• © Copyright Dracy

Topic 27: Click till this one's filled.

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)

Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.

Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .

Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

[ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 20:38 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Levi

Ik facepalm mezelf als André staat te treuzelen hij is ook zo slecht met stemmen Lol 'André! ga je liefje redden het is Maya!' schreeuw ik en ga recht op zitten.

"Find peace in who and what you are." — Saphira

Mary

Ik zie dat Charlie veel te blij is, en stem maar toe om mee te gaan.
    Maar als ik mij moet gedragen, hij zich ook.
    Dan zie ik dat Charlie weer bij hem gaat slijmen, en ik rol zo onopvallend mogelijk met mijn ogen.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Maya

als ik op de grond zit gaat hij ook door zijn hurken en gaat hij vanaf mijn heup weer naarboven met zijn hand, maar nu onder mijn jurkje
    ik slaak een kreet en roep André weer, ik begin te snikken

« The "earth" without "art" is just "eh." »

Maya

na me 'gemasseerd' te hebben duwt hij me nog verder naar beneden, nu lig ik op de grond en begin ik te huilen.

André

"Maya? Maya!" Ik laat mijn mobiel los en ren de kamer uit. De lift schiet niet op dus ik neem de trap. Ik loop nog net geen oud vrouwtje omver en ren richting Mayas kamer. Ik trek aan de deur maar besef me dat ik moet duwen. Ik krijg hem niet open. "Wat nu?" Miompel ik gestrest.

Ich liebe dich 27.12.23

Maya

ik zie dat hij de deur opslot had gedraait en gil

Charlotte

"Hecules, kan alles!" zegt hij. "Maar wil jij wel even mijn sleutel pakken want dat kan ik niet."
    Nu is het mijn beurt om te lachen. Ik krijg een steek in mijn hoofd.
    "Auw," zeg ik terwijl ik Michael een stompje geef. "Doe me niet zo lachen, rotzak."
    Opnieuw vraagt hij of Mary meewil. Ondertussen haal ik de sleutels uit zijn achterzak.
    Ik kijk Mary glunderend aan wanneer ze toestemt.
    "Dankje," zeg ik geluidsloos naar haar.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Levi

'Allemachtig man!' schreeuw ik en ren achter hem aan naar de trap, meestal zaten de niet zo erge beneden. ik spring op de trap reling en loop naar beneden 'lekker risico' mompel ik. Hij staat stil voor een duur maar ik had geen rem tijd en knal erboven op waardoor de deur open klapt en ik naar binnen vlieg.

[ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 19:35 ]

Mary

Ik forceer een glimlach, wanneer ze me geluidloos bedankt. Ik hang mijn tas op mijn schouder en loop een eindje achter hen aan. Heel voorzichtig -en subtiel- laat ik mijn vingers glijden over de lichte sneetjes in de andere pols.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Irial

Abrupt laat Kyle me los.
    "W-wat?" vraagt hij voorzichtig.
    "Dit," zeg ik nog een keer. "Elkaar willen kussen maar het niet doen omwille van wat anderen ervan zullen vinden. Hand in hand willen lopen en ons handen in ons broekzaken steken omdat het niet iets is dat je elke dag ziet. Dat is niet jouw schuld, maar ik haat het wel."

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

André

Ik concentreer me en neem een aanloop, pijnlijk komt mijn schouder tegen de deur aan. Ik doe het nogmaals, maar weer faalt het. "Maya!" Schreeuw ik door de deur. Ik kijk om me heen, altijd is het druk, maar waarom op dit soort momenten is er nooit iemand!? Ik trap tegen de deur, er komt wat beweging in. ik trap nogmaals.

Ich liebe dich 27.12.23

Maya

Laat me gaan viezerik! gil ik weer en nu drukt hij een hand op mijn mond.
    hij duwt me weg van de muur en nu lig ik languit in het midden van de kamer
    de deur vliegt open en levi staat in de deuropening.
    "GA WEG OF HETMEISJE GAAT DOOD" schreeuwt de man en hij drukt een mes tegen mijn keel

(facepalm)

Levi

Lig ik dan languit op de vloer met de dwangbuis aan "GA WEG OF HET MEISJE GAAT DOOD!' schreeuwt een stem 'Jahoor' mompel ik en kom overeind 'Wat doe jij nou weer in een ziekenhuis' Schreeuw ik tegen de man waarvan ik wist wie hij was, Mijn vader.

(levi freez?)