• •Een aantal jongeren die in London leven of juist gaan wonen hebben allemaal hun eigen missie: doorbreken in de fashion industrie, musicus worden, model worden, actrice of acteur worden, schrijver, etc.
    De jongeren hebben niks met elkaar gemeen behalve het feit dat ze in dezelfde pub stappen elke Zaterdagavond. Allemaal raken ze met elkaar bevriend hierdoor en worden ze één grote vriendengroep. Maar wat als ze langzamerhand beroemd worden en de roddels zich verspreiden? Zal de groep breken, het goedmaken of juist elkaar de kop van de romp afslaan?•


    Invullijst:

    Naam:
    Leeftijd:
    Afkomst:
    Woonplek of geëmigreerd naar London?:
    Hobby's:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Beroep of reden waarom in London:
    Woonplek in London (Of simpelweg een beschrijving van je huis):
    *Extra:


    -RPG Start bij 3 mensen!
    -Max. 1 rol per persoon.
    -Reserveringen blijven 2 dagen staan.



    Rollen

    Meisjes:

    1. Caitlynn Abigail• x Desire
    2. Emmaline Apolline Aloys• Minnesota
    3. Othilie Livine Bogaert• Craziness
    4. PrimRose 'Prim' Drengle• CallyJunior.
    5. Kailynn (lynn) Elizabeth Murrow• JaiRy
    6. Valeria Blake• Demesne
    7. Roselyn "Rose" June Wright• Enervatio
    8. Aimee Jade Tempeste• LovingStyles
    9. Sierra Michelle Silver• Sunsparkle
    10.

    Jongens:

    1.
    2. William Irial Smelting• Gancanagh.
    3. Mike Timothy Reynolds• SomeMusic
    4. Vince de Capri• Spyclon
    5. Luel• Diapal.
    6. Noah Skyler White• SUMMERx
    7.
    8.
    9.
    10.

    RPG Topic 1
    RPG Topic 2

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 21:51 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Oke, heb alles aangepast, en SomeMusic, ik hou het zo even bij -onthoud ik wel :Y)-


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 18:41 ]

    mag ik een meisje reserveren ;) ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gedaan! :Y)


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Naam: William Irial Smelting
    Roepnaam: Irial of Iri
    Leeftijd: 19
    Afkomst: Chelsea, London, Groot-Brittannië
    Woonplek of geëmigreerd naar London: Geboren en getogen :Y)
    Hobby's: Muziek; voornamelijk drummen maar ook piano en gitaar. Irial heeft een auditief geheugen, alles wat hij hoort kan hij naspelen.
    Uiterlijk:


    Irial heeft zwart haar en lichtbruine ogen. In zijn onderlip zit een ringetje en hij heeft een staafje in zijn wenkbrauw. Hij heeft een tattoo op zijn borstkas die zijn visie op het leven wel weergeeft: durf anders zijn en aanvaard elkaar.
    Innerlijk:
    Irial is een aardige jongen die ervan houdt een beetje anders te zijn. Hij laat zich niet in een hokje stoppen en staat altijd klaar voor zijn vrienden. Hij kan maar moeilijk stilzitten en drumt met gelijk wat hij in zijn handen heeft.
    Beroep of reden waarom in London: heeft met zijn bandje vaak gigs in de bar waar ze elkaar zullen ontmoeten.
    Woonplek in London: Irial woont voorlopig nog bij zijn ouders in de chique wijk Chelsea. Ze hebben een grote villa waar hij zich eigenlijk best voor schaamt. Hij is dan ook wanhopig op zoek naar een eigen stekje.
    *Extra: Irial is geboren in een rijke, nogal snobistische familie. Zijn uiterlijk en manier van doen zijn gedeeltelijk een verzet hiertegen.
    Hij drumt al jaren in het bandje dat hij samen met Atreyu heeft opgericht.
    Enkele jaren geleden is Irial iets vreselijks aangedaan waar hij nog steeds de littekens van meedraagt. Hier schaamt hij zich best over en zal er dan ook niet snel over vertellen. Om enkele littekens op zijn linkerpols te verbergen draagt hij altijd een brede lederen armband.
    Hij is biseksueel.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 17:57 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Naam: Emmaline Apolline Aloys, maar ze word vaker Em of Line
    Leeftijd: 17
    Afkomst: Half Grieks, half Engels.
    Woonplek of geëmigreerd naar London?: Em is met haar beste vriendin Dawn naar London geëmigreerd
    Hobby's: Em schrijft en leest graag en dan vooral over de Griekse mythologie, verder speelt ze graag toneel.
    Uiterlijk:


    Em heeft lange blonde haren met bruine plukken er door heen, haar ogen zijn zee blauw en haar huid is licht getint.
    Ze is 1.72 en heeft bijna nooit hakken aan.
    Innerlijk: Em heeft vaak een glimlach op haar gezicht en is altijd in voor een grap, ze in nog erg kinderlijk en is altijd vrolijk behalve als je haar wakker maakt.
    Ze reageert vaak sarcastisch, ze is erg slim en leest graag.
    Er is een ding waar Em niet tegen kan, ruzie wanneer er ruzie is probeert ze altijd zo snel mogelijk weg te komen.
    Beroep of reden waarom in London: Em wilt actrice worden
    Woonplek in London (Of simpelweg een beschrijving van je huis): Em woont samen Dawn haar beste vriendin in London, in het appartement staat een muur vol met boeken, achter die muur bevind zich Em haar kamer haar kamer is klein en bevat alleen een bed en bureau.
    De muren zitten vol met lichtjes en op de muur staat de tekst 'Some memories stay gold forever' met daarnaast veel foto's.
    *Extra: Em heeft een oppaskindje Amy en werkt in een boekenwinkel als bijbaantjes, Em heeft twee katten Apollo en Hermes.
    Ze is erg geïnteresseerd in de Griekse mythologie.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Beiden aangepast. :Y)
    Ik denk btw dat ik vanavond de RPG open. :3


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    haha okee :P dan maak ik voor vanavond wel even mijn mensje aan :) btw ik wil niet lullig doen maar 2 van die poppetjes zijn 14 en is dat niet een beetje jong? Want dan komen ze die pub sws niet in denk...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oja, dat was me niet eens opgevallen..

