• © Copyright Dracy

Topic 27: Click till this one's filled.

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)

Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.

Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .

Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

[ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 20:38 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Mary

Ik zit een beetje afwezig op de achterbank, met mijn gordel om natuurlijk, en ik bijt op mijn lip als ik wat bloed wegwrijf van het laatste sneetje.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Kyle

Ik zucht.
    "Kijk dat bedoel ik, ik let niet op het positieve." Zeg ik en kijk hem aan.
    Hij kijkt me een beejte lachend aan. "Maar oké, zullen we ophouden?" Vraag ik voorzichtig.

Ich liebe dich 27.12.23

Maya

ik voel dat hij wilt opstaan maar doet het nog net niet "Rot op Levi!" roept hij boos, ik zie dat zijn ogen nat worden.
    André... denk ik en ik draai mijn hoofd om en begin weer te huilen

« The "earth" without "art" is just "eh." »

Michael
    Snel rijd ik naar huis toe. Met verband rijden is niet zo moeilijk. Ik kijk opzij naar Charlotte. Ze heeft haar gordel strak vast. Ik geef haar een klein lachje als we de oprit bij mijn huis oprijden.
    "We zijn er." zeg ik lachend.
    "Alleen Lynn is thuis. Ik hoop dat dat geen probleem is?" vraag ik.
    Maar op dat zelfde moment komt Lynn samen met een jongen het huis uitgelopen. De geeft me een kushandje. Ik volg haar voorbeeld en kijk naar de jongen. Dit is weer dezelfde.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

André

"Maya." Zeg ik zachtjes, ik zie wat Levi doet. "Levi, geen domme dingen doen." Waarscuw ik en zie hem gevaarlijk digt bij het open raam staan.

Ich liebe dich 27.12.23

Levi

ik deed mijn dwangbuis uit 'Neej! ga af! zit! voei! Geef dat rubber mesje hier! Ooew kijk nou een flesje bier' zeg ik terwijl ik een leeg flesje vanachter het raam vis, gelukkig lag hij daar. 'Van Mij!' schreeuw ik en nu wist ik zeker dat hij achter me aan zou rennen en spring op het raam kozijn

"Find peace in who and what you are." — Saphira

[Fuck, ik moet gaan dansen, was de tijd uit het oog verloren. Ik probeer rond tien uur nog online te komen.]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Maya

de man gromt nog harden en schiet naat levi toe (vanaf nu speel jij je vader)
    ik lig nog op de grond met mijn jurk half omhoog, op mijn zij te huilen André...

André

"Levi!" Schreeuw ik en ga spring naar hem toe, net op dat moment komt zijn vader die kant ook op. Ik voel een velle pijnscheut door mijn arm gaan. Ik draai me met een ruk op en stomp de man met mijn vuist in zijn gezicht, het blijkt hem niks te doen en heft het mes weer. "Jumper!" Schreeuw ik naar hem maar hij reageert niet. Ondertussen voel ik mijn arm nat worden van het bloed.

Ich liebe dich 27.12.23

Levi

'Komdan!' schreeuw ik nog een keer boos als ik zie wat hij bij André doet en Ik spring het raam uit met mijn vader achter me aan duikend, Als ik de grond voel maak in een koprol en sla me af

[ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 20:02 ]

[Ik kan niet om 10 uur, dan lig ik in bed :S Naa misschien ben ik er dan nog.]

Ich liebe dich 27.12.23

[Uhm, lees eerst even Lin!]

Ich liebe dich 27.12.23

Maya

ik hoor André en draai me met een ruk om, ik zie André gestoken worden "Nee André!" gil ik en trek mezelf omhoog aan het bed, ik ren zijn kant op, ik pleur na 3 grote stappen weer op de grond en kruip naar hem toe.

(heb al verandert)

And're

Ik nergeer mijn open liggende arm en ga naar Maya. "Maya, gaat het?" Ik ga naast haar zitten, met mijn goede handtrek ik haar overeind.

[Ar en Lin, jullie moeten echt iets langzamer schrijven bijde aub.]

[ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 20:04 ]

Ich liebe dich 27.12.23