• [ bericht aangepast op 20 aug 2016 - 21:20 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 jan 2012 - 21:58 ]

    Waha, ik ben blij dat ik zoiets nog nooit gezien heb. Het schijnt dat toen ook een meisje uit mijn oude klas dat soort dingen deed. Gosh, wat ben ik blij dat ik meestal met dingen achterloop. o.O


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    ColouredWind schreef:
    (...)
    Of het echt Harry was is de vraag, maar de foto was erg O.o

    You made me curious...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Hahaha, het ziet er echt fucking raar uit. En nogal onsmakelijk (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik ga niet kijken maar dat mens is echt idioot.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cellar schreef:
    Hahaha, het ziet er echt fucking raar uit. En nogal onsmakelijk (cat)


    Your make-up is terrible

    Mags schreef:
    Ik ken ook een verhaal van iemand met een bevroren frikandel, die dus brak waarvoor ze naar de huisarts of zo moest, hahahaha.


    Bij mij zat een meisje op school en die had er een knakworst ingestoken en die brak toen af haha

    Hoe weet je trouwens dat bill naar amnesia gaat? want als dat echt zo is ga ik naar amnesia


    (Be)lieve in (you)rself

    okeee...
    raar ik kan em niet vinden hoe kan je hmm vinden als je geen tw account he


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    This gives me a hardon.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Disposition schreef:
    This gives me a hardon.


    Ga met je verloofde kijken wat je er allemaal in kunt stoppen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    (...)

    Ga met je verloofde kijken wat je er allemaal in kunt stoppen :Y)


    Mogen we jou als proefkonijn gebruiken?:9~


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Disposition schreef:
    (...)

    Mogen we jou als proefkonijn gebruiken?:9~


    Helaas, ik heb geen vagina :Y)
    En mijn anale maagdelijkheid neem ik mee het graf n (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    (...)

    Helaas, ik heb geen vagina :Y)
    En mijn anale maagdelijkheid neem ik mee het graf n (cat)


    Maar alleen dan is het leuk


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    '#deomeisje' leidt tot commotie

    Op het Herbert Vissers College in Nieuw-Vennep is heeft het cyberpesten ongekende vormen aangenomen. Op Twitter ontstond buzz over het #deomeisje, een dertienjarige die de hoofdrol zou spelen in een erotisch filmpje. Daarin zou ze seksuele handelingen uitvoeren met een deodorantbus. Het betreft een leerlinge van de middelbare school. Er is echter niets van waar: het filmpje bestaat niet.Op het sociale medium gonsde het van de tweets als "Shit, misselijk van een bepaald filmpje #deomeisje probeer maar ongestoord #voetbal verder te kijken". Ook zou er een gephotoshopt plaatje circuleren, waarop het hoofd van het gepeste meisje op een naakt vrouwenlichaam is gezet. De rector van de school zegt dat er nog geen aangifte is gedaan, maar "we hebben al wel een paar mogelijke verdachten op het oog, die waarschijnlijk de foto hebben bewerkt".

    De virtuele wereld
    Hij vervolgt: "Haar mentor is de verschillende klassen ingestuurd om leerlingen toe te spreken. Het meisje is opgevangen, donderdagmiddag hebben we een gesprek met haar ouders gehad en verder gaan we kijken wat er intern aan te doen is. Die berichten op Twitter? Tja, het is moeilijk om de geruchten extern te ontkrachten.

    "Het meisje in kwestie is hier echt de dupe van. Maar ze is zelf ook niet handig geweest. Zelfs het doorsturen van bestanden onder het mom van een geintje kan zorgen voor veel narigheid. In de virtuele wereld kunnen dit soort geruchten een grote vorm aannemen."


    Dat las ik ergens, maar ik weet niet wat waar is, maar in ieder geval wel dat in beide gevallen boeit het me geen fuck.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    ik kan m niet vinden haha

    Als het echt is dan vind ik dat het erg zielig is van haar om zoiets te doen, maar aangezien ik hierboven lees dat het misschien fake is, zijn die mensen verschrikkelijk laag en kan ik amper geloven dat iemand zo gemeen is, fucking christ, wat is er mis met deze wereld?


    Olive