    @ Mensen die jonger zijn dan 15, hou rekening met leeftijdsverschil aangezien de rest ouder is. Het handigste is als je op z'n minst 16 bent.
    Je moet het natuurlijk zelf weten, maar denk aan uitgaan, het sterrenbestaan.. Etc.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Nooh, vanavond moet ik dansen tot half negen, dan moet ik Irial er ergens in het midden insmijten :')


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [ik maak mijn persoontje als vast aan, ik zoek er vanaaf nog wel even snel een foto bij a.]

    Naam: Aimee Jade Tempeste
    Leeftijd: 17
    Afkomst: Frans/Amerikaans
    Woonplek of geëmigreerd naar London?: Ze woonde eerst in Parijs maar is verhuist naar London
    Hobby's: Dansen, zingen, muziek instrumenten bespelen, snowboarden, surfen, gedurfde dingen doen (parachute springen etc.)
    Uiterlijk:


    Cassie is ongeveer 1.73 en heeft een mooi slank figuur. Ze heeft lang golvend licht bruin haar en oceaan blauwe ogen met gouden vlekjes erin, waar jongens gemakkelijk de weg in kwijt raken.
    Innerlijk:Aimee heeft vaak veel energie en kan soms een beetje brutaal zijn. Aimee doodsbang voor spinnen, zelfs de hele kleine. Ze is erg avontuurlijk maar daardoor wel soms een beetje té roekeloos. Ook vind ze het leuk om met jongens te flirten.Ze is ook bijna altijd vrolijk. Ze kan af en toe behoorlijk sarcastisch doen. Ze is altijd in voor een grapje, kan lekker gek doen. Ook heeft veel lef en schaamt ze zich niet snel. Voor de rest is Aimee echt een lief meisje.
    Beroep of reden waarom in London: Ze wil danseres of iets anders met muziek worden.
    Woonplek in London (Of simpelweg een beschrijving van je huis):Ze woont in een groot appartement vlak bij het centrum van London. Haar ouders hebben het appartement betaald. Zelf had ze liever een kleiner appartement gehad.
    *Extra: Haar ouders zijn best wel rijk maar willen dat Aimee advocaat of dokter wordt. Ze denken dat Aimee in London is voor een opleiding rechten.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 18:16 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gancanagh schreef:
    Nooh, vanavond moet ik dansen tot half negen, dan moet ik Irial er ergens in het midden insmijten :')


    Ik zorg er dan wel voor dat hij goed terecht komt. :3


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Naam: Mike Timothy Reynolds.
    Leeftijd: Zeventien.
    Afkomst: Half Engels, half Spaans.
    Woonplek of geëmigreerd naar London?: Zijn moeder is vroeger naar Londen geëmigreerd, hij is daar geboren en heeft een Engelse vader.
    Hobby's: Mike doet aan verschillende sporten; Vooral voetbal, maar ook fitness, snowboarden en surfen. Een van zijn hobby's is gitaar spelen en speelt de meeste liedjes op gehoor, zonder bladmuziek. Hij kan freerunnen, maar heeft nooit les gehad. Mike heeft ook mee gedaan aan motorcross wedstrijden.
    Uiterlijk:


    (Let niet op wat hij aan heeft en de sigaret in zijn mond).
    Mike heeft donker bruin haar, bijna zwart. De kleur van zijn ogen is bruin met een grijze tint. Hij draagt simpele, maar modieuze kleren. Mike is ongeveer één meter tachtig en heeft een slank, gespierd figuur.
    Innerlijk: Hij is een vriendelijke, drukke jongen met gevoel voor humor. Je zou kunnen zeggen dat hij ADHD heeft, maar dat is nooit door dokters geconstateerd. Hij staat altijd klaar voor iedereen en laat goede vrienden nooit vallen. Mike is altijd wel in voor een grapje, plaagt mensen speels en kan flirterig overkomen.
    Beroep of reden waarom in London: Hij woonde eerst ver buiten Londen, maar hij werd gecoacht en mag nu naar Londen om in het jongerenteam van Arsenal te spelen. Omdat hij een groot voetbaltalent is en dat ook altijd al wilde worden, heeft hij besloten om zijn droom waar te maken.
    Woonplek in London: Mike woont in het weekend in de buitenwijk van Londen, in een door zijn vader zelf ontworpen huis, omdat hij architect is. Door de week woont hij in het centrum van Londen, in een appartement, omdat hij geen zin heeft om te reizen.
    Extra: Mike heeft een hondje genaamd: Diesel.

    Alle rollen zijn bijgewerkt, ik kijk nog even of ik vanavond of morgenavond het RPG topic open. Maar ik licht iedereen sowieso wel even in als het topic 'r is. :3


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    xDesire schreef:
    Alle rollen zijn bijgewerkt, ik kijk nog even of ik vanavond of morgenavond het RPG topic open. Maar ik licht iedereen sowieso wel even in als het topic 'r is. :3


    Okeeii. (: