• [ bericht aangepast op 20 aug 2016 - 21:20 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 jan 2012 - 21:58 ]

    Discord schreef:
    ...

    Een deobus?

    Damn O_O


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Gross! my eyes still hurt. D:


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Jammer voor haar dat het op internet staat. Eigen schuld.

    En was Bill bij Amnesia? Ik kon niks vinden op partycrew..

    Mysteria schreef:
    (...)

    Ik zit daar wel ;)


    Ik ben daar pas nog geweest met zaalvoetbaltoernooi. Gosh, die kleedkamers zijn kleurrijk. xd


    <3

    Deluso schreef:
    (...)

    Ik ben daar pas nog geweest met zaalvoetbaltoernooi. Gosh, die kleedkamers zijn kleurrijk. xd


    hehehe, we know... We hebben allemaal een hekel aan de architect... Ze heeft namelijk in het OLC (openleercentrum) een knalgele tapijtvloer met een paarse wand gecombineerd... Vloekt vreselijk... En de gangen zijn te klein, elke keer is er op één zo'n trap uberfile... en zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan


    Deep inside, I've never felt alive

    Deluso schreef:
    (...)

    Zwijsen in Veghel?

    Ja, en ik zit daar ook. Goshh ik wil terug naar de oude school hahah.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Mysteria schreef:
    (...)

    hehehe, we know... We hebben allemaal een hekel aan de architect... Ze heeft namelijk in het OLC (openleercentrum) een knalgele tapijtvloer met een paarse wand gecombineerd... Vloekt vreselijk... En de gangen zijn te klein, elke keer is er op één zo'n trap uberfile... en zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan

    En, niet te vergeten: we gaan allemaal dood als er brand is!


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Mysteria schreef:
    (...)

    hehehe, we know... We hebben allemaal een hekel aan de architect... Ze heeft namelijk in het OLC (openleercentrum) een knalgele tapijtvloer met een paarse wand gecombineerd... Vloekt vreselijk... En de gangen zijn te klein, elke keer is er op één zo'n trap uberfile... en zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan


    Nou, tenminste is daar nog wat kleur. x]


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Oh wat ben ik dan blij om die foto niet gezien te hebben


    Alleen maar tranen van geluk

    Cellar schreef:
    (...)
    En, niet te vergeten: we gaan allemaal dood als er brand is!


    Owja? Hoe dan? Daar ben ik nog niet achter gekomen dan.... Wat trouwens wel een pluspuntje is, is dat WiFi nu wel over de hele school doet ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Mysteria schreef:
    (...)

    Owja? Hoe dan? Daar ben ik nog niet achter gekomen dan.... Wat trouwens wel een pluspuntje is, is dat WiFi nu wel over de hele school doet ^^

    De nooduitgang-bordjes hangen verkeerd, de trappen zijn te lang, er is niet genoeg loopruimte als er paniek is (wat er bij brand geheid is). So we are all going to die :Y)
    En idd pluspunt _O_


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Als jullie nu allemaal maar naar Bernrode komen _O_ Me zusje zit op het Zwijsen. Ik vind het een kutschool :')