• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

    ø
    Regels:
    -Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

    ø
    Beschrijving van het huis:
    Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.


    ø
    De kamergenoten:

    Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic


    Kamer 2:
    - Meisje / Minnesota
    - Sasha Karpov. / Scotch

    Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn



    Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

    Kamer 5:
    - Juléan Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

    Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

    Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster


    Kamer 8:
    -
    -

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 7:50 ]


    Music can change the world because it can change people. - Bono.

    Midna schreef:
    (...)

    Schat, dat is deze topic


    [haha nee van dat andere lyle house dingetje van Delphine ofso. Daar openden we ook zelf topics en daar heb ik een nog bijna lege a.]

    [@somemusic Steef en Aimee laten praten? aangezien hurtedheart nu moet eten is mijn poppetje een beetje levenloos]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stephen 'Steef' Robby Preston | Telepathie.
    Ik zat nog in de eetzaal, maar had geen zin om te wachten. Verveeld slenterde ik naar de woonkamer, daar zaten Aimee en Vince. "Hai, people." Begroette ik en liet me in een stoel vallen.

    LovingStyles schreef:
    (...)

    [haha nee van dat andere lyle house dingetje van Delphine ofso. Daar openden we ook zelf topics en daar heb ik een nog bijna lege a.]

    [@somemusic Steef en Aimee laten praten? aangezien hurtedheart nu moet eten is mijn poppetje een beetje levenloos]


    [Ok, en betrek Luna er dan ff bij D: aangezien Luna in zelfde ruimte is maar tegen Selena wou praten maar die persoon is dus eten]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince ~ Stemming Beheersen

    'Heey,' zeg ik verveeld als Steef er aan komt slenteren.


    I only miss you when I'm breathing

    Stephen 'Steef' Robby Preston | Telepathie.
    "Heey." Begroette Vince me verveeld. Ik haalde een hand door mijn haar. "Is er misschien nog iets leuks op tv te zien?"

    Aimee Jade Tempeste
    'Hee Steef!' zeg ik vrolijk. "Is er misschien nog iets leuks op tv te zien?" zegt Steef. Ik haal me schouders op, 'er is maar een manier om daar achter te komen,'

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 19:25 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince ~ Stemming Beheersen

    'Ja, en als er niks op tv is kunnen we altijd nog een film er in drukken.' zeg ik tegen Aimee en Steef.


    I only miss you when I'm breathing

    Stephen 'Steef' Robby Preston | Telepathie.
    "Er is maar een manier om daar achter te komen." Mompelde Aimee. Ik grinnikte en liep naar de tv toe, drukte hem aan en ging terug in de stoel zitten. "I'm the king of the afstandsbediening." Lachte ik en begon te zappen. "Ja, en als er niks op tv is kunnen we altijd nog een film er in drukken." Zei Vince tegen ons.

    Alex~transformatie
    Ik loop weg uit de keuken en ga ook naar de woonkamer, daar ga ik ook op een bank zitten.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Aimee Jade Tempeste
    "Ja, en als er niks op tv is kunnen we altijd nog een film er in drukken." zegt Vince. 'Zullen we anders een horror film of thriller kijken?' vraag ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luna Leroux

    Ik hoorde mensen praten en de tv ging aan. Ik zei doei tegen het meisje en ging bij de rest zitten. Ik keek naar Vince. 'Vince? Kan ik je spreken?' vroeg ik. hopen dat hij ja zei, ik wou nog weten waarom hij hier is.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex~transformatie
    'Ja, goed idee.' zeg ik als ik Aimee hoor en ik ga in een stoel naast de bank zitten.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Vince ~ Stemming Beheersen

    'Scarry movie?' stel ik lachend voor aan Aimee. Dan zie ik Luna opeens voor me staan, 'Eh natuurlijk.' zeg ik dan tegen haar.


    I only miss you when I'm breathing

    Luna Leroux

    'Eh natuurlijk,' ik liep met hem eindje verder, zodat niemand ons kon horen. 'Ik wou graag weten waarom jij hier heen ben gestuurd,' zei ik nieuwsgierig. 'Zou je dat willen vertellen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ik open de volgende topic wel ;)]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I'm finally back, Finally after a Year break