• [ bericht aangepast op 20 aug 2016 - 21:20 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 jan 2012 - 21:58 ]

    Ahahahaha, and now I wanna see it :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Omygod.. Hoe kan je 'm zo ver krijgen.. LOL


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ik wil het zien! Jezus, ik denk niet dat ik ooit zo ver ga... Deobus in je vagina steken... Nee. En het dan op Internet zetten? Das toch fatsig?!
    Ik laat mijn lichaam niet zien aan onbekenden. Alleen aan mensen van wie ik hééééééééééééél veel houd.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik ga die foto niet opzoeken. Ik wíl niet eens weten hoe je daar een deobus inkrijgt. ._.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Dat is lachwekkend gewoon, haha!
    En sommige reacties hier! :'D
    Echt, die foto moet bewerkt zijn! Hoe krijg je zoiets er facking in? O.o
    Ugh, don't want to know! :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Resurrection schreef:
    Ik ga die foto niet opzoeken. Ik wíl niet eens weten hoe je daar een deobus inkrijgt. ._.


    Flink oprekken denk ik... PIJN.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    HoranNiall schreef:
    Dat is lachwekkend gewoon, haha!
    En sommige reacties hier! :'D
    Echt, die foto moet bewerkt zijn! Hoe krijg je zoiets er facking in? O.o
    Ugh, don't want to know! :')


    Men houde de deo bus ervoor. Men neme een hamer. Men mept de deobus erin alsof het een spijker is :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    HoranNiall schreef:
    Dat is lachwekkend gewoon, haha!
    En sommige reacties hier! :'D
    Echt, die foto moet bewerkt zijn! Hoe krijg je zoiets er facking in? O.o
    Ugh, don't want to know! :')


    De foto is wel echt..

    En bedankt had je niet eerder kunnen waarschuwen voordat ik een trauma kreeg D:?
    Ik klikte er eerder op voordat ik dit topic zag....


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Damn, dat moet echt pijn doen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Discord schreef:
    (...)

    Men houde de deo bus ervoor. Men neme een hamer. Men mept de deobus erin alsof het een spijker is :Y)


    Alwin, heb je geen gevoel ofzo? Ik vind je nogal vrouw-onvriendelijk overkomen


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Discord schreef:
    (...)

    Men houde de deo bus ervoor. Men neme een hamer. Men mept de deobus erin alsof het een spijker is :Y)

    I love your comments.
    @Starkiller, ik weet het wel, maar wtf. Ik snap het gewoon niet! :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    REDHEADSROCK schreef:
    (...)

    Alwin, heb je geen gevoel ofzo? Ik vind je nogal vrouw-onvriendelijk overkomen


    Ik ben het met je eens.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    REDHEADSROCK schreef:
    Ik wil het zien! Jezus, ik denk niet dat ik ooit zo ver ga... Deobus in je vagina steken... Nee. En het dan op Internet zetten? Das toch fatsig?!
    Ik laat mijn lichaam niet zien aan onbekenden. Alleen aan mensen van wie ik hééééééééééééél veel houd.

    Me too, iemand mag wel eens een link plaatsen? :'D Maar dat mag niet zeker?
    Haha 'ik denk niet dat ik ooit zo ver ga..' Moet je daar dan nog over nadenken? :p


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    REDHEADSROCK schreef:
    (...)

    Alwin, heb je geen gevoel ofzo? Ik vind je nogal vrouw-onvriendelijk overkomen


    Women suuuuck!

    .... Which is the only reason to talk to them (cat)

    en ik heb geen gevoel, geen hart en geen ziel. Die ben ik ergens kwijtgeraakt in mijn stoffige kamer. Als je wil mag je gaan zoeken, maar ik zweer dat ik wat beestjes heb gezien met meer pootjes dan een beestje hoort tte hebben XD


    quidquid excusatio prandium pro