik ga iemand halen"zegt hij en hij loopt de kamer uit.
    ik kan er niet meer tegen en hink hem eigenwijs achterna in de hoop hem in te kunnen halen.

[ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 18:43 ]

[dracy miss. kan isa iets doen met lilly. wanneer hebben we btw weer school]

Kyle.

"awh." Zeg ik en kijk hem aan. zo schattig
    "Hoe kan ik je helpen?" Vraag ik alsof ik niks weet te doen. Ik leg mijn natte hand op zijne.

Ich liebe dich 27.12.23

(er is nogsteeds school...-_- xD)

Ich liebe dich 27.12.23

[ow gehheeh dan gaa ze terug naar school. wie kan ze tegen komen??]
    Lilly
    De rest was al vertrokken en ik besloot ook maar terug te gaan. Ik liep naar mijn fiets en begon te fietsen. Het meizerde. Bijna kwam ik onder een auto toen ik door rood reed. IK probeerde mijn gedachtes buiten te sluiten wat neit lukte. Ik kwakte mijn fiets in de fietsen stalling en liep naar binenn

Maya

als ik hem ingehaald heb pak ik met bijde handen bijde schouders vast en kijk ik hem aan, ik krijg weer tranen in mijn ogen van zijn prachtige ogen maar ook van de snee
    "Sinds ik voor het eerst verliefd ben ben ik zo hopeloos, zo hulpbehoevend... daarom snap ik het als je niks meer met me temaken wilt hebben. ik neem te veel tijd van je in..."