• Is dat waar eigenlijk, en zo ja heeft er iemand een foto op internet ervan gezien toevallig mag ik die dan zien. Ben wel nieuwschierig eigenlijk.


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Het is niet geverfd. Seriously. Mensen snappen niet dat als je foto's bewerkt, dat haarkleuren anders worden. Dit is er gebeurd, meer niet. Ik snap ook niet waarom 'we love justins hair color' TT was xd.En als het zo is, is het kleurspoeling.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 19:40 ]


    To infinity and beyond •

    ja, is waar.
    Is al bijna heel de dag TT op twitter

    Het is gekleurd voor een rol in een film

    foto 1 foto 2

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 19:43 ]

    eh... idc


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.


    Here & Now

    Dit hierboven dus, Selena Gomez heeft der haar ook geverfd / dipdye. Waarschijnlijk korting bij de kapper.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    ooohhh ziet er echt niet uit eerlijkgezegd

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 19:49 ]


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Michelangelo schreef:



    Ik vind dat het hem wel goed staat


    Physics is awesome

    Zaynholic schreef:
    Het is niet geverfd. Seriously. Mensen snappen niet dat als je foto's bewerkt, dat haarkleuren anders worden. Dit is er gebeurd, meer niet. Ik snap ook niet waarom 'we love justins hair color' TT was xd.En als het zo is, is het kleurspoeling.


    hah nou snap ik er niks meer van.


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    iheartzarry schreef:
    (...)

    hah nou snap ik er niks meer van.


    Ik weet het zelf ook niet, en hij zegt er ook niets over. Hou het er maar op dat het spoeling is en voor een filmrol .. haha (:


    To infinity and beyond •

    Zaynholic schreef:
    (...)

    Ik weet het zelf ook niet, en hij zegt er ook niets over. Hou het er maar op dat het spoeling is en voor een filmrol .. haha (:


    ahah daar hou ik het wel bij ahah ik kom wel zelf uiteindelijk tegen ergens op internet ;p


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Ah, ik dacht al dat 't iets donkerder was toen ik 'm op een foto met Selena zag (waarbij Selena die kleurtjes in d'r haar had). Ik vind 't wel leuk staan :3


    “Love is a contradiction.”

    I DON'T REALLY CARE ABOUT IT. ;) I mean, als ik mijn haren verf word ik toch ook geen TT enzo, come on, gun hem ook een beetje privacy..


    Where words fail, music speaks

    Hij was al gay, en nu is ie ultra gay :Y)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wat is een TT?
    Is het vreemd dat dit me echt geen reet kan boeien?


    26 - 02 - '16

    (puh) so what ??

    Justin Bieber = NOT

    zelfs zijn haarkleur valt niet een op :X


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!